gabriel6 פורסם 2011 במרץ 14 Share פורסם 2011 במרץ 14 אני אתייחס לנקודה אחת כי כדאי גם לך להתייחס אליה - אין שום קשר למספר התשלומים אל תבטל תשלומים בשום נקודה (גם אם תקבל שירות לקוי) - במידה ותעשה כן זכותו המלאה של בעל העסק לטרטר אותך ולהעיל נגדך הוצאה לפועלטכנית - הגם אם הנציג צודק - שבועיים נראה לי זמן ארוך מדי - שיתן לך את ההתייחסות למצב בכתובים ותבקש ממנו לבדוק עם טכנאי אחר (בכיר יותר)EITAN4 - אני לא רואה בעין יפה שימוש בשפה זו. אני מבקש כי תערוך - תודה.כל טוב,גבריאל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אריק9 פורסם 2011 במרץ 14 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 14 אני אתייחס לנקודה אחת כי כדאי גם לך להתייחס אליה - אין שום קשר למספר התשלומים אל תבטל תשלומים בשום נקודה (גם אם תקבל שירות לקוי) - במידה ותעשה כן זכותו המלאה של בעל העסק לטרטר אותך ולהעיל נגדך הוצאה לפועלטכנית - הגם אם הנציג צודק - שבועיים נראה לי זמן ארוך מדי - שיתן לך את ההתייחסות למצב בכתובים ותבקש ממנו לבדוק עם טכנאי אחר (בכיר יותר)EITAN4 - אני לא רואה בעין יפה שימוש בשפה זו. אני מבקש כי תערוך - תודה.כל טוב,גבריאלתודה על ההתייחסות גבי.לא ביצעתי שום פעולה בעיניין התשלום ולפי מה שהמלצת אני לא אעשה דבר חריג בעיניין הזה.מה שמפריע לי זה עיניין הזמן שלוקח להם להחליף זכרונות כי הוא טוען שצריך לשלוח אותם ליצרן.מלבד בקשה לבדיקת העיניין ע״י טכנאי בכיר,מה אני יכול להגיד להם בעיניין הזמן להחלפת הזכרונות,זאת פשוט חרפה.לדעתי זה ממש בזבוז זמן לתת לטכנאי ״בכיר״ יותר לבדוק את הבעיה מאחר והטכנאי הנוכחי מודע לזה שיש בעיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2011 במרץ 14 Share פורסם 2011 במרץ 14 משהו לא נשמע לי פה הגיוני. אם הזכרונות לבד עובדים יופי, אז למה לשלוח לספק/יצרן? הם תקינים. מה הם מצפים לקבל חזרה?אז יש בעיית תאימות עם שתיהם ביחד, קורה, מוכר, קרה לנו לא פעם ולא פעמיים. לוקחים את הזכרון, מזכים את הלקוח ושיבחר כל זכרון שהוא רוצה מהמלאי. החנות לא מחזיקה מלאי רציף של זכרונות? אין אפשרות מבחר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אריק9 פורסם 2011 במרץ 14 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 14 משהו לא נשמע לי פה הגיוני. אם הזכרונות לבד עובדים יופי, אז למה לשלוח לספק/יצרן? הם תקינים. מה הם מצפים לקבל חזרה?אז יש בעיית תאימות עם שתיהם ביחד, קורה, מוכר, קרה לנו לא פעם ולא פעמיים. לוקחים את הזכרון, מזכים את הלקוח ושיבחר כל זכרון שהוא רוצה מהמלאי. החנות לא מחזיקה מלאי רציף של זכרונות? אין אפשרות מבחר?אוי כמה שהם העלו לי את הפיוז כרגע.הרגע חזרתי מהחנות ולקחתי את המחשב.הם אומרים שכרגע מה שהם עשו זה לעלות את המתח של הזיכרונות ובבדיקות שהם עשו במשך יומיים לא היו מסכים כחולים והכל בסדר.נוסף על כך,הם אמרו שזה יכול להיות בגלל הלוח אם ש"נחנק" מכמות הזיכרון.לסיכום,הם אמרו שבמידה ותיהיה בעייה הם ישלחו את הזיכרונות ליצרן כי במלאי כרגע אין להם מה להציע לי.מה שכרגע,המחשב נמצא אצלי ואני רוצה לראות אם יקרה משהו,כי במידה וכן אני לא מתכוון לעזוב את החנות שלהם עד שלא יביאו לי תחליף הולם.המחשב ח-ד-ש,אפילו חודש אין לא וזה מה שהכי משגע אותי.ובהערת סוגריים - היה לי איתם עוד קטע עם מוצר שהזמנתי ביום שישי האחרון ואתמול התקשר אליי נציג ואמר לי שאני יכול להגיע היום ולאסוף את המוצר.אני מגיע לחנות ולאף אחד אין בכלל שמץ של מושג מה קורה ואומרים שזה לא במלאי ובאים בשאלה "נו ומה אני יכול לעשות ?"בשורה התחתונה - אני כל כך קרוב מלתבוע אותם שאני צריך להירגע. נמאס לי מהזלזול הזה.פשוט מצטער שקניתי שם את המחשב.בפורום מפרטים,כל מפרט נבנה מהחנות שלהם ואני מאוד רוצה שמה שקרה לי התפרסם לכולם ושאף אחד לא יקנה מהחבורה של הלא יוצלחים והמזלזלים האלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sashakrik פורסם 2011 במרץ 14 Share פורסם 2011 במרץ 14 תריץ בדיקה במשך לילה שלם לזכרונות עם התוכנה MEMTEST קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gabriel6 פורסם 2011 במרץ 14 Share פורסם 2011 במרץ 14 אריק9כפי שאמרתי - פנה אליהם בכתובים ותבקש לקבל הממצאים בכתובים - וגם את חווית השירות שלך תנהל מולם (ושוב - בכתובים).במאמר קצת אחר - החנויות אינן רואות בעין יפה התנסחות כמו שלך מעל דפי אינטרנט - קרה כבר בעבר שחנויות רדפו קליינטים בבתי משפט (ישנם גם מתחרים אשר מתחזים לקליינטים - ואני לא רומז שאתה כזה!)לכן מה שאני מציע זה לנהל מולם את כל ההתכתבות ולגבות כמה שיותר בעובדות - את התוצאות - תדביק כאן בפורום.אני מאמין כי החנות תעדיף לנהל מולך את השירות באופן ישיר ולא באופן שפוגע בהם.כל טוב,גבריאל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אריק9 פורסם 2011 במרץ 14 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 14 אריק9כפי שאמרתי - פנה אליהם בכתובים ותבקש לקבל הממצאים בכתובים - וגם את חווית השירות שלך תנהל מולם (ושוב - בכתובים).במאמר קצת אחר - החנויות אינן רואות בעין יפה התנסחות כמו שלך מעל דפי אינטרנט - קרה כבר בעבר שחנויות רדפו קליינטים בבתי משפט (ישנם גם מתחרים אשר מתחזים לקליינטים - ואני לא רומז שאתה כזה!)לכן מה שאני מציע זה לנהל מולם את כל ההתכתבות ולגבות כמה שיותר בעובדות - את התוצאות - תדביק כאן בפורום.אני מאמין כי החנות תעדיף לנהל מולך את השירות באופן ישיר ולא באופן שפוגע בהם.כל טוב,גבריאלאני לא מפחד לעמוד מול האמת,אבל תודה על ההארה.אני סף הכל קליינט שרוצה לקבל את התמורה לכסף שהושקע,זה הכל.תודה על כל העזרה גבי,היית למופת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gabriel6 פורסם 2011 במרץ 14 Share פורסם 2011 במרץ 14 בכיף ואם תצטרך עוד סיוע אנחנו כאן לרשותך - ויש כאן הרבה אנשים (ונשים) טובים רק בקשה אחת קטנה - "גבי" אפילו אשתי לא משתמשת בשם הזה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אריק9 פורסם 2011 במרץ 14 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 14 בכיף ואם תצטרך עוד סיוע אנחנו כאן לרשותך - ויש כאן הרבה אנשים (ונשים) טובים רק בקשה אחת קטנה - "גבי" אפילו אשתי לא משתמשת בשם הזה... תודה רבה. ואין בעיה,גבריאל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2011 במרץ 14 Share פורסם 2011 במרץ 14 "לוח נחנק מהזכרון" - אהבתי.בכל מקרה, הזכרונות לא עובדים ביחד, קורה, אין בעיה. דרוש זיכוי וקח זכרונות אחרים.אפשר קצת יותר פרטים? איזה זכרונות בידיוק קנית? איזה לוח זה? האם ניסית עדכון ביוס ? האם העלת ה V לזכרונות באמת עזרה ואין לך יותר מסכים כחולים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.