האם לKSP באמת אין משלוחים? - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם לKSP באמת אין משלוחים?


Track

Recommended Posts

אני פשוט לא מבין מדוע אתה מחפש חנות שקרובה לאיפה שאתה גר.

כל הקטע הוא להזמין מהאינטרנט ולקבל עד הבית או עד סניף הדואר הקרוב.

אני בעצם מופתע. חשבתי שכל בן אדם שיודע מספיק על מנת להירשם לאתר הזה ידע טוב יותר מאשר לחכות בתור בחנות כשאפשר להזמין אונליין.

תאמין לי שאני קונה באינטרנט הרבה יותר ממה שאתה קונה.

בכל אופן העניין פה הוא האחריות, אם אני אקנה מחנות מאשדוד ויתקלקל לי חלק במחשב אני אצטרך לשלם על משלוח לחנות (50 שקל בערך) לחכות שבוע (במקרה הטוב) שזה יגיע אליהם, לחכות עוד יום יומיים עד שהם יתפנו לטפל בבעיה שלי (הרי לא עומד להם לקוח מולם שמחכה) ואח"כ לחכות עוד שבוע (גם זה במקרה הטוב) שהמוצר יחזור.

אולי אתה יכול להסתדר בלי מחשב למשך שבועיים וחצי אבל אני לא, והאמת היא שהתהליך גם יכול לקחת בכיף חודש.

לכן אם זה לא חלק משמעותי או חלק שלא נוטה להתקלקל אני קונה גם מחנויות רחוקות דרך האינטרנט, אבל אם זו מערכת מחשב שלמה אני לא יכול להרשות לעצמי את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תאמין לי שאני קונה באינטרנט הרבה יותר ממה שאתה קונה.

בכל אופן העניין פה הוא האחריות, אם אני אקנה מחנות מאשדוד ויתקלקל לי חלק במחשב אני אצטרך לשלם על משלוח לחנות (50 שקל בערך) לחכות שבוע (במקרה הטוב) שזה יגיע אליהם, לחכות עוד יום יומיים עד שהם יתפנו לטפל בבעיה שלי (הרי לא עומד להם לקוח מולם שמחכה) ואח"כ לחכות עוד שבוע (גם זה במקרה הטוב) שהמוצר יחזור.

אולי אתה יכול להסתדר בלי מחשב למשך שבועיים וחצי אבל אני לא, והאמת היא שהתהליך גם יכול לקחת בכיף חודש.

לכן אם זה לא חלק משמעותי או חלק שלא נוטה להתקלקל אני קונה גם מחנויות רחוקות דרך האינטרנט, אבל אם זו מערכת מחשב שלמה אני לא יכול להרשות לעצמי את זה.

צודק בעיה באמת קשה. בלי לקחת בחשבון נזקי משלוח שאז אתה בכלל בצרות.

למורות שבתיקון אף פעם לא יצא לי לשלוח מערכת מחשב שלמה וזה תמיד היה רק החלק התקול. אנשים שלא יכולים לעשות טרבלשוטינג בעצמם יהיו בצרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שהשירות של KSP הוא באמת מאוד לא אחיד.

הייתה לי בעיה בכרטיס מסך ישן כלשהו, הגעתי לאחד הסניפים, ולא רק שלא החליפו, פשוט שמו לי מדבקה של כרטיס אחר והחזירו לי את אותו הכרטיס.

מיותר לציין שלשים מדבקה ולהחזיר את אותו הכרטיס לא עבד, ותוך דקה בערך ראיתי שהבעיות המדוייקות שהיו לי חוזרות.

לקחתי את אותו הכרטיס ונתתי אותו באחד הסניפים האחרים, ולא רק שהחליפו לי אותו יחסית מהר, אלא גם שידרגו אותי ונתנו לי כרטיס יותר טוב ממה שנתתי להם כי נגמר להם המלאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי שאני קונה באינטרנט הרבה יותר ממה שאתה קונה.

בכל אופן העניין פה הוא האחריות, אם אני אקנה מחנות מאשדוד ויתקלקל לי חלק במחשב אני אצטרך לשלם על משלוח לחנות (50 שקל בערך) לחכות שבוע (במקרה הטוב) שזה יגיע אליהם, לחכות עוד יום יומיים עד שהם יתפנו לטפל בבעיה שלי (הרי לא עומד להם לקוח מולם שמחכה) ואח"כ לחכות עוד שבוע (גם זה במקרה הטוב) שהמוצר יחזור.

אולי אתה יכול להסתדר בלי מחשב למשך שבועיים וחצי אבל אני לא, והאמת היא שהתהליך גם יכול לקחת בכיף חודש.

לכן אם זה לא חלק משמעותי או חלק שלא נוטה להתקלקל אני קונה גם מחנויות רחוקות דרך האינטרנט, אבל אם זו מערכת מחשב שלמה אני לא יכול להרשות לעצמי את זה.

להאמין לך? בהתבסס על מה? אין לך שום מידע אודות הרגלי הקנייה שלי.

על פי מה שאמרתה, נראה לי הרבה יותר נכון שאני קונה הרבה יותר ממך.

וזה בגלל שכל מי שקונה באינטרנט, יודע שהחנות משלמת עבור השליח אם המוצר פגום או לא נכון.

יצא לי להחזיר 4 מוצרים בשנה האחרונה (מתוך עשרות) - פעם אחת לא קרה לי שהחברה אמרה לי "תלך לסניף הדואר ותישלח אלינו".

אותו שליח שהיה, בא ולקח.

ואם לא בחרתה בשליח, אז אתה יכול יפה מאוד לחזור לסניף הדואר לשלם 15 ש"ח על משלוח דואר רשום.

אני אף פעם לא קונה בB&M, אלא אם כן אני צריך משהו באותו יום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת שאתה לא חייב להאמין לי ואני אפילו לא יעלב מזה.

אני לא דיברתי על מוצר פגום אלא על מוצר שהתקבל תקין ועבד באופן תקין ופתאום לאחר חצי שנה הוא כבר לא עובד תקין. לא נראה לי שהחנות שקניתי ממנה תשלם שליחות עבור מימוש האחריות.

חוץ מזה שהמשלוח הוא 15 ש"ח אם זה חלק קטן אבל אם אני צריך לשלוח את כל המחשב (נגיד שהתקלקל לוח האם) המשלוח הוא כבר יותר יקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת שאתה לא חייב להאמין לי ואני אפילו לא יעלב מזה.

אני לא דיברתי על מוצר פגום אלא על מוצר שהתקבל תקין ועבד באופן תקין ופתאום לאחר חצי שנה הוא כבר לא עובד תקין. לא נראה לי שהחנות שקניתי ממנה תשלם שליחות עבור מימוש האחריות.

חוץ מזה שהמשלוח הוא 15 ש"ח אם זה חלק קטן אבל אם אני צריך לשלוח את כל המחשב (נגיד שהתקלקל לוח האם) המשלוח הוא כבר יותר יקר.

מן הסתם שאם אתה לא יודע איך לפרק מחשב כדי להוציא את לוח האם, לא כדאי לך לקנות מחשב בלי אחריות עד הבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך לספק סיבה לחנות כדי להתנער מהאחריות.

אם אתה מפרק לבד את הלוח אם ושולח אותו בדואר זה יהיה להם סיבה מספיק טובה כדי להתנער מאחריות!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך לספק סיבה לחנות כדי להתנער מהאחריות.

אם אתה מפרק לבד את הלוח אם ושולח אותו בדואר זה יהיה להם סיבה מספיק טובה כדי להתנער מאחריות!

אתה תמיד סותר את עצמך.

בן אדם שיודע לפרק מחשב, לא היה קונה מחשב בנוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי מחשב שנקנה ב-KSP ועל דלת המארז יש מדבקה, שכתוב שקריעתה מבטלת את האחריות.

כלומר - אל תפתח את המארז...

לא מאמינים, אני יכול להעלות תמונה.

עכשיו הסתכלתי והמארז הזה אצלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מרגיש שתגובתי פה נחוצה.

לשאלת פותח הדיון המקורי - כן ולא.

הסניפים עצמם, לא עושים משלוחים ולא מתעסקים ולא יודעים על זה כלום. אם אתה מעוניין במשלוח, זה יקח קצת יותר זמן מהרגיל, אתה צריך להזמין דרך ה-ZAP ואז יחזור אליך נציג וימשיך איתך את הטיפול. אם תתעקש על משלוח, אתה תקבל אותו בלי בעיה.

למה זה ככה? לא באמת יש לי תשובה. אני לא הבעלים, רק עובד באחד הסניפים. ניסינו כמה פעמים ללחוץ לכיוון הזה, בנתיים זה לא מתקבל. אולי בעתיד, עם שאר השיפורים שאנחנו מנסים להכניס ברשת.

לבחור מעליי, roeesnir - אם אתה כבר התסכלת, לפחות תכתוב בבקשה בידיוק מה שרשום על המדבקה הזאת, ולא מה שנדמה לך שרשום.

אם זכרוני אינו מטעה, זה "קריעת המדבקה עשויה/עלולה להסיר את האחריות". שים לב "עשויה/עלולה". זה לא אומר שאם פתחת, בשביל לנקות אבק או להוסיף הארד דיסק, אז זהו, אין לך אחריות יותר לך הביתה אל תחזור. לא. המדבקה הזאת נועדה לאנשים שפחות מבינים, אבל מתעקשים לפתוח ולשחק עם החוטים והכבלים ובתהליך לגרום גם נזק פיזי. ותתפלא, לא מזמן הגיע לי מחשב, מדבקה קרועה, שהלקוח החליט שזה מאוד הגיוני ומאוד נכון לחבר את החיבור כוח של ה-FLOPPY ללוח אם לחיבור CHA_FAN.

לגבי אחריות - למי היא מגיעה?

האחריות שלנו היא לקונה ששמו רשום בחשבונית הרכישה. הוא שילם, הוא חתם על תנאי האחריות והיא מגיעה אך ורק לו. כמו כן, זהו אינו תקנון רק שלנו, הוא נפוץ מאוד בארץ.

הנה כמה ציטוטים מחנויות נבחרות שאתם ממליצים:

אחריות החברה הינה כלפי הלקוח ששמו מצוין בחשבונית המס, המהווה תעודת אחריות, ואינה ניתנת להעברה לידי צד שלישי וזאת לפריטים להם אחריות בסיסית של עד 12 חודש וגם לפריטים להם אחריות מורחבת (מעל תקופה של 12 חודש).
ג. האחריות היא לקונה על שמו הוצאה החשבונית בלבד. האחריות לא ניתנת להעברה לגוף שלישי.

מישהו רוצה לנחש איזה חנויות מדובר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זכרוני אינו מטעה, זה "קריעת המדבקה עשויה/עלולה להסיר את האחריות". שים לב "עשויה/עלולה". זה לא אומר שאם פתחת, בשביל לנקות אבק או להוסיף הארד דיסק, אז זהו, אין לך אחריות יותר לך הביתה אל תחזור. לא. המדבקה הזאת נועדה לאנשים שפחות מבינים, אבל מתעקשים לפתוח ולשחק עם החוטים והכבלים ובתהליך לגרום גם נזק פיזי.

נשמע כמו כיסוי תחת ובולשיט אחד רציני. מה זה התרץ העלוב הזה??? מה אני אמור לנחש מתי האחריות שלי פגה? לסמוך עליכם באופן עיוור שתהיו הוגנים?! כן בטח :lol: . מי בכלל נותן לכם רשות להגביל אותי על חומרה שרכשתי!? חנות שעושה דבר כזה הייתי מחרים אותה על פרנציפ! בפועל זה דבר הרבה יותר מהותי וטריוויאלי שאני עושה כמעט על בסיס שבועי אם לא יומי. אין לי מושג איך כול enthusiast וגם משתמש רגיל, אמור לחיות אם מגבלה שכזאת. אתם מציגים את עצמכם בפורום באור מאוד שלילי.

מנסיוני שלי, אנשים שלא מתמצאים במחשבים גם נוטים לא לדחוף את האצבעות לתוכם בלהיטות רבה, או לפחות לקרוא לאדם שמתמצא שידריך אותם או להתייעץ באינטרנט, ובהחלט לא צריך דיפולמה בשביל זה. אף אחד לא מעוניין לדפוק את המחשב ששילם עליו במיטב כספו ושלו הוא זקוק לצורך התנהלות יום-יומית לטובת התנהלות מיגעת וארוכה אם שירות הלקוחות במידה ויעשה נזק. צריך להיות דיי "טמבל מדופלם ופזיז" בשביל לדפוק מחשב באופן רציני, הם יצורים עמידים למדי. ויש פה מספיק אנשים בפורום שהרמה מספיק גבוהה אם לא יותר מה"טכנאים" שלכם שחצי מהזמן בקושי רושמים את תיאור התקלה נכון.

לגבי אחריות - למי היא מגיעה?

האחריות שלנו היא לקונה ששמו רשום בחשבונית הרכישה. הוא שילם, הוא חתם על תנאי האחריות והיא מגיעה אך ורק לו. כמו כן, זהו אינו תקנון רק שלנו, הוא נפוץ מאוד בארץ.

אם יש חנויות נוספות שנוקטות בזה (חיפוש בגוגל העלה את השמות RSM ו - WELLCOM) זה בהחלט לא עושה את זה הדבר הנכון לעשות או מצדיק את זה בשום מובן. ממתי אחריות היא בכלל אינדבידואלית!? זה היצרן הוא שנותן בפועל את האחריות ואתם רק המתווכים. כול מה שמעניין אותו זה רק המספר הסיראלי על המוצר לא הת"ז של הרוכש WTF!?!? אז למה את מערימים קשיים? כדי להתנער מהלקוח? פשוט ניצול ביזוני.

באיבורי מחשבים ובעוד הרבה חנויות מתחום המחשבים ובשוק הקמעונאי באופן כללי, אין לי שום בעיה להצהיר שאני לא הרוכש המקורי וזה גם בכלל לא מעניין אותם, כמו שזה צריך להיות! חבל שאתם במקום זאת החלטתם לנסח חוזים מפלים ולהחתים את הלקוח עליו בכל הזדמנות :nono: .

פוליסות מאוד תמוהות יש לכם, שאני מאוד מפקפק אם הם מביאים לכם תועלת, אם בכלל, שמצדיקה את השם הרע שאתם יוצרים לעצמכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע כמו כיסוי תחת ובולשיט אחד רציני. מה זה התרץ העלוב הזה??? מה אני אמור לנחש מתי האחריות שלי פגה? לסמוך עליכם באופן עיוור שתהיו הוגנים?! כן בטח :lol: . מי בכלל נותן לכם רשות להגביל אותי על חומרה שרכשתי!? חנות שעושה דבר כזה הייתי מחרים אותה על פרנציפ! בפועל זה דבר הרבה יותר מהותי וטריוויאלי שאני עושה כמעט על בסיס שבועי אם לא יומי. אין לי מושג איך כול enthusiast אמור לחיות אם מגבלה שכזאת. אתם מציגים את עצמכם בפורום באור מאוד שלילי.

אתה מוזמן לעשות עם החומרה והמחשב שלך מה שאתה רוצה. למען האמת, הדבר האחרון שכמעט מעניין אותי זה המדבקות האלה כשהן מגיעות אליי. רק במקרים מיוחדים מאוד אני נאלץ להפעיל אותן. אתה מוזמן לקבל את זה, מוזמן לא לקבל את זה. העובדה היא שהן שם בידיוק מהסיבה שפירטתי בהודעה הקודמת.

למי שמגיעה אחריות, מקבל אחריות.

אם יש חנויות נוספות שנוקטות את זה (חיפוש בגוגל העלה את השמות RSM ו - WELLCOM) זה בהחלט לא עושה את זה הדבר הנכון לעשות או מצדיק את זה בשום מובן. ממתי אחריות היא בכלל אינדבידואלית!? זה היצרן הוא שנותן בפועל את האחריות ואתם רק המתווכים. כול מה שמעניין אותו זה רק המספר הסיראלי על המוצר לא הת"ז של הרוכש!?!? אז למה את מערימים קשיים? כדי להתנער מהלקוח? פשוט ניצול ביזוני.

באיבורי מחשבים ובעוד הרבה חנויות מתחום המחשבים ובשוק הקמעונאי באופן כללי, אין לי שום בעיה להצהיר שאני לא הרוכש המקורי וזה גם בכלל לא מעניין אותם, כמו שזה צריך להיות! חבל שאתם במקום זאת החלטתם לנסח חוזים מפלים ולהחתים את הלקוח עליו בכל הזדמנות :nono: .

פוליסות מאוד תמוהות יש לכם, שאני מאוד מפקפק אם הם מביאים לכם מספיק תועלת, אם בכלל, שמצדיקה את השם הרע שאתם יוצרים לעצמכם.

שוב, אתה יכול לקבל את זה וגם לא, בחירה שלך ותעשה איתה מה שבא לך ושאתה רואה לנכון, תהיה בטוח שאני לא אכעס עלייך.

האחריות היא אישית לקונה, מכיון שהוא זה ששילם כסף ועל המוצר, הוא זה שחתם על תנאי האחריות ובכך מצהיר כי הוא מודע למגבלות שלהן. אחרת, מי שקונה צד שלישי, עשוי לבוא עם מוצר פגום פיזית, ולדרוש אחריות ולהגיד "לא אני חתמתי על זה, זה לא מדבר אליי". וכן, היו מקרים.

בגדול? יש מקרים שמחליקים. יש מקרים שאכן באים לקראת לקוח צד ג'. כל מקרה לגופו.

אם תקרא פעם אחת את החוזה שלנו, ואז תלך לקרוא חוזים שמפורסמים באתרים של חנויות אחרות, וכן, גם ה"מומלצות" והאהובות בפורום, אתה תמצא שאין שם הבדל גדול מידי. רק שאנחנו לא מסתירים שום דבר מהלקוח, ושמים את הכול על השולחן.

כשתעשה את זה, נא חזור עם מסקנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תקרא פעם אחת את החוזה שלנו, ואז תלך לקרוא חוזים שמפורסמים באתרים של חנויות אחרות, וכן, גם ה"מומלצות" והאהובות בפורום, אתה תמצא שאין שם הבדל גדול מידי. רק שאנחנו לא מסתירים שום דבר מהלקוח, ושמים את הכול על השולחן.

תעשה טובה, מי שרוצה לקנות אפילו דיסק קשיח חיצוני, צריך לחתום על מסמך כזה, שהוא מבין כבר לבד, שלא כדאי לו לבוא לממש אחריות.

אני עובד עם יבואנים, ואני יודע שכשמחזירים להם חלק תקול, הם אפילו לא בודקים. כן כן. מחליפים במקום (ברוב המקרים).

גם אם אני חושד שמשהו תקול - אני מגיע, ומחליפים לי במקום.

ע"ע "מור לוי טכנולוגיות בע"מ" , ואתה יודע מה, אפילו לקוח סופי שמגיע עם מוצר, מחליפים. הדבר היחיד שמעניין זה הסריאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה מה שאתה מבין, כנראה שאתה צריך לקרוא שוב, עד שתבין מה רשום.

זה שאתה עובד עם יבואנים יופי, יש לי הרגשה שחברת KSP עובדת טיפ טיפה יותר ממך, עם קצת יותר יבואנים ממך.

מחלקת RMA יודעת טוב מאוד איזה תשובות לתת לכל חלק שמגיע אליה, אם להחליף, לזכות, לשלוח לתיקון או בכלל לתת משהו אחר במקום, וזה לפי ניסיון של איזה כמה שנים טובות (בערך 15?).

יש יבואנים שעובדים עם יצרנים נוחים, שלא עושים בעיות. ויש כאלה יבואנים שיעשו גם לנו את המוות. כמו בכל דבר בחיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיוני שלי, אנשים שלא מתמצאים במחשבים גם נוטים לא לדחוף את האצבעות לתוכם בלהיטות רבה, או לפחות לקרוא לאדם שמתמצא שידריך אותם או להתייעץ באינטרנט, ובהחלט לא צריך דיפולמה בשביל זה. אף אחד לא מעוניין לדפוק את המחשב ששילם עליו במיטב כספו ושלו הוא זקוק לצורך התנהלות יום-יומית לטובת התנהלות מיגעת וארוכה אם שירות הלקוחות במידה ויעשה נזק. צריך להיות דיי "טמבל מדופלם ופזיז" בשביל לדפוק מחשב באופן רציני, הם יצורים עמידים למדי. ויש פה מספיק אנשים בפורום שהרמה מספיק גבוהה אם לא יותר מה"טכנאים" שלכם שחצי מהזמן בקושי רושמים את תיאור התקלה נכון.

ומניסיון שלי, הרבה אנשים פשוט קוראים "לילד של השכן שמבין מאוד", שגם הוא לא מבין חצי מהחיים שלו, ועושה יותר נזק. ויש לי הרגשה שאני רואה קצת יותר מחשבים של אנשים שלא מתמצאים ממך.

כבר היה לי הכול, החל ממישהו שהוציא את המעבד בשביל לבדוק שזה באמת מה שמכרו לו, ושבר בערך כל דבר אפשרי בדרך, עד לסתם לגזור את החוטים הנותרים מהספק כי הם מפריעים.

יפה לך להכפיש את הטכנאים שלנו. מקווה שיש לך באמת משהו מאחורי המילים הריקות האלה. או שאתה סתם נהנה לזרוק רפש חסר בסיס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...