בעית רעש בכרטיס מסך 3850HD מה אפשר לעשות? - עמוד 4 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעית רעש בכרטיס מסך 3850HD מה אפשר לעשות?


A.Z.P

Recommended Posts

  • תגובות 58
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כן חשבתי שיכול להיות שזאת תהייה התשובה אחרי שקראתי בפורום בדיונים אחרים שבהם הציעו לרכוש מאווררים ביחד עם גוף הקירור, אבל חשבתי שאולי אצלי זה לא יהיה הכרחי מאחר והכרטיס חלש יותר. בכל מקרה חפרתי מספיק על הנושא, מצטער!

אני ארכוש מחר את הL2 וזהו נקווה שהוא יהיה מספיק שקט.

תודה רבה על העזרה וכל הסבלנות!

ליל"ט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי שסיימתי תסיפור הזה אבל לצערי אין את הL2 PRO בשום מקום בקרבתי. KSP (רמת גן) אמרו שיש להם כשהתקשרתי אליהם אבל לצערי שהגעתי התבשרתי שאין במלאי ואפשר להזמין. וויתרתי כי חשבתי שאוכל להשיג באותו היום במקום אחר וגם עניין האחריות (אין אצלהם בכלל).

RSM, TMS, LOGIC PC ואייבורי לא מוכרים או שאין במלאי. שלוש אפשרויות עומדות לפניי, בהתחשב בזה שאני מסיים את העניין הזה מחר כי הרעש בלילה (עכשיו למשל) חופר לי כבר ברמות שבא לי להשמיד תמחשב, אפשרות אחת- מחר אני אבדוק עם סניפי KSP בת"א אם להם יש תL2, למרות שאני מעדיף לא להתעסק איתם יותר. אפשרות שנייה- ראיתי קירור של THERMALTAKE DUORB שבשיחה עם RSM הבנתי שהוא 800 RPM בלי שליטה על מהירות המאוורר. האם קירור זה שקט לאורך זמן כמובן? http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=2427

אפשרות שלישית- קירור ACCELERO S1 ללא TURBO MOD מאחר וזה הופך תעסק כבר ללא משתלם. רק צריך לקחת בחשבון שיש לי רק סלוט אחד חוץ מהכרטיס מסך פנוי ובאתר של ממליצים על שלוש.

תעזרו לי לסיים תסיפור לפני שאני :screwy:

תודה,

זאב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח חשבתי על זה אבל אם אני מחליף אז אני רוצה משהו עם פאסיבי והיחיד שמצאתי בסכומים הגיוניים, למישהו שלא ממש משחק, זה ה5450 שאני לא בטוח שהוא שדרוג בכלל עם ה512/64 ביט שלו לעומת ה256/256 של ה3850 שלי או שזה בכלל לא משחק תפקיד?

נראה לי אני פשוט אקנה תACCELERO מחר (בשאיפה שאני אמצא אותו) ונקווה שהוא יספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הS1 עם מאוורר עליו יתפוס 2-3 סלוטים תלוי בקונפיגורציה..ולכן קח את זה בחשבון..

ומה הבעיה להזמין את זה מKSP ? זה עניין של כמה ימים לדעתי..שכן הם מזמינים את זה מסניף אחר..

תשאל אם זה אכן ככה או שצריך לחכות למשלוח הבא..ואז זה באמת המתנה ארוכה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב סיימתי עם הסיפור הארוך והמייגע הזה- קניתי היום את הL2 PRO. עכשיו רק נותר לחבר אותו ויש לי כמה שאלות:

1. האם באמת צריך למחוק את השבבים לפני ששמים עליהם את ההיטסינקים למרות שלא היה עליהם כלום לפני כן ומה זה עושה בדיוק? למה יש 8

VR HEATSINK ובציור בחוברת המצורפת מופיעים רק 4 מקומות ששמים אותם עליהם? מה אני מורח עליהם בשביל שהם יצמדו, משחה תרמית? השאלות נשמעות לי מאוד טיפשיות אבל אני מעדיף לשאול ולא לצאת אידיוט אח"כ.

2. אני מבין שהשליטה במהירות שאמרו לי שיש לו זה בעצם ה12V או 7V ולפי זה אני בוחר לאן לחבר, אבל האם זה משנה לאן מחברים את החיבור בצד השני של הספק? פשוט לכל חיבור פנוי שמתאים לו?

3. מהמאוורר עצמו יוצאים שני חיבורים אחד של שלוש פינים ואחד של ארבע, לאן הולך זה של הארבע (אני מנחש שזה לכרטיסים מסוימים בלבד)?

אם יש איפשהו תשובות לשאלות אלה בבקשה תפנו אותי לשם פשוט לא מצאתי במדריכים, במדור וחיפוש של L2 PRO או ביוטיוב.

תודה רבה מקווה שבזה יסתיים הסיפור :D ,

זאב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא צריך לשאול..יש לך הוראות ברורות עם הקירור איך להתקין..

1. מחק יועיל בהכנת שטח המגע עם הקירור וימנע שאריות של חומר טרמי ישן..כמו כן יש לך 8 שבבי מסביב לליבה שם אתה צריך להתקין את ההיטסינקים..

2. אם אין לך את החיבור המתאים בכרטיס אז כן אתה מחבר ישירות לספק..לחיבור מולקס כלשהו..זה לא משנה..

3. יש עם חיבור 3/4 פינים..ולכן זה בהתאם לכרטיס מסך שיש לך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הוראות ותאמין לי שגם קראתי וחיפשתי באתר הרשמי שלהם לפני ששאלתי כאן בשביל לא סתם להטריח, אבל הדברים ששאלתי לא הייתי בטוח

למרות קריאת ההוראות שכוללות בעיקר ציורים ולא יותר מדי מילים. לא משנה הבנתי לבד (קצת עיוור אבל) שיש עליהם מדבקות שצריך להוריד.

תודה רבה עידן אפשר לנעול שאני לא אתפתה לשאול עוד שאלות מטומטמות :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב כמו שהבטחתי עדכונים לאחר ההתקנה...

קודם כל חשוב לי לציין שההתקנה לא עברה הכי חלקה שיש, כאשר בהתחלה לא מצאתי חיבור מולקס פנוי וחשבתי שתיווצר לי בעיה מאחר והייתי צריך לנתק אחד מהם בשביל המאוורר, אבל לאחר חשיבה מאומצת :bash: והתאפקות לא לשאול כאן מצאתי תתשובה הפשוטה שמאחר והמאוורר לא פועל על חיבור כרטיס המסך אפשר לנתק אותו ולפנות חיבור בשביל המאוורר החדש . מעבר לזה בעיות זניחות עם המדבקות המעצבנות שאמורות לחבר את הADHESIVE TAPE לחורים של הברגים. מעבר לזה לא מצאתי שימוש להיטסינקים שצורפו.

ועכשיו לתוצאות: חיברתי לשני החיבורים השונים, המאוורר פועל שקט מאוד והמעלות ירדו ב2-3 מעלות ככה במנוחה כאשר אין הבדל משמעותי בין חיבור ה12V ל7V אולי מעלה אחת (המאוורר הקודם הגיע לתוצאות מעט פחות טובות). רציתי לעשות בדיקות עם הOCCT אבל משום מה בפעם הראשונה שהעליתי תתוכנה היא טענה לכמה בעיות (DIRECTX לא עדכני למרות שאני בXP 32BIT עם דיירקט9, עוד כמה בעיות שאני לא זוכר) ונאמר שאני לא אוכל לבצע בדיקות של הכ"מ וספק הכוח שאופציות אלה מסומנות באפור כעת. בלי קשר ביצעתי בדיקה של המעבד תחת עומס גבוה למשך חצי שעה והוא עמד בהם יפה למשך כ25 דקות שאז הגעתי ל70 מעלות והבדיקה נפסקה. צירפתי תמונה של הבדיקה. אגב SPEEDFAN אצלי, לעומת ההסבר במדריך, ניתן לשלוט במהירות שלו רק בTAB הREADINGS הראשונה שעולה ולא בCONFIGURE כפי שתואר במדריך ??? אבל כל עוד אני מסוגל לשלוט בו ולהפוך אותו לשקט זה כל מה שאני צריך ואני מרוצה!

לגבי הOCCT אני אעלה תוצאות של הכרטיס מסך במידה ואצליח לפתור את הבעיות איתו.

תודה לכל מי שעזר בפיתרון הבעיות!

זאב.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...