הזמנתי מפרט בחנות (אבל אני יכול עוד לשנות), ואני מתלבט אם לשנות את המעבד והכ.מסך - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הזמנתי מפרט בחנות (אבל אני יכול עוד לשנות), ואני מתלבט אם לשנות את המעבד והכ.מסך


haimnaf

Recommended Posts

אולי עולים פחות, אבל דיברתי עם כמה אנשי מחשבים (לא קשורים לחנות) שהתעסקו הרבה עם מערכות מכל הסוגים, וכולם אמרו לי באותו הסגנון - שלמעבדי ישנם בעיות תאימות עם רכיבים אחרים לפעמים, ולכן כדאי לי להוסיף עוד קצת כסף ולקחת של .

quote]

קישקוש..עדיין אנשים חושבים ככה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לספק כוח, אתם צודקים שהוא לא מוכר, אבל זה גם לא גנרי לדעתי, פה בארץ לא מוכרים אותו הרבה, אבל קראתי ביקורות על החברה, והם היו בסדר גמור, מה גם שיש לו הגנה מפני נפילת מתח פתאומית, ו... אתם יודעים מה, גם מצאתי את INWIM בחדשות פה: http://hwzone.co.il/news/132946 אמנם לא כתוב כמעט כלום על החברה וזה לא אומר כלום על האיכות, אבל עדיין יש לה נוכחות.

החנות שקניתי בה מייבאת באופן אישי את הספקי כח האלו, ולכן סביר להניח שלא נתקלתם בהם הרבה בחנויות,

אני מקווה שלא נפלתי בפח, אבל זה מה שיש.

תודה לכולם על התגובות, עזרתם לי מאוד, ואני אשמח לשמוע עוד ביקורות (אבל אם אפשר ביקורות עם מקור, לא סתם ביקורת "*** דפוק, כולם אומרים ככה..."), (תמיד טוב לדעת להזמנה הבאה) ואם יהיו בעיות עם הספק כח, אני אדאג לספר לכם כדי שלפחות אתם לא תיפלו בפח...

אם הבינו אותי לא נכון, אני מתנצל, אני מאוד ממליץ על , ולפעמים הביצועים שלהם עולים על המעבדים המקבילים של אינטל, אבל מכיון שהם עדיין לא מוכרים מספיק בארץ, (מה לעשות, הישראלים הם כמו עדר..) העדפתי לקחת את ה i5 של אינטל, לרוב האנשים מעולים בתקציב בינוני, רק אני חששתי בגלל מה שאמרו לי בקשר לתאימות עם חלקים פה בארץ, (אל תשאל אותי למה על המעבד חששתי ועל הספק כוח לא חששתי למרות שהוא לא מוכר, ככה יצא לי וכבר לא יכלתי להחליף אחרי שהרכיבו, אני מקווה שאני לא אתחרט על זה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...