שכנה מציקה - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שכנה מציקה


YTZ

Recommended Posts

אני גר בבניין קומות ומעלי גרה משפחה קווקזית מהדור הישן (חיוני להמשך הסיפור)-

האבא כנראה קנה לבת מערכת קריוקי, וכבר כמה חודשים שאנחנו מנהלים מלחמה איתם :s07:

היא מדליקה את המערכת שלה, שמה שירי דיכאון, פותחת את החלונות ובוכה את הנשמה עם הקול המזוויע והמזייף שלה, ככה ששומעים את זה בכל מקום בבית.

ניסיתי לדבר איתם - כל פעם ההורים אומרים לי בסדר בסדר היא לא תדליק יותר בסדר אין בעיה, ואחרי יום שוב מפעילה :facepalm:

עד שפעם אחת עליתי באמצע השירה שלה בעצמי, היתה היתה לבד בבית (לא זה לא חלק מסרט פורנו, חוץ מזה שהיא כולה שעירה קטנה ושחורה) וצלצלתי בדלת - המוזיקה הפסיקה - דמיינו לעצמכם את הקול של הפרחה הכי גדולה בעולם - "מייי זההה???" - השכן מלמטה! *שקט כמה שניות - שוב מפעילה וממשיכה לשיר*

לקחתי נייר דבק אלומיניום (אין סיכוי שאפשר להוריד אותו בדרכים קונבנציונליות ברגע שמדביקים אותו על משהו) ושמתי כמה שכבות על הפעמון אצלה בדלת, אחרי משהו כמו שעה וחצי שזה צלצל (שמעתי את זה מלמטה :lol: ) היא או ההורים הצליחו להוריד את זה.

יום אחרי זה נגש אלי לדלת אבא שלה, ולכולנו ידועות הבעיות של הקווקזים מהדור הישן (רק לא מזמן היתה קטטה בין 2 משפחות על זה שלא סוגרים את דלת הכניסה ואחד הביא לשני פטיש לראש וגרם לו לשיתוק מוחי), הוא התחיל לצעוק עלי שמי אני שאעלה אליו הביתה ( ::) ) ואגיד למשפחה שלו מה לעשות, והוא יעשה מה שבא לו בבית שלו וכו' וכו', אבא שלי (בחור גדול) שמע את הצעקות אמר לו להסתלק.

אחרי עוד כמה ימים שזה המשיך קיבלתי את ה-Z5500 במתנה, ולא היה זמן יותר טוב מזה ;D

בשניה שהיא הפעילה את המערכת שלה ישר שמתי דת' מטאל על BOOST 11 (הווליום הכי גבוה של המערכת, מלבד BOOST 22 שזה כבר דופק אותה לגמרי), אחרי דקה בערך היא הפסיקה וגם אני כיביתי את שלי.

יום-יום זה חוזר על עצמו, והשכן מלמטה כבר ניגש אלי וביקש שלא אעשה את זה אך הסברתי לו את המצב, והוא הראה לי את התקרה שלו (מסתבר שבגלל הבאס שלי נסדק לו כל הסיד מהתקרה) אך למזלי יש ביטוח ותיקנו לו את זה חינם.

היום זה שוב פעם חזר על עצמו, אך הפעם היא לא וויתרה גם אחרי רבע שעה ארוכה ששמתי את המוזיקה על BOOST 11. יש לזכור שהמערכת הזאת מאוד עוצמתית והיא גם מתחממת המון, עד לרמה של רתיחה בווליום גבוה - נאלצתי אני לכבות מחשש לחיי הרמקולים...עכשיו כבר כמה שעות רצוף שאני סובל את הבכי שלה !!!

בדקתי עם המשטרה את העניין כי לא יכול להיות שאפשר להרעיש ברמה שהיא מרעישה כל כך הרבה זמן, מסתבר שאפשר חוץ מב-2-4 ואחרי 11.

אני כבר חושש שאצטרך להשאיל מהבוס שלי רמקולי PA (אותם הרמקולים ששמים באירועים והופעות) בשביל להשתיק אותה כי ה-Z5500 כבר לא סוחבים את זה. :'(

מה אני יכול לעשות ?!

(ד"א, חיפשתי כבר בהרבה פורומים ולא הגעתי לתשובה נורמלית, לכבות לה את החשמל זה נחמד רק אנחנו גרים בבניין חדש יחסית אז ארון החשמל נמצא בתוך הדירה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 124
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אם הארון חשמל שלהם נמצא מחוץ לדירה

חבר איזה קבל לפחת שלהם ותמשוך אותו לדירה שלך (או למקום קצת פחות מסגיר )

כל פעם שהיא תתחיל לזמר פשוט תקצר אותו והופ שקט

כמובן שאתה צריך להיות אומן בכבילה ולדאוג שהכבל שלך

יהיה נסתר.

אצלי זה עבד מצויין שלא לדבר על הצחוקים שזה עשה אצלי בדירה !!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שעוד, היא ממש מרעישה עם הרצפה (תקרה אצלי) - נראה לי שהיא לובשת בולי עץ בתור נעלי בית ורצה בהם בבית, זה פשוט בלתי נסבל! ממש כמו לקבל מכות על הראש

אבל בזה כבר אי אפשר לטפל, אולי השתלת מוח תעזור

טוב נו הודעה ארוכה קשה לעקוב אחרי הכל...

אין להם איזה מנורה מחוץ לבית ?

יש את הפעמון של הדלת, איך זה יכול לעזור?

הדברים האלה לא יגמרו טוב... תשמרו על הרכב שלכם.

קשה לי להאמין שהם יכולים לעשות משהו, אחרי הכל זה אבא אמא וכמה בנות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי גם יש שכנים שלא שמים ז*ן על הסובבים אותם.

האחד - מפסנתר את התחת שלו כבר קרוב לשנה ועדיין לא מפסיק לזייף (לא להאמין לאיזה ווליום פסנתר סטנדרטי מסוגל להגיע). השני, כל שישי אחה"צ מפרגן ב"מואזין" מזעזע בעברית (סטייל הקריוקי שפותח השרשור מתלונן עליו).

טוב שיש IN-EAR. :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי אני זה שעושה את הרעש.

בערך פעם בשבוע עושה מסיבת מרפסת עם המערכת בחוץ ושתייה עד 11 בלילה ואז בול ב-11 באה משטרה מכבים הכל- לשכנים אין מה לעשות עם זה. :jump::hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שקשה לו ללמוד ולהתרכז כשיש רעשים מסביב אני עוד מוכן לסבול שהשכנים מפעילים, אבל לא כשזה נמשך שעות רבות ובמיוחד לא סגנון דכאוני שמוריד פשוט את החשק לחיות וברקע קול מזעזע של פרחה בת 16 שלא יודעת את המילים ומזמזמת חצי מהשיר ופעם ב כשהיא מכירה את המילה היא צועקת אותה ומעבירה בי צמרמורת

איך ההורים לא בעניין? עד לא מזמן הילדה הקטנה שלהם רצה הלוך וחזור בבית כנראה עם הנעלי עקב של אמא בשעות רנדומליות של היום והלילה (לפעמים גם ב-2-3 לפנות בוקר כשמחר יום עבודה), עד שאבא שלי לא איים על האמא שיקרא לעובדת סוציאולוגית וידווח על הורות לא נאותה (רופא במקצועו, והוא יכול לעשות את זה ;D ) והריצות הליליות הפסיקו.

פעמון לא טוב -

הוא לא מחובר לפחת ומאוד מאוד קשה

להסתיר את הכבל

צריך משהוא שמקבל 220 מהדירה

יש את הארון החשמל הקומתי שיש בו כבלים עבים מאוד - אבל מעבר לזה שזה מסוכן לשחק עם חשמל, זה גם עבירה חמורה על החוק - אם כמו שאמרת זה היה סה"כ למתוח כבל לפחת, היה אפשר להבין - אבל ברגע שזה כבלים שהולכים לחברת החשמל...מעדיף לא להתעסק עם זה.

היה פה לא מזמן דיון על אחד שרצה להכין EMP (פולס אלקטרומגנטי) נגד השכן שלו שיטגן לו את המערכת, אבל זה לא מעשי כי בא לי להמשיך לחיות חיים בריאים עם כל האיברים שלי, וחוצמזה שזה ישרוף לי את כל המכשירים האלקטרוניים (אלא אם כן נניח נעטוף אותם באלומיניום - אבל לך תדע - אולי היא עטפה גם את שלה :lol: )

אצלי אני זה שעושה את הרעש.

בערך פעם בשבוע עושה מסיבת מרפסת עם המערכת בחוץ ושתייה עד 11 בלילה ואז בול ב-11 באה משטרה מכבים הכל- לשכנים אין מה לעשות עם זה. :jump::hat:

כשזה בסופשבוע בלילה אין לי תלונות - אבל זה חוזר על עצמו בכל יום בכל השעות, לפעמים נמשך עד 12 אבל אם אני מזמין משטרה - עד שהם מגיעים היא כבר מכבה או שהשוטרים פשוט עושים נו-נו-נו ולהתראות עד הפעם הבאה :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלאק מטאל - ALREADY DONE, אבל אי אפשר להפעיל יותר מדי זמן בווליום גבוה כי זה מתחיל להתחמם ולא בא לי לשרוף רמקולים בגלל שרציתי להשתיק את השכנה.

שוקו - זהו שהיא לא, אני מפעיל ועם אטמי אוזניים יוצא מהבית - עדיין שומעים את המוזיקה שלי - ואת הקול המזעזע שלה לא שומעים - כשאני חוזר ומכבה מתוך מחשבה שהיא וויתרה והתקפלה - אני מזדעזע לגלות שהיא ממשיכה לשיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...