ראוטר בתקן N, תומך ברשת ג'יגה, ובעל אות חזק - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ראוטר בתקן N, תומך ברשת ג'יגה, ובעל אות חזק


zoozoo

Recommended Posts

שלום לכולם,

עקב תופעה מוזרה של ניתוקים בלתי פוסקים בראוטר הקיים שלי (3Com), שגם איפוס הגדרות ועדכון קושחה לא פתרו אותם, החלטתי לרכוש ראוטר חדש, בתקווה שזה יפתור את הבעיות.

אני מחפש ראוטר בתקן N מלא, אשר כולל חיבורים קוויים לרשת 1Gbit/s, ושיש לו אות חזק מאד, כי הוא חייב להיות (לצערי) בממ"ד. כמו כן אני צריך כרטיס בתקן N שיקלוט אותו היטב מחדר מרוחק (כשהראוטר, כזכור, בממ"ד).

ממה שקראתי באתר ובפורום, חשבתי על WR1043ND של TP-LINK, ועל מתאם WN821N של אותו יצרן. אני מבין שהראוטר עונה מתחינת תקן N ותמיכה ברשת בקצב ג'יגה ביט (1000), וגם לא יקר, אבל נראה שהשידור/קליטה שלו לא חזקים במיוחד. אני גם לא יודע אם מתאם הרשת במחשב המרוחק קולט מספיק טוב.

מה דעתכם? יש משהו מומלץ יותר לצרכים שלי (גם מבחינת הראוטר וגם מבחינת מתאם הרשת בצד השני)? כמובן שאני לא רוצה להוציא יותר כסף אם אין שיפור משמעותי בחוזק האות.

אגב, מהירות האינטרנט שלי (ללא חייגן) היא 12Mbit/s יורד (1Mbit/s עולה) עם תשתית HOT וספק 012. הראוטר אמור לשמש גם להזרמת סרטי FullHD ובמידת האפשר בלוריי מלא (בוודאי על המרכיב הקווי).

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למקם בממ"ד זו החלטה גרועה - האות האלחוטי מתקשה מאוד לעבור את הקירות העבים של הממ"ד. כל הנתבים די דומים במגבלה הזו. ה-1043 עונה לכל שאר הדרישות שלך אבל אל תצפה לניסים ונפלאות בחיבור האלחוטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה צ'יף על ההתייחסות. אני יודע שזה גרוע, אבל אין לי ברירה.

בהנתן האילוץ הזה, וההחלשה המשמעותית של האות בגלל קירות הממ"ד (והמרחק הנוסף שהאות צריך לעבור מחוץ לו) - מה האופציה הטובה ביותר?

האם יש נתב שעונה לדרישות (N,1000) שהוא חזק יותר מבחינת האות?

האם ה- D-LINK DIR 655 יותר טוב מבחינה זו? הוא הרבה יותר יקר...

האם ה- EDIMAX BR-6574N עדיף? משהו אחר?

ומן הצד השני (המחשבים שאליהם הראוטר מחובר אלחוטית) - איזה כרטיס רשת לקנות? אני מניח שאעדיף התקן חיצוני (בחיבור USB) עם כבל מאריך, כדי לאפשר גמישות.

בקיצור - מה לקנות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינה אלחוטית כל הנתבים פחות או יותר זהים ולא תראה הבדלים מהותיים בינהם מבחינה זו. השיקול בין שלושתם צריך להיות לפי שלל התכונות שלהם ולפי הסיכום המופיע בסקירה שלי של ה-1043. (http://www.netcheif.com/Reviews/TL-WR1043ND/TL-WR1043ND.htm). בהחלט צריך לרכוש כרטיס רשת טוב כמו ה-821 או ה-7718 של EDIMAX ולחבר באמצעות כבל USN מאריך ולקוות לטוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...