עבור לתוכן

בעיה עם HDD WD3200AAKS (עידכון)

Featured Replies

פורסם

שלום רב לחברי הפורום.

לאחרונה נתקלתי בבעיות בהפעלת מערכת הפעלה עם שגיאה של BOOT FAILURE.

שמתי HDTUNE הסתכלתי על הHEALTH עם הSMART סטוט היה הכל בסדר.

הרצתי ERROR SCAN על QUICK והוא לא מצא כלום.

הרצתי ERROR SCAN מלא והוא מצא 2 DAMAGED BLOCKS.

הורדתי מהאתר WD את התוכנה Data Lifeguard Diagnostic Utility

והתוצאות בקובץ המצורף.

יש משהו לעשות עם HDD או לממש אחריות אצל KSP?

[attachment deleted by admin]

פורסם

מעקב....

פורסם

דבר ראשון אני ממליץ לגבות את מה שיש על הדיסק ואז לתת אותו לאחריות

פורסם

מצטרף להמלצה, כשהתוכנה של היצרן מזהירה על הבעיה הכי קטנה אין סיבה להשאיר את הכונן אצלך. תגבה את המידע החשוב ותממש אחריות.

פורסם
  • מחבר

כמובן שהכל מגובה כבר :-), השאלה אם אני צריך לבוא מוכן לKSP שלא יעשו בעיות? חוץ מחשבונית ודיסק?

איך מתבצע החלפה של HDD? הם שולחים אותו למעבדה לבדיקה בטח, ורק אז יחזרו אלי עם תשובה? שזה אומר סופ"ש ללא HDD.

פורסם

תסלח לי - למה מלכתחילה לבוא בגישה שלילית - עוד לפני שעשו לך איזשהו משהו רע לבוא ולהשמיץ

אם הדעה שלך על הספק הזה היא מלכתחילה לא בסדר לא היית צריך לקנות ממנו

כל העניין נראה לי לא טוב - וחבל סתם להשמיץ - ואני אינני בעל עניין בחברה זו.

כל טוב,

גבריאל

פורסם
  • מחבר

חס וחלילה, ממש לא משמיץ. אני שואל בשביל שאני לא יצטרך לחזור לחנות אם אשכח משהו חוץ מחשבונית ודיסק.

אני לקוח מאוד וותיק, שקונה הרבה אצלהם.

פורסם

לך עם חשבונית ועם ה HD. אם ממש באלך להגדיל ראש - תביא את התמונה שצירפת פה על DOK.

אין לך ממש מה לטרוח.. בד"כ KSP מחליפים HD על המקום.

פורסם
  • מחבר

בד"כ KSP מחליפים HD על המקום.

כנראה שלא, לקחו אותו לבדיקה ויחזרו אלי תוך שבועיים???? :pissed:

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עידכון:

אחי קפץ לחנות במקרה אחרי שבוע, עוד לא התקשרו אליו בקשר לבדיקה.

ובאותו יום, החליפו את הישן לדיסק חדש של HITACHI דגם: HDS721032CLA362‎.

בסופו של דבר, אחי יצא מבסוט מהשירות למרות שהיה צריך לחכות קצת בחנות.

בתודה ויום טוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים