IQPC - עבדו עלי? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IQPC - עבדו עלי?


Zeev86

Recommended Posts

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

IQPC - אהבתי שפרסמתם חשבונית עם פרטים מלאים של הלקוח , כולל כמה שהוא שילם ,

השם שלו , טלפון שלו , כתובת שלו , אפשר גם את מספר כרטיס האשראי שלו ?

בדיחה עצובה ...

אכן החנות הזאת בדיחה. הוצאתי מכספי אלפיים שקל על כרטיס מסך והם לא יכלו לתקן לי אותו במשך שנה וחצי, טרטרו אותי במשך כל הזמן הזה עם החלפות של פעם בחודשיים וכל חלקי חילוף נשרפו אחד אחר השני, עד שלבסוף ויתרתי והלכו להם אלפיים שקל לאוויר.

לא מתקרב מאז לחנות הזאת יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנו פועלים קבוע על מנת להביא את המוצרים האיכותיים והיעילים ביותר ומשתדלים לספק את השירות הטוב ביותר.

אם זה נכון, איך זה יתכן מבחינה הסתברותית, שהבאתם לי חמש שנשרפו זה אחרי זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא מבחינה הסתברותית זה יכול לקרות.

עד אותו רגע שהחלטתי, לפי המלצות הגולשים, לקנות מIQPC, קניתי זולים בשווי 400-500 שקל. עד היום אני שומר אותם, ואם אתקין אותם במחשב, יעבדו בלי שום בעיות (כרטיסי מסך בני 10-6 שנים)

פעם אחת בחיי החלטתי ללכת על חלקי מחשב יקרים ונפלתי דוקא על החנות IQPC, שסיפקה לי חצי מהחלקים שקניתי מהם פגומים - לאחר שנה נשרף כרטיס מסך והספק. לאחר מכן נשרפו זה אחר זה שהם נתנו לי (בלי שום קופסא וזה מה מה שמוזר פה) וכולם נשרפו זה אחר זה.

"מוצרים האיכותיים והיעילים ביותר"?!

::) ::) ::) ::)

חשוב לי לציין:

1. לא עשיתי למחשב OC.

2. החלקים נקנו על פי המלצת גולשי הפורום.[br]פורסם בתאריך: 23.03.2011 בשעה 10:58:06


לא מבין למה כל העניין הזה היה צריך להתגלגל לפורום?

כדי שאנשים ידעו מאיזה חנויות להתרחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד אותו רגע שהחלטתי, לפי המלצות הגולשים, לקנות מIQPC, קניתי זולים בשווי 400-500 שקל. עד היום אני שומר אותם, ואם אתקין אותם במחשב, יעבדו בלי שום בעיות (כרטיסי מסך בני 10-6 שנים)

פעם אחת בחיי החלטתי ללכת על חלקי מחשב יקרים ונפלתי דוקא על החנות IQPC, שסיפקה לי חצי מהחלקים שקניתי מהם פגומים - לאחר שנה נשרף כרטיס מסך והספק. לאחר מכן נשרפו זה אחר זה שהם נתנו לי (בלי שום קופסא וזה מה מה שמוזר פה) וכולם נשרפו זה אחר זה.

"מוצרים האיכותיים והיעילים ביותר"?!

::) ::) ::) ::)

חשוב לי לציין:

1. לא עשיתי למחשב OC.

2. החלקים נקנו על פי המלצת גולשי הפורום.[br]פורסם בתאריך: 23.03.2011 בשעה 10:58:06


כדי שאנשים ידעו מאיזה חנויות להתרחק.

1. מוצרים בלי אריזה לא מעידים על כלום.

יש לך גירסאת OEM וגירסאת RETAIL לכל אחד מהמוצרים אותם רכשת בכדי להרכיב מחשב.

אתה רוצה לחסוף בכסף ולקנות OEM? לא תקבל קוספא! זה לא אומר שהמוצר באיכות ירודה.

זה פשוט אומר שהוא לא מגיע עם באנדל שלרוב די מיותר ממילא.

2. זה שלא עשית OC זה בכלל לא רלוונטי.

3. אז מה שזה נקנה בהמלצת הגולשים? הם עכשיו צריכים לתת לך פיצויים? אני לא מבין למי אתה בא בטענות פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד אותו רגע שהחלטתי, לפי המלצות הגולשים, לקנות מIQPC, קניתי זולים בשווי 400-500 שקל. עד היום אני שומר אותם, ואם אתקין אותם במחשב, יעבדו בלי שום בעיות (כרטיסי מסך בני 10-6 שנים)

פעם אחת בחיי החלטתי ללכת על חלקי מחשב יקרים ונפלתי דוקא על החנות IQPC, שסיפקה לי חצי מהחלקים שקניתי מהם פגומים - לאחר שנה נשרף כרטיס מסך והספק. לאחר מכן נשרפו זה אחר זה שהם נתנו לי (בלי שום קופסא וזה מה מה שמוזר פה) וכולם נשרפו זה אחר זה.

"מוצרים האיכותיים והיעילים ביותר"?!

::) ::) ::) ::)

איך החנות קשורה לזה שנשרפו לך הכרטיסים ?

IQPC לא מייצרת את המוצרים, אלא מייבאת אותם.

אתה צריך להסתכל על זה שהם החליפו לך ועזרו לך בכל פעם שהייתה בעיה, ואת זה הם עשו.

אם הם עשו את זה, הם את שלהם, עשו.

מה לגבי פותח הדיון ?

קיבל לוח חדש ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שאני מבין א תזה הוא התכוון שהחלקים נקנו בהמלצת הגולשים בפורום, כלומר הוא קנה רכיבים מומלצים ו"איכותיים" ולא סתם משהו. כמובן שלעובדה הזאת אין שום משמעות, ואני באופן אישי נוטה לחשוב שאם כל כך הרבה רכיבים במערכת אחת התקלקו בזה אחר זה, סביר יותר להניח שהבעיה היא במערכת או בצורת השימוש של המשתמש במערכת מאשר ברכיבים עצמם. אני לא מאשים אף אחד ובטח לא קובע שזה המצב במקרה הנ"ל, אבל בטח שהחנות לא אשמה בזה.

חוץ מזה, Zeev86, לפי מה שאתה אומר החנות החליפה לך את הרכיב בכל פעם שהוא התקלקל, וזה מה שמצופה ממנה, אז מה בדיוק הטענה?

אני חושב שהדיון הזה יותר ממיצה את עצמו והגיע הזמן לסיים אותו. פותח הדיון קיבל מענה לבעיה שלו, ושני הצדדים הגיבו.

הפורום אינו במה להתנגח בחנויות.

כצרכנים הדבר הראשון שיש לעשות במקרה של בעיה או אפילו ספק של בעיה הוא לפנות לחנות שממנה נרכשה המערכת. בפורום ניתן לפתוח דיונים בנושאי צרכנות נבונה באופן כללי, להתייעץ בנוגע לבחירה באחת מהאפשרויות שהציעה החנות לתיקון הבעיה לאחר שפניתם אליה ואפילו להתייעץ באופן כללי מה לעשות אם חנות מתנערת מהלקוח (מקרים נדירים). אבל מספיק עם דיוני הטלת הרפש בחנויות כך סתם.

עוד מעט ייפתח פה דיון תלונה על כך שמישהו הגיע לחנות, היה שם תור והוא חיכה יותר מדי זמן לטעמו (אה, סליחה, דיון כזה כבר נפתח).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Zeev, אתה מודע לעובדה שאייקיופיסי מייבאים את המוצרים מהיבואנים הרשמיים, שאגב לא בשונה משאר החנויות המומלצות פה?

כך שאם יש לך תלונות הרי שהן מופנות כלפי היבואן...

אני מבין את התסכול שלך ממקום של ניסיון (לא עם החנות הזו), אבל להתנגח בחנות זה לא הפיתרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Zeev, אתה מודע לעובדה שאייקיופיסי מייבאים את המוצרים מהיבואנים הרשמיים, שאגב לא בשונה משאר החנויות המומלצות פה?

כך שאם יש לך תלונות הרי שהן מופנות כלפי היבואן...

אני מבין את התסכול שלך ממקום של ניסיון (לא עם החנות הזו), אבל להתנגח בחנות זה לא הפיתרון.

מילא אם זה היה קורה פעם, פעמיים. אבל חמש פעמים? אם החנות היתה טובה, בפעם החמישית היו כבר מביאים לי כרטיס מסך אחר בשווי אלפיים שקל או שווה לביצועים לכרטיס שהזמנתי.

אבל טרטרו אותי עם 7300, 8400 ג'יפורס וזה אחרי שהתקשרתי עשרות פעם לאמא של יאיר והתוכחתי איתה וספגתי ממנה צעקות.

תוסיף לזה הרבה חודשים שהייתי בכלל בלי כרטיס מסך. לבסוף נתנו לי כרטיס מסך פחות טוב מזה שהיה לי. וזה אחרי שנה וחצי של טרטורים עם ממש חלשים (שלא מריצים HL1) או בלי כרטיס מסך בכלל. אם החנות היתה באמת טובה וכמו שרושמים עליה בפורומים, הם היו מביאים לי כרטיס מסך שלפחות משתווה בביצועים לזה שהיה לי.

ואתה חושב שבזה נגמר הסיפור? לא. פשוט נשבר לי מהיחס שלהם ופשוט הפסקתי להתקשר לשם ונשארתי עם כרטיס מסך "חלופי" עד היום. כלומר, הכסף שנתתי להם על כרטיס מסך נזרק לאוויר.[br]פורסם בתאריך: 23.03.2011 בשעה 14:54:25


אתה מדבר כאילו הם מייצרים את החלקים.

לא, אני בסך הכל שולל את דבריו של יאיר:

"מוצרים האיכותיים והיעילים ביותר"[br]פורסם בתאריך: 23.03.2011 בשעה 14:59:49


איך החנות קשורה לזה שנשרפו לך הכרטיסים ?

IQPC לא מייצרת את המוצרים, אלא מייבאת אותם.

אתה צריך להסתכל על זה שהם החליפו לך ועזרו לך בכל פעם שהייתה בעיה, ואת זה הם עשו.

אם הם עשו את זה, הם את שלהם, עשו.

מה לגבי פותח הדיון ?

קיבל לוח חדש ?

שוב, התיחסתי לטענתו של יאיר "מוצרים האיכותיים והיעילים ביותר". (תגובה #25 עמוד 3)[br]פורסם בתאריך: 23.03.2011 בשעה 15:02:15


כפי שאני מבין א תזה הוא התכוון שהחלקים נקנו בהמלצת הגולשים בפורום, כלומר הוא קנה רכיבים מומלצים ו"איכותיים" ולא סתם משהו. כמובן שלעובדה הזאת אין שום משמעות, ואני באופן אישי נוטה לחשוב שאם כל כך הרבה רכיבים במערכת אחת התקלקו בזה אחר זה, סביר יותר להניח שהבעיה היא במערכת או בצורת השימוש של המשתמש במערכת מאשר ברכיבים עצמם. אני לא מאשים אף אחד ובטח לא קובע שזה המצב במקרה הנ"ל, אבל בטח שהחנות לא אשמה בזה.

חוץ מזה, Zeev86, לפי מה שאתה אומר החנות החליפה לך את הרכיב בכל פעם שהוא התקלקל, וזה מה שמצופה ממנה, אז מה בדיוק הטענה?

אני חושב שהדיון הזה יותר ממיצה את עצמו והגיע הזמן לסיים אותו. פותח הדיון קיבל מענה לבעיה שלו, ושני הצדדים הגיבו.

הפורום אינו במה להתנגח בחנויות.

כצרכנים הדבר הראשון שיש לעשות במקרה של בעיה או אפילו ספק של בעיה הוא לפנות לחנות שממנה נרכשה המערכת. בפורום ניתן לפתוח דיונים בנושאי צרכנות נבונה באופן כללי, להתייעץ בנוגע לבחירה באחת מהאפשרויות שהציעה החנות לתיקון הבעיה לאחר שפניתם אליה ואפילו להתייעץ באופן כללי מה לעשות אם חנות מתנערת מהלקוח (מקרים נדירים). אבל מספיק עם דיוני הטלת הרפש בחנויות כך סתם.

עוד מעט ייפתח פה דיון תלונה על כך שמישהו הגיע לחנות, היה שם תור והוא חיכה יותר מדי זמן לטעמו (אה, סליחה, דיון כזה כבר נפתח).

את הטענה הזאת כבר הביאו לי בדיון קודם על החנות שהיה לפני כחצי שנה. ושוב אני אתן לך את העובדות, לפיהן תחליט בעצמך אם זה אכן המחשב שלי או הדגם הספציפי של הכרטיס.

מאז שהכרטיס נשרף (8800), הביאו לי חלופיים. הם החזיקו אצלי עד להגעתו של "הכרטיס מסך המתוקן שהביאו לIQPC מהיבואן".

כרטיסי מסך מתוקנים של 8800 לא החזיקו יותר מ2-3 שבועות.

כרטיסי מסך חלופיים שהם: 7300, 8400, החזיקו יותר מחודש אחד ועד שהביאו לי כרטיס מסך מתוקן.

לאחר תקופה ארוכה, שנמאס לי מהשירות של IQPC ומצעקות של אמא של יאיר, החלטתי שאני לא מתקשר יותר לחנות ועד היום הזה, (עברה שנה וחצי) אני משתמש ב9600 ונחש מה? לא 9600, לא 8400, לא 7300 נשרפו. כולם חיים באושר עד היום הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"Zeev86" אני שונא אנשים שרק מחכים שיפתחו על חנות מסויימת, והם ישר מצטרפים להבעיה.

זה לא הדיון שלך, ואף אחד לא מעניין אותו מה קרה לך.

יש לך בעיה? תפתח דיון או תגיש טביעה נגד החנות.

בנוגע לדבריך, הכרטיסים הזמניים שקיבלת היו תקינים לפי מה שאמרת אז אל תבלבל את המוח בנוגע לאיכות המוצרים.

חנויות מחשבים הם מייבאות מוצרים או קונות אותם מיבואנים בארץ, ואז מוכרים לנו לצרכנים.

זה שכל הכרטיסים היו תקולים, זה לא באשמתם, הם לא חייבים להביא לך כרטיס חלופי בכלל, אז תגיד תודה שקיבלת משו.

תאמין לי שהם לא הביאו לך בכוונה כרטיסים שמחזיקים רק חצי שנה. כנראה היבואן הביא להם כל פעם דגמים תקולים, במקום באמת להחליף את הכרטיס לאחד תקין.

או אולי כל המלאי שהיה להם שהם החליפו איתו היו תקולים, אתה לא יכול לדעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...