האם מודם B-Focus 312+ תומך במהירות 10MBit? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם מודם B-Focus 312+ תומך במהירות 10MBit?


freesoul23

Recommended Posts

ממה שאני יודע הנתב הישן הזה תומך ב +ADSL2 ולכן לא אמורה להיות בעיה.גם לי אמרו שאני צריך להחליף נתב למרות שיש לי את האלחוטי של AM604G ואיתו אני מחובר כרגע בחבילה של 10 מגה (הייתי גם בארבע). הבחור אמר לי ששלי לא בתקן N ולכן צריך להחליף. ששאלתי אותו "מה הקשר?" הוא התקפל ואמר שהוא לא חזק בתחום הטכני.

בכל מקרה ולמרות דעתו המלומדה (ולא בצחוק) של קודמי, אני חושב שתוכל לנסות לגלוש בחבילת ה 10 מגה שלך ואם תתקל בבעיה תוכל להחליף בכל עת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתקשר לחנות לפני שאתה הולך להחליף ותתכונן גם להתקשר ל166 כשהמודם יתנתק לך . אני כבר נשרפתי מכל הכיוונים בשידרוג ל10 מגה :lol: .

אגב המודם מחליפים בחינם אבל נתב מכניס אותך להתחיבות של שנתיים-שלוש (ובטוח ינסו למכור לך אחד) . אולי אתה "לא משלם עליו" אבל אם תרצה לעזוב אותם לפני סוף התקופה תצתרך לשלם את היתרה. בגלל שאין עוד ספק תשתית שמשתמש בADSL חוץ מבזק אז לא כלכך תוכל לעשות שימוש בנתב שהם נתנו לך מול . אולי אפשר אבל לרוב זה יצריך שינויי הגדרות מתקדמים.

גם 014 החליטו לכבול אנשים עם נתב ADSL/כבלים משלהם (שמעתי שגם באורנג' יש משהו כזה) שהם שולטים ומגדירים אותו מרחוק- ככה הצרכן לא צריך להבין כלום ברשתות (רוב הצרכנים הם ככה זה זה דבר די טוב) אבל הוא גם תלוי ב014 ב100% ככה שיהיה לו קשה לעבור לספקית אחרת בגלל ההרגל.

בגדול בשוק האינטרנט צריך מאוד להזהר. המטרה העיקרית של הספקיות תקשורת (בכלל גם בסליולר זה ככה) הוא להכניס אותך להתחיבות כדי להבטיח שגם אם לא תהיה מרוצה לא תוכל לעזוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלטתי להישאר עם B-Focus 312+ ולבדוק אם הוא יעבוד אבל, באיזשהו שלב המודם יצא מהסנכרון ולא חזר לסנכרון אז קפצתי לבזקסטור והחלפתי לD-Link 2500U והכל בנתיים עובד, המהירות מגיע ל10MB (לפחות לפי http://www.speedtest.net/).

אכן ניסו להדחוף לי נתב אפילו הדגישו "זה בתקן N", אבל גם ככה יש לי נתב ככה שאני מסודר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...