QuickTone למשתמשי האייפון - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

QuickTone למשתמשי האייפון


GGuyZ

Recommended Posts

אני מצרף ישירות כתבה שכתבתי בנושא:

QuickTone, http://www.quicktone.co.nr, היא תוכנה חינמית חדשה אשר פותחה במטרה לאפשר למשתמשי האייפון נוחות מירבית בהעברת צלילי אס.אמ.אס ורינגטונים למכשיר.

quicktone_main.png

התוכנה מאפשרת סנכרון קבצי המדיה והפיכתם לרינגטונים או לצלילי אס.אמ.אס באופן , מכל מחשב באשר הוא. התוכנה מבצעת את פעולתה ללא תלות באייטונס, ולכן אין בעיה לבצע סנכרון עם מחשבים מרובים.

QuickTone חוסכת למשתמש את ההתעסקות הסיזיפית שבהעברת צלילים למכשיר, וריבוי התוכנות הנדרשות לביצוע משימה פשוטה זו.

בתוכנה אפשרות עריכה מהירה, אשר מחליפה את הצורך בשימוש בתוכנות קנייניות או באתרי שידרשו מכם להעלות את קבצי המדיה לשרת מרוחק, לחתוך אותם, ולהורידם מחדש. כעת ניתן לבצע זאת על קבצים מרובים ובפרק זמן של מספר שניות.

quicktone_edit.png

אחד הפיצ'רים המעניינים הוא ביצוע המרות אוטומטיות לקבצי מדיה שונים. מבחינת המשתמש הדבר שקוף, ולכן אין צורך בתוכנות המרה שונות ומשונות, היות והתהליך יתבצע באופן אוטומטי ובקלות.

על מנת להשתמש בתוכנה על מכשירכם להיות פרוץ, ולכלול את התוכנה OpenSSH שניתן להוריד מסידיה.

חשוב לציין כי QuickTone מופצת חינם, והיא מיועדת בשלב זה לחלונות בלבד.

אתם מוזמנים להוריד את התוכנה מכאן - http://www.quicktone.co.nr

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה.

האמת שאני באופן אישי לא מכיר אנשים שלא פורצים את המכשיר. בפועל, מדברים על כ-10% בלבד שאכן פורצים אותו, ולהם זה בהחלט יסייע. אני סבור שהאחוזים בארץ גבוהים בהרבה בגלל היכולת הטכנית היחסית גבוהה של המשתמש הישראלי הממוצע.

מן הסתם מי שלא פורץ את המכשיר לא יוכל להנות ממילא מדברים כגון צלצולי SMS וכדומה. יחד עם זאת, חיפוש קצר בגוגל יראה כמה תהליך החלפת הSMStones מסורבל כיום וזאת למרות שכל כך הרבה אנשים רוצים להחליף את צלצולי ההודעות המרגיזים שלהם.

זו רק דוגמא אחת למה שהתוכנה מפשטת, אבל זה בהחלט סנריו מרכזי.

נ.ב: גם מי שלא פורץ את המכשיר יכול להשתמש בתוכנה כדי לערוך ולהמיר שירים (למשל קבצי mp3) לתוך רינגטונים. זה נוח הרבה יותר מלהשתמש באתרים כמו אודיקו שדורשים תקשורת מול שרת מרוחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...