פורסם 2011 באפריל 3014 שנים אה, סליחה, אכן ניסאן.יש להם קווי עיצוב דומים, משהו התחרבש לי בראש, אכן התכוונתי לא לג'וק- אלא לסורנטו, שהוא הקרוס של קיה.
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים מחבר 3 שנים אחריות אמיתית+4 שנים אחריות מלאה על גיר ומנוע. זו לא עבודה בעיניים, אתה בתכל'ס מקבל אחריות על הדבר שהכי בעייתיי ויקר לסדר במידה של תקלה.אני יכול לחתום לך על זה שהמנוע לפחות לא הולך להיות בעייתי, ה kappa של יונדאי הוכיח את עצמו כבר לא מעט (בעיקר ב I20) זה בטח מוגבל מכל הכיוונים. אין ארוחות חינם בעולם.
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים בוא נתחיל מזה שהאמינות של קיה, לפחות מאמצע שנות ה 2000, טובה כמו של כל משפחתומטית יפנית ממוצעת.מכאן אפשר להמשיך.
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים זה בטח מוגבל מכל הכיוונים. אין ארוחות חינם בעולם.ההגבלות היחידות הן שאתה מטפל בזמן (ויכול להראות קבלות, כלומר לא "מוסך מדרכה"), לפי הנחיות היצרן (לא מגבילים אותך בחברות של החלפים, אבל למשל שרשום שצריך שמן 10W40, אסור לך לתקוע משהו באיכות ירודה יותר) ועד 150,000 ק"מ.הם אפילו לא תולים את קיום האחריות בטיפול במוסכים מורשי יבואן.
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים זה סתם גימיק שיווקי, הרי אף מנוע לא ימות להם תוך 7 שנים בשימוש כלכך מועט (עד 150 אלף ק"מ). אז מה אכפת להם להציע משהו כזה שכולם יתלהבו ממנו ויציגו אותו כ"יתרון ענק"? כמה מכוניות אתה מכיר שהלך להן המנוע תוך 150K ק"מ ?
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים מכוניות אתה מכיר שהלך להן המנוע תוך 150K ק"מ ?1 מתוך כמה מאות.ואם אתה האחד הזה? למרות שהאחוז הוא אפסי, זה עדיין קורה. בנוסף, מנוע זה לא חלק אחד. זו יחידה מורכבת, והאחריות היא כוללת. יש בעיות שצצות גם ב 100K ק"מ, לפעמים הולכים רינגים לדוגמה, והאחריות מכסה גם את זה.חוץ מזה, מנוע וגיר. בניגוד למנועים, תיבות הילוכים, אוטומטיות בעיקר, נוטות מדי פעם להתפגר. קורה.ה 7 שנים אחריות האלו זה לא מה שיגרום לי לשנות את דעתי ולקחת קיה במקום רכב אחר. אבל אם כבר לקחתי קיה? זה אחלה, וממש לא עבודה בעיניים. עד כמה שהסבירות לבעיה כלשהי נמוכה, היא קיימת, ואם זה קורה לך- האחריות הזו חוסכת לך כסף.זה לא כאילו אתה משלם על זה יותר, אז מה זה משנה?
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים אתה קובע זאת על סמך מכוניות שעולות פי 2. היא תהיה טובה יותר בתחום אחד ופחות טובה בתחום אחר כמו כל המכוניות בסגמנט. 7 שנות אחריות זה עבודה בעיניים. אתה מקבל 3 שנים אחריות אמיתית + 4 שנים כאילו אחריות עם המון כוכביות.קיה זה יונדאי רק עם ייתרון קל שרוב הרכבים שלהם משווקים לפחות בארץ עם פלטפורמות "גבוהות" יותר מרכבי היונדאי המקבילים, לדוגמא הפורטה שמשווקת כנגד הI30 בנויה על הפלטפורמה של יונדאי אלנטרה HD שהיא דגם אחד "מעל" לI300/Kia Ce'ed. הPicanto מבוססת על הפלטרפומה של הגטס עם לא מעט שיפורים בין השאר מנוע האפסילון 1 ליטר החדש של יונדאי, מערכת חדשה לגמרי להגה הכוח(על בסיס מערכת ההתנגדות המשתנה של הקיה פורט קופה), וכמובן שמערכת סבירה(לפחות באירופה) הא ואם מדובר על דגמי 2012(שכבר הושקו) אז גם סאן רוף מובנה בכל דגם(בדומה לI30 "ספורט" החדשה). וד"א בסיס הגללים שלה הוא בין הגדולים בקטגוריה, כ-2.5 מטר, ואם לשפוט על פי הדגמים האחרונים של יונדאי הנדסת האנוש להם בבחינת מרחב נהג ונוסע קדמי היא מעולה(פי כמה וכמה על המאזדה, גם בפורטה וגם בI30/I25 sedan)..
פורסם 2011 במאי 114 שנים מחבר פיקנטו מבוססת על הפלטפורמה של i10. הדור הקודם של פיקנטו מבוסס על גטס ונחשב לרכב די גרוע, אבל מאובזר. המנוע נקרא kappa, לא אפסילון. פיקנטו לא תגיע לארץ עם סאנרוף. האבזור "המדהים" הוא בעצם מראות חשמל, 4 חלונות חשמל ומגירה מתחת למושב הנהג.
פורסם 2011 במאי 114 שנים קיה עברה מהפך בשנים האחרונות הן מבחינת איכות והן מבחינת עיצוב, אפילו "מיני" מהפך בארץ שבא ישירות מההנהלה הראשית שלא הייתה מרוצה מהיבואן הנוכחי והחליפה אותו (מהלך שנחשב חריג) את התוצאות רואים בטבלת המכירות. הפיקנטו מתומחרת נכון ויש לה סיכוי טוב מאוד להפוך ללהיט בסגמנט הקטנות, וכל מי שחושב ש 7 שנים אחריות זה גימיק שלא עולה ליבואן שקל מוזמן לשלוח מכתב נרגש לצ'מפיון מוטורס ולשכנעם לשדרג את האחריות הביזיונית שהם נותנים (שנתיים) ולחזור ולספר מה ענו לו.
פורסם 2011 במאי 114 שנים מחבר אני לא אהיה שלם עם הרכישה עד שאבדוק את הפיקנטו. למיטב הבנתי היא צריכה להגיע לכל אולמות התצוגה עד סוף השבוע. אם הרכב באמת באיכות יותר טובה ואספקה מיידית אבטל את ההזמנה של הפיג'ו גם במחיר של קנס.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.