פורסם 2011 באפריל 2714 שנים למיטב הבנתי, ניתן "ללחוץ" את הסוכנים לתת לך את הנ"ל בחינם אילו אתה משלם במזומן. לאלו המשלמים באמצעות מימון, ניתן זובי (שום דבר אישי, דובי) על חשבון הברון.תלוי איזה מימון, אם זה מימון שלא קשור לסוכנות אז זה כמו מזומן.. google addwords טלפתי!
פורסם 2011 באפריל 2714 שנים לדעתי מגנזיום מקורי משדרג את הרכב בכמה רמות....לדעתי אתה מגזים בכמה רמות.לא מדובר כאן על רכב ספורטיבי. הבדל בין ג'אנטים מקוריים לחישוקי מגנזיום מקוריים בפאן של היגוי והתנהגות כביש, יהיה זניח עד לא קיים.מבחינה ויזואלית, זה מזכיר לי אחד שהמליץ בתקציב של 13K, להשקיע 5K מתוכם במערכת רדי דיסק וג'אנטים.
פורסם 2011 באפריל 2714 שנים לרכבים זולים מגנזיום זה טיפשי, להחליף פלסטיק עולה 50 שקל, להחליף ג'אנט מגנזיום עולה 500 צפונה.. וכן פלסטיק פחות מכוער מג'אנט שרוט או עקוב בגלל שמישהו החליט להכנס במדרכה.
פורסם 2011 באפריל 2814 שנים מחבר לא דובי ולא זובי. הזמנתי בסוכנות אשדוד צבע כחול כהה בעסקת מימון. קיבלתי קודנית מתנה + מרימי שמשות. חיישני רוורס ב-400 ש"ח. זמן אספקה יולי. :'( חודשיים ברכב בלי מזגן. :'(
פורסם 2011 באפריל 2814 שנים תתחדש !! וככה זה, ברגע שאתה באמת בא לקנות, הם יעשו הכל בשביל לסגור עסקה. (וגם בסניפים שונים נותנים דברים שונים). ולמה חיישני רוורס בכזה רכב קטן, לא חרם עם הכסף?
פורסם 2011 באפריל 2814 שנים העפתי מבט במפרט הטכני של הרכב הזה ואני לא מבין משהו: משקל עצמי מינימום - 835 קילו (לגרסה הרובוטית). משקל כללי מורשה - 1190 קילו. לא ברור האם "משקל עצמי מינימום" הוא הDry weight או הcurb weight, כלומר האם זה כולל את כל הנוזלים שבו כגון דלק, שמן, נוזל בלמים וכו' - אבל גם אם זה כולל את הכל, זה עדיין אומר 355 קילו בלבד שנותרים לנוסעים ולמטען. נכון, זה רכב של 4 נוסעים, אבל 4 בחורים ממוצעים זה כבר כ320 קילו... ובטוח שאותו "משקל עצמי מינימום" לא כולל דברים כמו רדיו או חיישני רוורס. אני לא בטוח אפילו שהוא כולל ג'ק וגלגל ספייר...
פורסם 2011 באפריל 2814 שנים מחבר על פי ויקיפדיה אחותה התאומה של 107, טויוטה אייגו, שוקלת 890 ק"ג crub weight. על פי euroncap סיטרואן C1 שוקלת 810. מוזר. במפרט שקיבלתי כתוב 810 ק"ג.
פורסם 2011 באפריל 2814 שנים הנתונים שהבאתי הם מאתר פ'זו ישראל.לגבי crub weight, להבנתי במדינות שונות נהוגה תקינה שונה בקשר למה המשקל הזה אמור לכלול. הוא תמיד כולל את כל השמנים והנוזלים האחרים (מלבד דלק) לפי המלצות היצרן, כי זה אמור להיות המשקל של הרכב "מוכן לנסיעה" - אך לא תמיד נכלל בחשבון מיכל דלק מלא בהכרח, למשל, וגם מעמדם של הג'ק, הצמיג הרזרבי וכל המערכות המובנות ברכב אך ניתנות להסרה ואינן קשורות במישרין לנהיגה תלוי מאוד במדינה. חלק מהפריטים הללו חיוניים ברכב מכורח החוק, אך לא מבחינה טכנית נטו. אפילו דברים כגון חלונות חשמל לא בהכרח נלקחים בחשבון, כי לפעמים המשקל הזה נמדד לפי האבזור המינימאלי שהוא נמכר איתו, למעט חלקים הקשורים במישרין לנהיגה.בנוסף, לא ברור האם המשקל המצויין במפרט הוא אכן הcrub weight.בקיצור, משהו מוזר פה.
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים מחבר כל המכוניות בסגמנט בסיסיות ופשוטות. קאיה לא שונה. לפיג'ו 107 לפחות יש עיצוב מדליק ואמינות בדוקה. מי בכלל נהג בקאיה הזאת?
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים וואו, הם הצליחו לדחוף כל מה שמזעזע ודוחה בעיצוב של הג'וק המזוויעה לחבילה הקטנה של הפיקנטו. זה אחד הרכבים המכוערים יותר שראיתי, וזה חבל, כי עם 7 שנים אחריות והמגמה של מכוניות מעולות שקיה מציגה לאחרונה (סיד, פורטה, ג'וק חוץ מהעיצוב המכוער פחד) אני בטוח שזה הולך להיות רכב מעולה
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים מחבר אתה קובע זאת על סמך מכוניות שעולות פי 2. היא תהיה טובה יותר בתחום אחד ופחות טובה בתחום אחר כמו כל המכוניות בסגמנט. 7 שנות אחריות זה עבודה בעיניים. אתה מקבל 3 שנים אחריות אמיתית + 4 שנים כאילו אחריות עם המון כוכביות.
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים 3 שנים אחריות אמיתית+4 שנים אחריות מלאה על גיר ומנוע. זו לא עבודה בעיניים, אתה בתכל'ס מקבל אחריות על הדבר שהכי בעייתיי ויקר לסדר במידה של תקלה.אני יכול לחתום לך על זה שהמנוע לפחות לא הולך להיות בעייתי, ה kappa של יונדאי הוכיח את עצמו כבר לא מעט (בעיקר ב I20)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.