עבור לתוכן

Hitman: Absolution - דיון מקדים

Featured Replies

פורסם

פאק, כל כך קיוויתי שזה לא יקרה. האמנתי שהיטמן היא עדיין בין הסדרות הבודדות שנאמנות למקור שלהן ולא הלכו בדרך של סדרות כמו הנסיך הפרסי, ריינבו סיקס או ספלינטר סל שנהרסו לגמרי בגלל הרצון של המפתחים שלהם "להתאים את המשחק לקהל הרחב" (כלומר לאידיוטים בכיינים שלא מסוגלים להשקיע קצת שכל ומאמץ במשחק או לקבל את העובדה שטעות קטנה יכולה לגרום לדמות שלהם למות).

זה ממש מעצבן כי היטמן למשל הוא לא משחק כל כך קשה והארד קור כמו שהרבה חושבים וכמו שהמפתחים אומרים שם. הוא דורש ממך לחשוב טוב ולתכנן את הצעדים שלך, ולמשל לא להסתער לתוך הבסיס של האויב ולירות לכל כיוון. אבל עם קצת מחשבה ותכנון אפשר בקלות לסיים כל משימה בלי למות אפילו פעם אחת. חוץ מזה שתמיד הייתה אפשרות לשחק ברמה קלה שאפשרה לך לשמור בלי הגבלות ככה שממש לא צריך להפוך את המשחק ליותר "קל" (כלומר: מטומטם) כדי שכל שחקן יוכל להנות ממנו.

  • תגובות 90
  • צפיות 20.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אבל תחשבו על שחקני הקונסולות!@#!@#!@ איך לעזאזל אתם מצפים שהם יקנו משחק שבו לא יורים כל 3 שניות בבמוצע? ואם שחקני הקונסולות לא יקנו המפיצה לא תרוויח (מי קונה משחקים למחשב? הפיראטים האלה) אז לקחו את השם והדמות והורידו כל צורך במחשבה... אם יופיע סרטון שמציג COVER SYSTEM או משהו בסגנון אני זורק את המחשב מהחלון. שום דבר לא קדוש יותר

פורסם

יש בזה משהו אבל זה לא מדוייק לגמרי. זה לא שהמשחקים הקודמים לא הרוויחו מספיק כסף

הם הרוויחו, עובדה שממשיכים לעשות אותם. העניין זה שהם רוצים יותרררר כסף, כמו בכל ענף

בעולם, ובשביל להשיג את זה הם ממסחרים את המשחק, הופכים אותו ליותר "נגיש" וסומכים

על כל אוהדי הסדרה שיקנו את המשחק רק בגלל השם שלה (לצערי זה מה שקרה לי עם SC:C, רציתי לשרוף את העותק אחרי יום)

פורסם

אתה שוכח שהקהל שקנה אז את המשחקים הוא לא הקהל שקונה משחקים היום... לצערי המגמה הכללית של משחקים (ושחקנים) היא ירידה בתחכום/קושי

יש כמה פנינים אבל הרוב זו ביצה חומה ודביקה של גועל

פורסם

יכול להיות... המגמה ללא ספק אכן נוטה לירידה בתחכום של משחקים

נקווה שלא יהרסו את המשחק טוטאלית

פורסם

ת.נ.צ.ב.ה

פורסם
:(
פורסם

בדרך כלל מטריילרים של משחקים אי אפשר ללמוד שום דבר, אבל הפעם מכיוון שהמפתחים כבר אמרו לאיזה כיוון הם רוצים לקחת את המשחק נראה לי די ברור שזה הולך להיות בדיוק כמו splinter cell conviction ושז'אנר ההתגנבות סיים את הקריירה שלו.

:-\

פורסם

הרבה מידע חדש על המשחק:

http://kotaku.com/5811385/hitman-absolution-promises-an-evolution-in-agent-47-kills-skills-and-personality

למי שאין כוח לקרוא, הנה ההיילייטס:

* יהיה במשחק "מצב אינסטינקט", כמו ראיית הבלש שהייתה בבאטמן ארקהאם אסיילם (מצב ראיה שמאפשר לך ללמוד הרבה מידע על העולם, כמו למשל נשקים מוסתרים, דרכי מילוט וכו')

* לפי מי ששיחק את הדמו של המשחק, היטמן עדיין יהיה ברובו משחק התגנבות כמו המשחקים הקודמים בסדרה. הוא טען שבשום שלב הוא לא נאלץ לשחק את הדמו כמו משחק אקשן אלא אם כן הוא בחר את זה בעצמו.

* יהיה הרבה יותר קל להשתמש בתחפושות מאשר במשחקים הקודמים (כלומר אם מישהו יחשוד בך שאתה מחופש זה לא בהכרח יגרום לו לתקוף אותך אוטומטית או שפתאום כל הדמויות באותו שלב ידעו שאתה בעצם מחופש, כמו במשחקים הקודמים).

פורסם

אפשר לראות דרך קירות עם האינסטינקט הזה ? או שזה נטו מה שאתה מסוגל פיזית לראות ?

פורסם

אפשר לראות דרך קירות עם האינסטינקט הזה ? או שזה נטו מה שאתה מסוגל פיזית לראות ?

לא כתוב שם, אבל קשה לי מאוד להאמין. בסה"כ היטמן זה לא משחק בדיוני, ככה שלא מדובר ביכולת על-טבעית אלא פשוט באינסטינקטים שלך. ממה שכתוב שם נראה לי שזה בעיקר לדעת מהן דרכי המילוט הטובים ומה המסלול המשוער של שומרים וכו'. בקיצור, זה אמור קצת להקל על שחקנים חדשים, אבל לא יותר מזה.

פורסם

אי אפשר לדעת מה הם ידחפו כדי להקל על המשחק לטובת ה"general public" ...

אני בינתיים לא תולה תקוות בשמיים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים