ניקוי (רעש מהמאוורר) מחשב נייד - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ניקוי (רעש מהמאוורר) מחשב נייד


Googleness

Recommended Posts

אהלן,

יש לי מחשב נייד U550.

1. קודם כל באופן כללי המלצות לניקוי של (המקלדת במצב זוועתי, עם המסך אני עוד מסתדר).

2. במשך תקופה ארוכה המחשב היה ממש ממש חרישי לא שמעתי אותו בכלל. לאחרונה המאוורר מהצד שפולט את האוויר החם התחיל לעשות רעש הרבה יותר חזק מבד"כ, איך מטפלים בזה בצורה לא כירוגית?

תודה,

לירון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקלדת - תלוי באובססיביות שלך. אפשר פשוט לשאוב עם שואב (לא חזק מידי). אפשר לפרק כל מקש ולנקות מתחת (ספריי לחץ אוויר / מקלות אוזניים עם אלכוהול, מה שבא).

רעש של מאוורר יכול להיות מכמה סוגים. אם זה פשוט רעש טבעי של מאוורר שפועל בעוצמה גדולה - זה יכול להעיד שפתחי האוורור סתומים באבק, מה שמאלץ את המאוורר לעבוד שעות נוספות. במקרה זה שווה במינימום לנקות את הפתחים מבחוץ עם ספריי לחץ אוויר, ויותר עדיף - לפתוח את המכסה של המאוורר (לפעמים נמצא מתחת למקלדת, לפעמים בפאנל התחתון) ולנקות עם אותו ספריי גם בין צלעות הקירור ולהבי המאוורר.

לשים לב: כאשר מנקים את המאוורר עם לחץ אוויר, יש להחזיק אותו שלא יסתובב. סיבוב של המאוורר באמצעות כוח חיצוני עשוי לייצר זרם נגדי שיפגע במנוע המאוורר.

במקרה שבו רעש המאוורר נשמע לא טבעי (חריקות, זמזומים, רשרושים, צלילים עולים ויורדים) - זה מעיד בהסתברות גבוהה שהמאוורר במצב לא טוב וייתכן שישבוק בקרוב (או שיעילותו תיפגע). במקרה כזה - אם המחשב באחריות - פנה מיד להחלפת המאוורר. אם לא - לשיקולך האם לקנות מאוורר עכשיו, או לחכות עד שישבוק סופית. אם תחליט לחכות - נטר את הטמפרטורות של המחשב כדי לוודא שאין מצב של חימום יתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...