IPAD WIFI ONLY 32GB TABLET PC סקירה - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IPAD WIFI ONLY 32GB TABLET PC סקירה


Elite_Sniper

Recommended Posts

new-product-wifi.jpg

קניתי את המכשיר לפני יותר מחודש וחצי ואני משתמש בו לא מעט ואני יכול להגיד שהוא בהחלט עונה על הצרכים שלי ואף מתעלה ברוב הזמן למרות לא מעט בעיות שיש איתו. קניתי אותו בעיקר כי יש לי כשעתיים ביום נסיעות כפול ארבעה ימים לאוניברסיטה פלוס שעות ארוכות בספרייה ולסחוב כל יום ממש לא נוח ואני מעדיף להשאיר אותו כנייח בבית.

באופן כללי המכשיר נראה מצוין ומאוד קל ככה שנוח להחזיק אותו רצוף הרבה זמן יחסית, המסך מעולה(מסך 9.7 LED) ורואים מצוין טקסט, ווידאו.

הוא לא גדול מדי ולא קטן מדי, נוח לקרוא ולגלוש. עובד מהר וחלק, מעבר מהיר בין וטאבים בדפדפן, מצוין לחסרי הסבלנות שבינינו. ;)

החיסרון הגדול שלו לדעתי זה ITUNES, אני פשוט לא סובל את התוכנה הזו, השימוש היחידי שלי איתה זה מסמכים שאני מעביר לתוכנת PDF. חוץ מזה ולצורך הטענה אני לא מחבר את האייפד למחשב.

בישיבה עם שולחן, מומלץ לקנות כיסוי כלשהו שאפשר גם להעמיד את המכשיר ולעבוד מולו במשך שעות רצופות. ואגב שעות רצופות, הסוללה פשוט מדהימה, מחזיקה בין 10-12 שעות כשאני גולש, קורא ונכנס ליוטיוב מדי פעם שזה מאוד נוח כי אין תמיד שקע זמין באולמות ובספריות.

אני אפרט על השימושים העיקריים שלי שהם קריאת ספרים, קריאת מסמכים(לרוב PDF) וגלישה:

1) קריאת ספרים - לא כל כך ניסיתי את חנות הספרים של אפל IBOOKS כי מייד כשקניתי הורדתי את האפליקציה של KINDLE וקניתי שני ספרים(10 דולר לאחד). אני קורא בעיקר באוטובוס והקריאה נוחה ואפשר לקרוא גם במצב מאונך וגם במאונך כשהמסך מתסובב בהתאם לאיך שמחזיקים.

מעבירים עמודים קדימה בנגיעה(או גלילה) בצד ימין ואחורה בצד שמאל. הרבה יותר נוח לדעתי לקרוא ו"לאחסן" ספרים אלקטרונית מאשר פיסית, חוסך לא מעט בלאגן בבית, בתיק וגם אפשר בקלות לעבור בין ספרים כשמתחשק. חשוב לי לציין שמי שמחפש בעיקר קורא ספרים אלקטרוני שיקרא את ההשוואה הבאה של TOMSHARDWARE עם הקורא ספרים של אמזון (שזול בהרבה) http://www.tomsguide.com/us/Kindledx-ereader-ipad,review-1602.html .

2) קריאת מסמכים – גם בקטגוריה זו המכשיר עושה את העבודה בסך הכול ואין לי בעיה לשבת שעות מולו ולעשות שיעורים ולעבור על חומר ולחפש חומר בויקיפדיה ומקומות אחרים, אפשר להגדיל ולהקטין בנוחות בעזרת מסך המולטי טאץ, לגלול למטה ולמעלה במהירות.

אבל, וזה קצת בעיה בשבילי כי זה גורם לי להדפיס בבית תרגילים(שרציתי להימנע כמה שאפשר מזה), יש סימונים במתמטיקה שזה לא מראה ובקורס תורת הקבוצות וקומבינטוריקה דפי התרגילים "מסורסים". לא נוח כל כך אבל לא נורא.

חוץ מזה אני מבסוט גם בעניין הזה.

זווית הצפייה של המסך רחבות ואם יושבים עם עוד אנשים גם הם יראו בכיף ככה שזה עוד פלוס למכשיר.

3) גלישה - אני מניח שלרובנו ידוע שאפל לא אוהבים FLASH ולא נותנים תמיכה לזה במכשירים שלהם, מה שגורם לגלישה המהירה והנוחה להיות די מעצבנת לעיתים(כמו פה באתר, חדשות אני לא יכול לקרוא, רק הפורומים נראים כרגיל), אז מי שנכנס בעיקר לאתרים מבוססים פלאש עדיף לו לחפש מכשיר אחר(או לא לגלוש בו). עוד בעיה קלה, היא סרטונים דרך הדפדפן, ודומיו, לרוב הם נטענים לאט יותר ממחשב רגיל(לפעמים מורגש יותר ולפעמים פחות) אבל בסך הכול זו לא בעיה רצינית.

חוץ מזה בסך הכול הגלישה מהירה(כרטיס רשת בתקן N), אתרים נטענים מהר, הגלילה נוחה ומאוד אינטואיטיבית, אפשר לעשות ZOOM IN וOUT בקלות. יש עברית מהגרסה האחרונה(לפני זה היה מכה להעתיק מהאפליקציה של העברית). ההקלדה לדעתי מאוד נוחה ומי שמקליד מהר במקלדת פיזית יקליד מהר גם פה, ה"כפתורים" גדולים וברורים וקל מאוד להקליד, רק צריך טיפה להתרגל למיקום של התווים השונים.

בסך הכול אני מרוצה מהגלישה והיא בהחלט מספקת את הסחורה.

עוד בעיה שראוי לציין, היא בנושא ההטענה של המכשיר, לרוב כשאני מחבר את המכשיר(גם לשקע ובעיקר במחשב) אני מקבל הודעה של not charging בקצה ימני העליון של המסך. לאחר שיטוטים הבנתי שהמכשיר נטען למרות ההודעה אבל לאט יותר. באינטרנט כתוב בעיקר על החיבור למחשב ושהחיבורים לא מספקים מספיק מתח ועדיף לחבר ישירות לחיבורים של הלוח אם, מה שכמובן לא עזר לי ואפילו דרך שקע זה מופיע.

זה לא כל כך מפריע לי כי אני מטעין בד"כ בלילה אז בבוקר המכשיר מוכן ומזומן.

זהו בסך הכול, לסיכום אני חושב שמי שיש לו בבית מחשב עבודה ורוצה שיהיה לו משהו קליל ונוח בדרכים אז האייפד עושה את העבודה ואפילו מתעלה על החסרונות שלו, מי שצריך מחשב לעבודה יותר רצינית(כמו תכנות, גרפיקה וכל מיני כאלה) זה לא המכשיר המתאים.

אני נותן לו 9 מתוך 10, למרות שהמעוניינים יעדיפו אולי לחכות לאייפד דור שני שהולך כנראה לכלול ומסך משופר(כמו של האייפון 4).

תמונות: http://img138.imageshack.us/gal.php?g=dsc00016oq.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

תתקין FRASH כדי שיהיה לך FLASH.

השאלה איך הוא בניגון ? ואם הוא מתממשק עם מקלדת חיצונית ?

אני מתכוון להיות סטודנט החל מיולי ולא ממש בא לי לכתוב על דפים , אני מקליד באותה מהירות כמו כתיבה על דף.

אז השאלה אם הIPAD יוכל לשמש אותי בתור "מחברת"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קניתי תוסף של מקלדת חיצונית אבל ראיתי שזה ממש נהייה כמו לפטופ.

סרטים עובדים מצוין, אני מעביר לVLC ומפעיל משם.

אני מניח שאם באמת תקנה מקלדת חיצונית תוכל להקליד באייפד. גם עם המקלדת הפנימית אני מקליד די מהר אבל לא נראה לי שזה תחליף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...