צריך כרטיס מסך טוב לחלונות 7 (לא למשחקים) - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך כרטיס מסך טוב לחלונות 7 (לא למשחקים)


MichaelZ

Recommended Posts

יש לי את המסך U2711 כבר כמעט שנה. עכשיו הגיע הזמן גם לקנות מחשב חדש. עד עכשיו היה לי מחשב קצת ישן וכל מה שהצלחתי להוציא מהכרטיס מסך זה רזולוציה של 1600 על 900 דרך חיבור DVI.

עכשיו אני צריך לבחור לי (בין היתר) כרטיס מסך חדש ואני קצת אבוד. אני זוכר שקראתי איפה-שהוא שמעל רזולוציה מסוימת ה-DVI כבר לא תומך ואני מן הסתם רוצה לנצל את כל הרזולוציה של המסך שהיא 2560 על 1240. למסך יש חיבור של DISPLAY PORT ותחל'ס רציתי שזה יהיה החיבור. כשהתחלתי "לבחור" לי כרטיס מסך ראיתי שהחיבור הזה כמעט ולא נתמך. אני רגיל לכרטיסים של ואם איני טועה יש להם רק דגם אחד (!) שיש לו את החיבור הזה בכלל.

מה אני עושה??? לרוב כרטיסי המסך יש את ה- DUAL DVI. לא כל-כך הבנתי מה זה אומר. זה יכול להיות טוב לי? חסרונות/ יתרונות?

אני צריך כרטיס מסך "קטלני" ל- 7 (למסך בודד). אני צריך שהכרטיס יתמוך בצורה יפה בסרטים HD (צפייה בלבד) כאשר הביצועים במשחקים יכולים להיות בינוניים ביותר. התקציב הוא 500 – 800 ש"ח, אבל זה תלוי… אם אין ברירה אז אין ברירה..

עוד משהו.. רצויי שלכרטיס יהיה LUT של 10 סיביות או יותר. האמת היא – העניין הזה די חשוב.

אני מוכן ללכת על כל יצרן כל עוד הכרטיס מתאים לצרכיי והוא מומלץ. אז יש המלצות? אני אשמח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אאל"ט כל כרטיס מסך נורמלי מודרני יודע להוציא dual-link DVI (אל תתבלבל עם dual DVI - שזה סה"כ שתי יציאות). צריך כבל Dual-Link DVI ואתה מסודר.

לפי מה שקראתי, הכבל שמגיע עם המסך הוא Dual Link, אך היה מישהו בפורום שאצלו הגיע כבל Single Link בלבד, ואז יש צורך לקנות כבל בנפרד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...