Battlefield 3 - דיון מקדים - עמוד 82 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון מקדים


Dima67

Recommended Posts

  • תגובות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בקיצר , כמו שכבר כתבתם פה בעבר , EA רוצה לקדם את והיא תעשה את זה עם הכותרים הכי גדולים שלה...

גם השטות הזאת עם קרייסיס 2 שכתוב בכתבה , ממש לא משכנע... כל אחד עם קצת היגיון יודע שזה לא הסיפור האמיתי וסתם איזה סיפור כיסוי לפיצוץ בין לEA.

עד כמה שהORIGIN (או כפי שהוא מוכר EADM ) גרוע , קשה לי להאמין שהמעריצים השרופים של סדרת BF לא יקנו את המשחק בגלל הORIGIN

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה דיי ברור ש ORIGIN אמור ללכת ראש בראש (או לפחות לנסות) עם STEAM, מה שאומר שגם אם קנית עותק פיזי, בהתקנה הם ידחפו לך את ORIGIN והתוכנה תשמש גם כ .

כרגע זה לא ככה, זה רק EADM עם עיצוב. הם מראש אמרו שגירסה חדשה של התוכנה תגיע עם BF3 וגירסה סופית ב 2012 (כרגע זה BETA).

מה שהם עושים זה מלחמה ברורה מול VALVE, בגלל זה הם גם פנו ל GAMESTOP. למי שזוכר GAMESTOP קנו את IMPULSE לא מזמן וגם ידוע שיש להם בעיה עם VALVE, בשנים האחרונות הם הוציאו משחקי מחשב מהמדפים כי אף אחד לא קנה אותם, הרוב עברו לקנות מ .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המודל דומה אבל לא אותו דבר.

הרעיון של היה לפשט את הכל, המשחקים יתעדכנו לבד (עד אז כל עדכון הייתה צריך להוריד מהאתר של החברה/אתרי הורדות שהתמקדו בגיימינג ואז להתקין את העדכון), הדרייברים יתעדכנו לבד (הגיע באיחור של כמה שנים). עוד חלק חשוב היה האפשרות לקנות את המשחקים במחירים נוחים ולהוריד אותם כמה פעמים שאתה רוצה ולהתחבר מכל מחשב שאתה רוצה.

מה אנחנו יודעים על EA? מה שמעניין אותם זה כסף, השירות שלהם יקר בהרבה מלקנות מוצר פיזי (לפחות מחוץ לצפון אמריקה), הוא לא יעדכן דרייברים, גם בעותקים פיזיים וגם בהורדות מ EADM הם נהגו להגביל את מספר ההורדות/התקנות, הם משתמשים ב PB שעושה מלא בעיות במשחקים. בקיצור בניגוד ל שחיפשו לשפר ולהקל, EA רק רוצים כסף. השירות שלהם בטוח לא יתקרב ל זה של , יהיה כמו השירות שהיה עד היום למשחקים שלהם, חרא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור בניגוד ל שחיפשו לשפר ולהקל, EA רק רוצים כסף.

Actually, more than money they want control. ("I am assuming direct control")

And if they could do away with physical copies all together, they would.

Having their own store with exclusive games gives them the ability (power) to manipulate prices, (attempt to) limit piracy, and most importantly entice people to buy more games by using their service.

Basically it's the same idea behind Amazon; they lost a little money on popular products but gained so much customer loyalty that they covered their losses within a very short time.

Only that here, EA is trying to gain loyalty AND screw their loyal customers, all at the same time.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לזה שהם אומרים ש VALVE היא הגורם לבעיה, כניראה שזה שקר. אם תנסו לשחק במשחקי ה F2P שיש ב תיראו שרובם לא עוברים עדכון דרך השרתים של , אני בטוח שאם EA באתר היו רוצים VALVE היו מאפשרים להם לעשות שהקישור מ יפתח חלון עדכון כמו שיש ב BC2.

ניראה לי שאני לא אקנה את המשחק הזה, אין לי כוח לחרא של EA, לא אהבתי את BF2142 ולא אהבתי את BC2. אפשר להגיד שבכללי לא אהבתי את BF, המשחקים האלה תמיד היו מגושמים ובמשחקים האחרונים שיצאו בסדרה היו כל כך הרבה באגים והפעם גם הם לא דאגו לסדר את כולם. אין לי יותר כוח למשחקי יריות שהירי בהם לא עובד כמו שצריך >:(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב זה עניין של טעם. BF2142 בין הטובים ( רק בגלל שזה עתידי - התחברו פחות ) אותה משחקיות וחוויה כBF2 .

הבעיות, לרוב מתקנים, ולי הן כמעט שלא מפריעים.

BC2 (אל אף שחווית המשחק פחותה מהאחרים -BF2 BF2142 ) עדיין הוא משחק מוביל כיום. וטוב מהאחרים (עדיין אוהבי הסגנון משחקים ולא עוברים למשחקים אחרים ).

ההיתרונות הגדולים של BF2 וBF2142 זה שהם אינם משעמים. גם אחרי 3 שנים וכו'..

ואם הם יצליחו לשמור על זה בBF3 - זאת הצלחה בטוחה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

FOV נחמד מאוד, מעניין אם הוא מיוחד למחשב או שהם הבינו שאפשר לעשות FOV הגיוני גם בקונסולות :P

חבל שהם בחרו להשאיר את הכדורים הבודדים ולא להחזיר את המחסניות מ BF2. חבל שהם בחרו לכסות את המשחק בכל הזבל שהם עשו בחודשים האחרונים כי זה ניראה משחק טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...