עזרה בזיהוי לוח-אם - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בזיהוי לוח-אם


Oranl

Recommended Posts

היי,

אני צריך דרייברים ללוח-אם שאני לא מצליח למצוא ברשת. על-פניו זה נראה כמו לוח של (למרות שהמקום היחיד שזה רשום הוא גוף הקירור של הצ'יפסט). הדבר היחיד שרשום על הלוח זה N1996.. שמצאתי ברשת לא ממש תאמו ללוח (בעל שלושה סלוטים לזיכרון - שניים צמודים ועוד אחד לידם).

איפה אפשר למצוא ת'לוח הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי ממש אפשרות להריץ CPUZ כי המחשב לא אצלי.

אם דגם הלוח לא מוטבע על ה-PCB עצמו (באחת מפינות הלוח), אז ללא שימוש בתוכנה יהיה קשה עד בלתי אפשרי לדעת מה דגם הלוח המדויק.

cpu-z לא נועד למידע עבור הלוח אם.

טעות בידך ידידי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

CPU-Z, בדומה לתוכנות דומות נוספות להצגת מידע על רכיבי המערכת, מזהה את דגם לוח האם, ערכת השבבים, גרסת ה- ופרטים נוספים של לוח האם.

אמנם שימוש בתוכנה כזאת או אחרת, כל עוד שהן מאפשרות לך לקבל את המידע הרצוי לך או לבצע את הפעולה הרצויה לך, הוא בסוף עניין של העדפה אישית, אבל למה אתה טוען ש-CPU-Z לא מאפשרת לקבל פרטים על לוח האם?

ותהיה נוספת שלי, למה להמליץ למישהו להשתמש דווקא בתוכנה בתשלום כשיש לא מעט חלופות חינמיות שיאפשרו לו לקבל את המידע הבסיסי הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שבטוח ש N1996 זה לא דגם.

http://us.msi.com/support/certificate/hardware.asp

A C-Tick mark may also appear on our products that are required to comply with Australian electromagnetic compatibility requirements and radio-communications standards. It signifies that the product may be legally sold in Australia. Now it requires EMC compliance must be marked with the C-tick logo and ACA supplier code number. Our ACA supplier code is N1996. The supplier is responsible for holding a Compliance Folder that contains compliant test reports and a Declaration of Conformity.

אני עדיין לא רואה סיבה שCPU-Z לא יעזור בזיהוי החומרה, מקסימום לפעיל SIW או משהו בסגנון ולחפור קצת בגוגל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן! About:Blank נראה שזה בדיוק הלוח.. רק לא הבנתי את תצורת הזיכרון שם. מדוע יש שני סלוטים צמודים ועוד אחד מופרד מהם? ומה בעצם המגבלות של כל סלוט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש 4 חריצים. שניים צמודים, אחד נפרד נפרד מהם ועוד אחד שעומד ב-90 מעלות להם. תסתכל בעמוד 11 של חוברת לוח האם.

הסידור הפיזי הזה אמנם מוזר אבל אין לו משמעות מיוחדת. החריץ האנכי הוא חריץ 1, שני הצמודים (מכיוון תושבת המעבד והלאה) הם 2 ו-3, וזה שמרוחק מהם הוא 4.

אם יש לך שני מודולי ואתה רוצה להשתמש בערוץ כפול אז יש להתקין את הזכרונות בחריץ 1 ו-2 או 3 ו-4. אני לא ראיתי שמוזכר משהו על שימוש בצמד מסוים מבין אלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...