מעוניין בסלולארי חדש, צריך עזרה לבחור - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעוניין בסלולארי חדש, צריך עזרה לבחור


xZiPeR

Recommended Posts

שלום,

אני כיום עם N73 MusicEdition (איתו כבר שנתיים-שלוש) והוא עכשיו עושה המון צרות אז הגיע הזמן להתחדש.

מבחינת הדרישות שלי מהמכשיר:

-אני סטודנט (וגם חייל אם זה רלוונטי), אני בעיקר משתמש בו לשיחות והודעות SMS.

-למכשיר הנוכחי שלי נגמרת הסלולה תוך דקות בודדות של דיבור וזה מאוד מעצבן - הדרישה העיקרית שלי היא שהמכשיר והסוללה יחיו הרבה זמן (גם מבחינת זמן בין טעינה לטעינה וגם מבחינת בלאי מצטבר).

-יש לי במכשיר הקיים אינטרנט אבל אני לא משתמש בו כמעט בעיקר בגלל שהוא ממש לא נוח, וגם כי אני לא באמת חייב את זה. יחד עם זאת - אם יהיה לי מכשיר שהשימוש באינטרנט בו יהיה נוח (בעיקר Gmail, יומן ומסמכים), אז אני מאמין שכן אשתמש בתכונות אלו.

-בנגע לנגן MP3\סרטים ומצלמה - אני לא משתמש כמעט בפיצ'רים האלה משתי סיבות - 1. אני לא צלם\חובב-מוזיקה כזה גדול. 2. זה הרג לי את הסוללה שגם ככה לא כזה עבדה תוך דקות בודדות (מה גם שכל המעבר בין תכניות בN73 לקח שעות).

אז לא חשוב לי שהתכונות האלו יהיו קיימות בכלל, אבל לא יזיק אם יהיה, לפחות באיכות בסיסית (יכול להיות נחמד לשבת עם אוזניה באוטובוס ו\או לצלם דברים מדי פעם, אם זה לא יגרור את כיבוי המכשיר תוך 5 דקות).

- יכול להיות שימושי אם אני אמצא דרך לקבע את המכשיר ברכב, ושוב - שזה לא יכבה תוך דקה.

-אני מאוד אוהב את האפשרות לריבוי משימות בסימביאן - אני שונא לסגור משהו אחד בשביל לעבור למשהו אחר.

- מסך מגע לא עושה לי את זה, אבל שוב - לא מזיק .

- יש באוניברסיטה WIFI בכל חור בערך אז אם יהיה מכשיר שיידע לנצל את זה זה יכול להיות שימושי.

-אין לי בעיה עם מכשירים גדולים, כל עוד הם נכנסים לכים ואני לא נראה מגוכח כשאני מדבר בהם. מצד שני - הפלאפון והשעון זה ה"תכשיטים" היחידים שלי בערך - אז שכן יראה מרשים ואלגנטי.

נסכם:

-חשוב הבסיס: שיחות וSMSים בקלות ומהירות ולאורך הרבה זמן.

-אם אינטרנט אז שיהיה נוח (ע"י מקלדת מלאה\מסך גדול\וויג'טים לFacebook וGmail בעיקר).

-נחמד שיהיה: מצלמה, MP3, שיחות וידאו, סרטים, , משחקים וכו' (אבל שיתאים לדרישה על הזמן סוללה).

-Wifi, ריבוי משימות וכו' יכול להיות נוח.

-עיצוב גברי הגיוני כלשהו, גודל לא קריטי.

תודה מראש,

אור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה לי להגיד.

המסך - בשביל שהוא יענה על הדרישה שהשימוש באינטרנט יהיה נוח - אני חושב שעדיף שיהיה כמה שיותר גדול. יחד עם זאת - אני לא מתכנן לראות בו סרטים ארוכים ברזולוציה מטורפת (אם כי אם תהיה את האפשרות הזו - אולי אשתמש בה). ואני גם לא רוצה שהמכשיר יהיה מפלצתי מדי, ושהמסך לא יבוא על חשבון הנוחות בשימוש במקלדת וכד' למשל (לא בהכרח פיסית).

התקציב - אבא שלי אחראי על זה. הרכישה תתבצע ב99% דרך אחת העסקאות עם אורנג'. יש להם מלא תכניות למכור ע"י החזר (אם יש לכם הערות על התכניות האלה זה גם יכול להיות שימושי). אני עונה כמעט על כל קרטריון שיש לתכניות האלה - אני צעיר, חייל (סדיר), סטודנט, ואבא שלי בתכנית עסקית, כך שלא יהיה לי קשה להשתבץ לאיזשהי קטגוריה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאתה אומר ,אתה לא חייב סמארטפון אבל באמת לא יזיק לך אחד כזה

שני המכשירים הבולטים בזירה הם :

http://www1.orange.co.il/iPhone/23023.html - iPhone 4

http://www.orange.co.il/he-il/Catalog/devices/Pages/Samsung/samsung_galaxy_S/ -SGS

שניהם מכשירים מדהימים ,אני מאמין שיש אחלה דילים על שניהם באורנג' עסקי ,בנוסף גם על האיפון 4 יש את הסטונדטים ,רק שאני לא יודע כמה זמן הוא ימשך כי כרגע האיפון 4 לא נמצא במאלי ,וכך גם הSGS עד כמה שזכור לי .

למרות שלדעתי היה גם מספיק לך מילסטון שלא נמכר באורנג' ,חוץ מזה אני לא יכול להמליץ לך על שום דבר אחר ,יש גם את הWave אבל עם Bada הוא לא הולך לשום מקום ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי,

קודם כל - תודה רבה על העזרה ! באמת המפרט הטכני של המכשירים נראה מעולה ועונה על הצרכים שלי ומעבר לזה.

כרגע רשום על שני המכשירים שהצעת שאזל המלאי שלהם, זה משהו שאני צריך להתייחס אליו ברצינות בהנחה שהקניה תהיה בעוד כחודש ? (כלומר - האם זה שאזל המלאי אומר שלא יהיו להם יותר מכשירים כאלה או שזה זמני ?).

אני משתמש הרבה בכלים של גוגל ולכן אני חושב שאנדרואיד יהיה לי נוח (אם כי לא ניסיתי אף פעם).

לא הבנתי כל כך מה בנוגע לWave - הבנתי שהBada זו מערכת ההפעלה שלו - מה רע בה - היא לא נוחה\לא-טובה או שפשוט לא מצפים לה פיתוחים עתידיים ? אם זו אפשרות ב' אז לא כל כך איכפת לי כי אני לא מהמעדכנים\מורידים .. אם זו אפשרות א' אז זו בהחלט בעיה.

אני אבדוק אם יש אפשרות לרכוש מכשיר מחוץ לעסקה עם אורנג', ואז אוכל לבדוק את המילסטון שנראה גם הוא מכשיר טוב.

אגב - מה דעתכם על הBlackBerry 9700? האם הוא טוב לדעתכם לשימושים שלי (המסך קצת קטן ולא מגע, אבל זה אמור להשפיע מהותית לדעתכם על הנוחות גלישה\קריאת מיילים..?).

ומה ההבדל בין הSGS לבין הGalaxy (בלי S) [מלבד הפרש של 50 שקלים בחודש] ?

שוב תודה רבה,

אור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הGalaxy הוא מכשיר ישן,חלש בקיצור תוותר לדעתי ...

בקשר לBada עידכונים זה דבר חשוב במערכות הפעלה של הסלולרי ,לא iOS4.2.1 ולא 2.2 מושלמים כיום ,והם גם לא יהיו כאלו ,אבל עידכונים זה דבר חשוב ,כול עידכון גירסה דוחף את המכשיר שלך עוד ועוד קדימה ,מבחינת ניצול החומרה ,המהירות הכללית של המערכת , תוספות שונות וכו' , אני לא צופה עתיד גדול לBada היא פשוט עדיין לא מספיק מפותחת או "מבושלת" עדיין ,גם לא ממש מפתחים אליה ,לפחות לא ברמות של iOS ואנדרואיד .

כרגע לא ממש ההיתה ממליץ לקנות מכשיר עם מערכת ההפעלה הזאת ,למרות שהחומרה שלו זהה לזאת הנמצאת באיפון 4 וSGS .

בקשר לכלים של גוגל ,עם אתה משתמש בכלים של גוגל כנראה יהיה לך יותר נוח לעבוד עם באנדרואיד מהסיבה הפשוטה שהם כבר מובנים במערכת,לעומת התאימה את הממשק הWEB לאיפון .

בקשר למלאי ,המלאי של האיפון 4 אמור להתחדש בינואר ,אני מאמין שגם של הSGS יתחדש באותו הזמן , לא עומדת ביצור של מסכי הSAMOLED ,הנקסוס S הולך להשווק מסך הSLCD הנחות ברוסיה לדוג' (גם לאיפון 4 יש מסך LCD אבל מסך הLCD שלו לוקח את טכנולוגית הLCD עד לקצה גבול היכולת שלה עם פאנל הIPS ותאורת הLED ונימצא כמה רמות מעל מסכי הLCD של החברות האחרות)

גם לאפל יש כנראה כמה קשיים ביצור...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין אז שהGSG יהיה הכי טוב בעבורי ושאין לי מה לפחד מגמר המלאי.

לא ענית לי בנוגע ל9700 - האם הוא יהיה טוב לשימושים שלי?

והאם אולי תוכל אולי לסקור לי בקצרה את ההבדלים הטכניים העיקריים (הקשורים לשימושים שלי) בין ארבעת המכשירים (GSG, 4, מיילסטון והבלקברי הנ"ל אם הוא רלוונטי) ? ניסיתי לעשות את זה (בלי המיילסטון) באמת של אורנג' אבל ההשוואה שם לא ברורה כל כך (הם ממציאים שם קטגוריה נפרדת לכל מכשיר).

ושוב - תודה רבה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...