פורסם 2011 באפריל 614 שנים שלום רב לחברי הפורום.לאחרונה נתקלתי בבעיות בהפעלת מערכת הפעלה עם שגיאה של BOOT FAILURE.שמתי HDTUNE הסתכלתי על הHEALTH עם הSMART סטוט היה הכל בסדר.הרצתי ERROR SCAN על QUICK והוא לא מצא כלום.הרצתי ERROR SCAN מלא והוא מצא 2 DAMAGED BLOCKS.הורדתי מהאתר WD את התוכנה Data Lifeguard Diagnostic Utilityוהתוצאות בקובץ המצורף.יש משהו לעשות עם HDD או לממש אחריות אצל KSP?[attachment deleted by admin]
פורסם 2011 באפריל 614 שנים מצטרף להמלצה, כשהתוכנה של היצרן מזהירה על הבעיה הכי קטנה אין סיבה להשאיר את הכונן אצלך. תגבה את המידע החשוב ותממש אחריות.
פורסם 2011 באפריל 614 שנים מחבר כמובן שהכל מגובה כבר :-), השאלה אם אני צריך לבוא מוכן לKSP שלא יעשו בעיות? חוץ מחשבונית ודיסק? איך מתבצע החלפה של HDD? הם שולחים אותו למעבדה לבדיקה בטח, ורק אז יחזרו אלי עם תשובה? שזה אומר סופ"ש ללא HDD.
פורסם 2011 באפריל 714 שנים תסלח לי - למה מלכתחילה לבוא בגישה שלילית - עוד לפני שעשו לך איזשהו משהו רע לבוא ולהשמיץאם הדעה שלך על הספק הזה היא מלכתחילה לא בסדר לא היית צריך לקנות ממנוכל העניין נראה לי לא טוב - וחבל סתם להשמיץ - ואני אינני בעל עניין בחברה זו.כל טוב,גבריאל
פורסם 2011 באפריל 714 שנים מחבר חס וחלילה, ממש לא משמיץ. אני שואל בשביל שאני לא יצטרך לחזור לחנות אם אשכח משהו חוץ מחשבונית ודיסק.אני לקוח מאוד וותיק, שקונה הרבה אצלהם.
פורסם 2011 באפריל 714 שנים לך עם חשבונית ועם ה HD. אם ממש באלך להגדיל ראש - תביא את התמונה שצירפת פה על DOK.אין לך ממש מה לטרוח.. בד"כ KSP מחליפים HD על המקום.
פורסם 2011 באפריל 714 שנים מחבר בד"כ KSP מחליפים HD על המקום. כנראה שלא, לקחו אותו לבדיקה ויחזרו אלי תוך שבועיים????
פורסם 2011 באפריל 1514 שנים מחבר עידכון:אחי קפץ לחנות במקרה אחרי שבוע, עוד לא התקשרו אליו בקשר לבדיקה.ובאותו יום, החליפו את הישן לדיסק חדש של HITACHI דגם: HDS721032CLA362.בסופו של דבר, אחי יצא מבסוט מהשירות למרות שהיה צריך לחכות קצת בחנות.בתודה ויום טוב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.