שאלה לגבי תאימות עם PC - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי תאימות עם PC


ackohen

Recommended Posts

שלום, אני סטודנט והשנה אני עורך מחקר כלשהו, וכלי בו אני צריך להשתמש במחשב הוא עבור מקינטוש. (סוג של מטלה ממוחשבת שמעבירים לנבדקים). אני עוד לא השגתי את הכלי, אבל ברמת התיאוריה - האם יש אפשרות להפעיל תוכנה של (מערכת הפעלה למיטב ידיעתי היא לא מהחדשות, אוכל לברר בהמשך) על מחשב PC? אני חשבתי בכיוון של תוכנות אמולציה, האם יש כאלו קיימות וטובות? האם זה אפשרי? תודה..

אני יודע שעוד לא פירטתי מספיק, אבל זה כי פשוט עוד אין לי את המידע המלא. אבל בתיאוריה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי בתכנות שאתה רוצה להריץ. בווירטואליזציה ניתן להריץ רק תכנות הכי פשוטות, ותכנות שדורשות קצת יותר משאבי מערכת דורשות התקנת OSX על הPC שלך. (שזה, דרך אגב, דבר יותר חוקי מפריצת אייפון במידה ואתה קונה את המערכת כמובן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נכון , הEULA עדין אוסר את זה.

אהה נכון, וEULA של תכנות אחרות של אפל בטח לא אוסר את זה: http://news.cnet.com/apple-iphone-jailbreaking-violates-our-copyright

רק שבניגוד לJailbreak תהליך התקנת OSX מקורית על מחשב לא דורש שום פריצה. והפרת EULA לא מהווה עבירה על שום חוק קיים במדינת .

אתה גם טועה לגבי "מורכבות" התוכנות - אפשר להריץ הכל וירטואלית - זה בעיקר לא חוקי.

אז תנסה להריץ בווירטואליזציה כל תכנה שדורשת לפחות QE/CI ותדווח לי על התוצאות. זה כולל רוב תכנות גרפיות, תכנות לעריכת אודיו/וידאו, ובכלל רוב התכנות המקצועיות שאנשים מריצים על . כמו כן, תריץ על המכונה הוירטואלית הזאת Geekbench ו Cinebench כדי לראות בדיוק עד כמה אתה טועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובות, אבל אני לא באמת מצליח להבין מה אתם אומרים - האם ניתן או לא באופן חוקי לעשות אמולציה של מק על מחשב PC? (ואשמח אם יוסבר מה בדיוק לא חוקי / כן חוקי בהרצת תוכנת אמולציה חוקית עם חוקית של על מחשב PC?)

תודה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינה טכנית, אפשר להריץ OSX חוקית בתכנת אמולציה חוקית על מחשב חוקי.

מבחינת רישיון של התכנה, להריץ OSX על מחשב שהוא לא של אפל - מהווה הפרת חוזה משתמש, ובזה אתה מאבד כל תמיכה ואחריות מצד אפל.

זה כמו לעשות Jailbreak לאייפאד או להריץ על , לא מדובר כאן בעבירה על שום סעיף של שום חוק במדינת ישראל, זה פשוט לא יפה.

מצד שני, זכותה של לכתוב כל מה שהיא רוצה בחוזה משתמש שלה, כך שאם אתה לא מסכים עם אחד הסעיפים אך עדיין לוחץ על הכפתור Agree - אתה מפר את החוזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...