כדאי להחליף Golf GTI ב Subaru Impreza 2.5? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כדאי להחליף Golf GTI ב Subaru Impreza 2.5?


ccc

Recommended Posts

כדאי? מה ההבדלים בין המכוניות.. כי בין כל המכוניות המדדים של המהירות וזה לא משתנים. כולם אותו דבר..

והכי חשוב.. אם החלפתי מכונית ואני רוצה חזרה את הגולף שלי, אני יכול לעשות עוד פעם טרייד עליה?

יש לי עוד כמה שאלות שבטח יצוצו לי במהלך המשחק.. צריך לעשות איזה ת'רד כמו של ג'י טי איי שירכז את כל הבולשיט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

המשחק הזה דפוק מכמה סיבות

זה שכל החלקים כולל היחודיים עוברים ממכונית למכונית זה שאין כמעט הבדלים בין 90 אחוז מהמכוניות

זה שאין בכלל מנוע נזק ושאתה נתקע בעמוד אתה פשוט עוצר כאילו כלום ואם אתה נתקע במכונית אתה עושה 70 סלטות באויר ממש מפגר

באמת משחק טוב מבחינת מראה והמירוצים אבל היה כל כך הרבה לשפר

עוד דבר שהוא חיסרון ענק... בשביל מה עשו נגיד לשיפורים הטכניים כמה חבילות הרי אין הבדל בינהם יענו רקה מותג מה ההיגיון פה?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אי איי עשו עבודה מחורבנת עם המשחק הזה. במקום להתרכז בכיף של נטו לנהוג במכוניות מהירות, הם התרכזו בכל המסביב. כדי להתחיל לשחק לוקח שתי דקות של פרומואים בהתחלת המשחק, וכשמתחילים לשחק פשוט לא נהנים כי המשחק הזה רקוב משורשו.

ב- nfs:hp2 הנסיעה עצמה, ההתחרות, היא שהייתה מהנה, לא השיפור מכונית המטומטם הזה. בקיצור תכנתו את המשחק הזה לכושים אמריקאיים שרוצחים אנשים עם עוזי כדי לקנות לעצמם גלגלי מגנזיום וחתיכות וויניל לפגוש האחורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדיוק והרלוונטיות של ערכות השיפור באמת לא משהו במשחק, על זה אין וויכוח.

אבל המשחק הזה הוא הNFS הכי מאתגר שאי פעם היה, ואני חושב שהוא אפילו לוקח כל משחק מירוץ שקיים כיום.

בNFSים הקודמים אחרי שקלטת את העיניינים במכונית שאתה נוהג אתה פחות או יותר קורע כל נהג ממוחשב אחר.

בUNDEGROUND צריך לקרוע את התחת לפעמים, בין אם זה להתחמק מרכבים תמימים ובין אם זה לשלוט במסלול שאתה נוהג בו.

והעובדה שהרכב נהייה יותר ויותר מהיר מפילה אותך כל פעם מחדש במסלול שאתה אפילו מכיר כי הרכב מתנהג אחרת. נכון שגם במשחקים הקודמים התקדמת לרכב יותר ויותר מהיר אבל הנהיגה פה היא פשוט מטורפת!

הגרפיקה של המשחק מעולה.

וכל הענין שאתה יכול לעצב את הרכב איך שאתה רוצה רק מוסיפה להנאה.

אז המשחק לא מציאותי. איזה משחק הוא 100 אחוז מציאותי? אם היו מוסיפים גם אפשרות לנזקים למכונית אחרי שאתה נכנס בעמוד המשחק היה נהייה יותר מדי קשה ויותר מתסכל ממה שהוא.

הדבר היחיד שאני שונא זה התחרויות DRIFTING. כל כך מיותר ומעצבן, הכיף יצא אחרי הפעם השניה.

ובקשר להחלפת מכוניות, אני מחליף רק כשאני רואה עם ביצועים יותר טובים ממה שיש לי. לפעמים בא לי סתם להחליף ואז אני לוקח עם אותם ביצועים. אז תחליף אם אתה צריך. נגיד בDRAG אם יש לך אופציה להחליף לרכב עם תאוצה יותר טובה אז תיקח אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם מיקי...

שמעו עוד שאלה צצה לי (אמרתי לכם..)

אני תמיד מסיים מקום ראשון (כן, אחרי חצי שעה של קריעת תחת כל מסלול-זה קשה!)

בקיצור, אני ברנקינג מקום 10... איך זה? למה אני לא ראשון ב10 הנהגים הכי טובים.? (יש רק 10..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדיוק והרלוונטיות של ערכות השיפור באמת לא משהו במשחק, על זה אין וויכוח.

אבל המשחק הזה הוא הNFS הכי מאתגר שאי פעם היה, ואני חושב שהוא אפילו לוקח כל משחק מירוץ שקיים כיום.

בNFSים הקודמים אחרי שקלטת את העיניינים במכונית שאתה נוהג אתה פחות או יותר קורע כל נהג ממוחשב אחר.

בUNDEGROUND צריך לקרוע את התחת לפעמים, בין אם זה להתחמק מרכבים תמימים ובין אם זה לשלוט במסלול שאתה נוהג בו.

והעובדה שהרכב נהייה יותר ויותר מהיר מפילה אותך כל פעם מחדש במסלול שאתה אפילו מכיר כי הרכב מתנהג אחרת. נכון שגם במשחקים הקודמים התקדמת לרכב יותר ויותר מהיר אבל הנהיגה פה היא פשוט מטורפת!

הגרפיקה של המשחק מעולה.

וכל הענין שאתה יכול לעצב את הרכב איך שאתה רוצה רק מוסיפה להנאה.

אז המשחק לא מציאותי. איזה משחק הוא 100 אחוז מציאותי? אם היו מוסיפים גם אפשרות לנזקים למכונית אחרי שאתה נכנס בעמוד המשחק היה נהייה יותר מדי קשה ויותר מתסכל ממה שהוא.

הדבר היחיד שאני שונא זה התחרויות DRIFTING. כל כך מיותר ומעצבן, הכיף יצא אחרי הפעם השניה.

ובקשר להחלפת מכוניות, אני מחליף רק כשאני רואה עם ביצועים יותר טובים ממה שיש לי. לפעמים בא לי סתם להחליף ואז אני לוקח עם אותם ביצועים. אז תחליף אם אתה צריך. נגיד בDRAG אם יש לך אופציה להחליף לרכב עם תאוצה יותר טובה אז תיקח אותו.

תשמע אתה צודק בחלק מהעניין ואני חושב שבאיזה מקום גם Thorn הגזים... העניין של השיפור והמראה של המכונית בהחלט מוסיף הנאה וממש לא הייתי רוצה שיורידו אותו אבל הבעיה שהחלק הזה בא על חשבון חלקים עקרוניים של מנוע נזק אפילו בסיסי שאם אתה מתנגש בקיר ב200 קמ"ש זה נפסק המירוץ זה לא שאתה לוקח טיפה רוורס וממשיך זה מטומטם..

אני מסכים שהמשחק קשה ומאתגר ואפילו דיי כיף אבל פיקששו קשה במכוניות ובכל הקשור לביצועים הבדלים וכל זה..

גם כל עניין החלפת המכונית כל כך קל ופשוט שזה מעצבן כאילו יש יחסית מעט מכוניות ותוך זמן קצר יש לך טונה כסף שבכלל אני לא מבין למה הוא קיים הרי גם ככה אין לו שימוש!!! בחלקים כל מה שמונע ממך לשפר זה לא הכסף אלא ההתקדמות במשחק משהו פה מפגר לגמרה..

גם איפה כל האמריקן מאסל כמו שנקרא המכוניות האמריקאיות הישנות או כל מיני דברים אחרים לא יודע משהו במשחק התפקשש וזה חבל מאוד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע אתה צודק בחלק מהעניין ואני חושב שבאיזה מקום גם Thorn הגזים... העניין של השיפור והמראה של המכונית בהחלט מוסיף הנאה וממש לא הייתי רוצה שיורידו אותו אבל הבעיה שהחלק הזה בא על חשבון חלקים עקרוניים של מנוע נזק אפילו בסיסי שאם אתה מתנגש בקיר ב200 קמ"ש זה נפסק המירוץ זה לא שאתה לוקח טיפה רוורס וממשיך זה מטומטם..

אני מסכים שהמשחק קשה ומאתגר ואפילו דיי כיף אבל פיקששו קשה במכוניות ובכל הקשור לביצועים הבדלים וכל זה..

גם כל עניין החלפת המכונית כל כך קל ופשוט שזה מעצבן כאילו יש יחסית מעט מכוניות ותוך זמן קצר יש לך טונה כסף שבכלל אני לא מבין למה הוא קיים הרי גם ככה אין לו שימוש!!! בחלקים כל מה שמונע ממך לשפר זה לא הכסף אלא ההתקדמות במשחק משהו פה מפגר לגמרה..

גם איפה כל האמריקן מאסל כמו שנקרא המכוניות האמריקאיות הישנות או כל מיני דברים אחרים לא יודע משהו במשחק התפקשש וזה חבל מאוד...

אתה צודק, אבל גם ככה המשחק יחסית קשה אז אם עוד בנוסך היה מנוע נזק זה בכלל היה קשה בטירוף והיה מוציא לאנשים את החשק..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע אתה צודק במידה מסויימת את ציפיתי למעט יותר ממשחק שהיה אמור להיות מאוד מושקע מבחינת הכל..

חבל... אבל אני עדיין חורש אותו אבל בשלב מסויימים של סביבות ה80 זה ניהיה קשה בצורה מטורפת וגם לא כל כך כיף כי אין כבר איזה שיפור משמעותי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע אתה צודק במידה מסויימת את ציפיתי למעט יותר ממשחק שהיה אמור להיות מאוד מושקע מבחינת הכל..

חבל... אבל אני עדיין חורש אותו אבל בשלב מסויימים של סביבות ה80 זה ניהיה קשה בצורה מטורפת וגם לא כל כך כיף כי אין כבר איזה שיפור משמעותי

אני מוכרח להגיד שאתה צודק שוב :)

אני כבר בסביבות ה60 התחלתי להשתגיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...