פורסם 2011 באפריל 1714 שנים זוכרים את המשחק סוגר שטחים?אני צריך עזרה במציאת אלגוריתם על מנת לממש את המשחקכיצד אני יכול להגדיר את מבנה הנתונים וכיצד האלגוריתם יפעל? למשל כשסוגרים שטח איך אני מזהה את השטח שנסגר? על כל האופציות השונות.תודה
פורסם 2011 באפריל 1714 שנים בכלליות, זה האלגוריתם:http://en.wikipedia.org/wiki/Connected_component_labelingאני מניח שניתן לבצע לו אופטימיזציות (מכיוון שמדובר בחלוקה ל- 2 שטחים נפרדים), אבל זה לא חובה.
פורסם 2011 באפריל 1814 שנים מחבר לא כל כך הבנתי את האלגוריתם.תוכל לתת לי כיוון מחשבה לאלגוריתם סגירת השטחים? איך אני מזהה שסגרתי שטח? .9ובאיזה שטח מדובר)
פורסם 2011 באפריל 1814 שנים יש 2 פעולות שאתה צריך לעשות - 1. לזהות שסגרת שטח.2. לסמן את השטח שנסגר.1. כדי לזהות שסגרת שטח אתה פשוט בודק האם אתה נמצא על קו שכבר צוייר.2. כדי לסמן את השטח שנסגר, אתה מפעיל את האלגוריתם הזה.
פורסם 2011 באפריל 1914 שנים מחבר 2. כדי לסמן את השטח שנסגר, אתה מפעיל את האלגוריתם הזה.תוכל להסביר בבקשה את העיקרון של האלגוריתם שמזהה את השטח הנסגר ומסמן אותו.?
פורסם 2011 באפריל 1914 שנים כן. עבור כל פיקסל אתה בודק מה התויות שיכולות להיות לו - התוית שלו יכולה להיות התויות של השכן שמעליו או משמאלו (אם יש להם תוית כבר). אם אין להם תוית, יוצרים לו תוית חדשה.
פורסם 2011 באפריל 1914 שנים מחבר http://www.sunlightd.com/Archive/Windows/DirectX/Xonix1.aspxהיכן האלגוריתם עצמו של הסוגר שטחים? לא הצלחתי להבין משם. בו נאמר שיש לי מערך דו ממדי שמציין 0 פנוי 1 תפוס. כשאני סוגר שטח יש הרבה 1 ובתוכו 0. איך אני מסמן את כל השטח ב 1 ים, איך אני מזהה את השטח הספציפי שנסגר?כן. עבור כל פיקסל אתה בודק מה התויות שיכולות להיות לו - התוית שלו יכולה להיות התויות של השכן שמעליו או משמאלו (אם יש להם תוית כבר). אם אין להם תוית, יוצרים לו תוית חדשה.אם אני מסתכל על מערך דו ממדי שצייני למעלה, איך בדיוק זה מסמן לי את השטח שנסגר? איך ה 0ים בתוך השטח הסוגר הופכים ל1 ים?
פורסם 2011 באפריל 1914 שנים האלגוריתם הזה מחזיר לך מטריצה, ובה כל שטח מסומן במסמר שונה. תהייה לך קבוצת פיקסלים אחת שהערכים של הפיקסלים בה הם 1 ותהייה קבוצת פיקסלים אחרת שהערכים של הפיקסלים בה יהיו 2.אחרי הפעלת האלגוריתם הזה יהייה עלייך לעבור על המטריצה ולהחליט איזו קבוצת פיקסלים להחשיב כחלק הסגור, ואיזו קבוצת פיקסלים להחשיב כחלק הפתוח.
פורסם 2011 באפריל 2014 שנים מחבר בא נאמר שיש לי מערך דו ממדי שיש לו מסגרת של 1 ים.ועכשיו מישהו סגר שטח בפנים. אז יש בפנים שטח נוסף שמוקף ב 1 ובתוכו 0 ים. (מסביב ל1 ים יש 0 ים) איך האלגוריתם מתמודד עם זה?
פורסם 2011 באפריל 2014 שנים נוצרו לך שני תתי שטחים - שבמקום שיהיה בהם 0 יהיה בהם ערכים אחרים (בכל תת שטח יהיה ערך אחר).אתה צריך לבדוק באיזה תתי שטחים אין "יריבים", ולהפוך את הערך שלהם ל- 1 (כלומר, לסמן את השטח כמלא).איך הסתדרת בסוף?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.