תקציב "מומלץ" למחשב גיימינג כבד? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקציב "מומלץ" למחשב גיימינג כבד?


LiranUdi

Recommended Posts

מהו לפי דעתכם התקציב ה"מומלץ" למחשב גיימינג כבד?

ואני מדבר גם על W7 כלול.

וכשאני אומר גיימינג כבד אני מתכוון ל

MW2

battlefield bad comapny 2 [יש לי מחשב ישן וזה סיוט לשחק BFBC2 עליו]

Crysis 2

ובקיצור, כל המשחקים החדשים [שיצאו]

וגם משחקים שיצאו בעתיד.

מחשב שיחזיק כמה שנים טובות + טוב.

אז, התקציב ה"מומלץ" לגיימינג כבד הוא...?

*אני לא מבקש פה מפרט :facepalm:

המשך יום נעים לכולם :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי ב4000 ש"ח תוכל להוציא כמעט את המקסימום אם לא את כולו, תלוי כמה תכנון הקנייה נכון ואיפה אתה שם את ההשקעות שלך.

כל זה כמובן בהנחה שאתה מתכנן את זה למטרות גיימינג בלבד.

אוכל להציע לך מפרט אם תרצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מפרט בינתיים לא , יש לי בעיה של תקציב בגלל זה שאלתי :-[

תוכל לקבל מפרט מספק גם ב3500, אך תצטרך להתפשר על כרטיס מסך מעט פחות טוב, אבל מכיוון שציינת שמדובר בגיימינג כבד מאוד ואני מניח שתרצה לשחק את הכל על ההגדרות הכי גבוהות ורזולוציה של 1980 אז תצטרך לגרד קצת את הארנק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וגם משחקים שיצאו בעתיד.

אי אפשר לדעת ולחזות מה יהיו הדרישות של המשחקים שיצאו בעתיד. באופן עקרוני ייתכן מצב שבו מנועי המשחקים יעברו שינוי מהותי כדי לנצל כזאת או אחרת שתציע החומרה משלב מסוים ולכן לתכנן לעתיד כשזה נוגע ליכולת של תוכנה לנצל את החומר זה תמיד הימור, ואם אתה שואל אותי, הימור מיותר.

מחשב שיחזיק כמה שנים טובות + טוב.

הרצון לקנות מחשב שיחזיק כמה שנים טובות הוא לא בדיוק ריאלי ואני אסביר. שוק החומרה והתוכנה משתנה כל הזמן. חומרה באופן כללי מתיישנת מהר מאוד. במערכות משחקים קצב ההתיישנות של החומרה הוא בין הגבוהים מכיוון שהרבה פעמים דרישות המשחקים משתנות בטווח הזמן של חיי מערכת ממוצעת. כמובן שכאשר קונים מערכת אז לא קונים אותה מתוך ציפייה להחליפה שוב בתוך שנה, לרוב, מערכות וכולל מערכות למשחקים, מחזיקות כמה שנים, לעיתים עם שדרוגים מסוימים פה ושם (בעיקר כרטיס גרפי) והמהרה של המעבד, אך מצד שני ייתכן מצב שבו תהיה קפיצת מדרגה טכנולוגית כזאת או אחרת שתאלץ אותך להחליף מערכת מוקדם מהצפוי. לכן ניתן לקבוע את הדברים הבאים:

1. אין טעם להשקיע כסף בחומרה שמוגזמת לצרכים שלך מכיוון שזה בזבוז. אם תקנה רכיב יקר ואולי גם עוצמתי יותר מהמ שאתה צריך זה לא אומר שהמערכת שלך תחזיק יותר זמן. גם אם תשקיע עכשיו סכום עצום של כסף המערכת שלך תתיישן בדיוק באותו קצב מכיוון ששום סכום כסף שבעולם לא יכול לקנות לך בשלב מסוים את חומרת הדור הבא.

2. בהמשך לסעיף 1. אין טעם לנסות לתכנן לעתיד. צריך לקנות את המערכת המשתלמת ביותר לתקציב ולשימושים שלך בנקודת הזמן הנוכחית, וכשיגיע הרגע להחליפה/לשדרגה תעשה זאת. את ההפרש הכספי בין התקציב שאתה מתכנן לבין עלות המערכת בפועל (אם קיים כזה) עדיף לחסוך לכיוון שדרוג עתידי. כלומר ולדוגמה, אם יש לך תקציב של 6000 ש"ח, עדיף לחלק אותו לשתי מערכות במבנה של 3,000 ש"ח כל שנתיים וחצי-שלוש מאשר לנצל את כל התקציב עבור קניית מערכת אחת שמתוכננת להחזיק 5-6 שנים. כך תקבל תמורה הרבה יותר גבוהה לכסף.

מערכת משתלמת למשחקים היא לרוב לא כל כך יקרה כמו שהרבה נוטים לחשוב. אם תפרט מהו התקציב הנוכחי שלך ניתן יהיה להגיד לך אם ניתן לנצל אותו כדי לשפר לך את חוויית המשחק או שבאמת עדיף לחסוך עוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^ מחזק.

מעבר לזה שכדאי לשים לב להבדל ברזולוציה, שעלול לעשות מערכת יקרה למדי לOVERKILL, ההזדקנות של המערכות היא בקצב גבוה מהפרש הביצועים בזמן הקניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...