פורסם 2010 בנובמבר 215 שנים הייתי מאוד סקפטי כשקראתי את השרשור הזה.אני האחרון שינסה לעשות "קומבינה", אבל יש לי עכבר mx518 שאני חושב כבר חצי שנה להחליף בגלל שדרסתי את הכבל שלו כמה פעמים עם הכסא ולכן הוא לפעמים יוצא מתקשורת ולא מגיב...כבר הייתי במוד של סקר שוק בשביל להוציא 300 שקל על עכבר חדש, ואז כשראיתי את השרשור הזה אמרתי לעצמי "מה יש לי להפסיד?" ושלחתי מייל לתמיכה של לוגיטק.הם ביקשו שאצלם את העכבר ביחד עם מספר הפנייה שלי כתוב בכתב יד (להוכיח שהעכבר אכן שלי), את הקודים שעל גב העכבר ושאשלח להם בתוספת הסבר קצר של מה הבעיה בו. לא עברה חצי יממה מאז ששלחתי להם ועכבר mx518 חדש בדרך אלי.אני חייב לציין שאני בהלם. אין שום ספק שכל מוצר שארצה בעתיד אני אלך על לוגיטק גם אם זה כרוך בתוספת מחיר. Response (Esmond Hoencamp)Dear Amit XXXX,Thank you contacting Logitech. Your fulfillment has been processed. Within the coming days we will send you a product replacement free of charge. (MX518 Gaming Grade Mouse) When it leaves our storage facility you will be send an email containing the shipping information, including tracking number. You can use this code to trace the location of your shipment on the UPS website. Please do keep you old product for at least 30 days. We may need to arrange to have the defect product to be shipped back to us. If after this date we have not contacted you, you may dispose of it properly Furthermore you will also receive an email in which we ask your opinion on our level of service. We would greatly appreciate it if you could fill in this very short survey. Your email address will not be used for any other purposes. We hope that this replacement keeps you as a satisfied Logitech customer. Please do not hesitate to contact us again should you have any further questions or comments regarding our products or procedures. Best regards, Esmond HoencampLogitech Europe SACustomer Supportחשוב לציין שאני לא בטוח שהעכבר באחריות כי יש לו בערך 3 שנים!חברות ויבואנים ישראלים - [glow=red,2,300]כך צריך להיראות השירות ללקוח![/glow]
פורסם 2010 בנובמבר 215 שנים אל תדאגו חבר'ה.. בקרוב החגיגה תסתיים. פתאום הם יראו קצב עליה של 200% בפניות מישראל,שאני חושב על זה אולי אני גם אנסה את מזלי , יש לי מערכת רמקולים X530 שבאחד מן הרמקולים הבננה נשברה בכל מקרה , לא יודע זה יחס "טוב מדי" .
פורסם 2010 בנובמבר 215 שנים תיאורטית, אנשים יכלו לדווח על מוצרים תקינים ב 100% כתקולים ולקבל מוצר חדש בלי התחייבות להחזיר את הקודם . מה ההגיון?
פורסם 2010 בנובמבר 215 שנים נראה כמה זמן יקח להם להפסיק את השירות הזה לישראל, בגלל כמות הישראלים שפונים אליהם (שלא בהכרח הציוד שלהם תקול)......בגלל זה עסקים בחו"ל לא רוצים להתעסק עם ישראל. אולי מגיע לנו שירות חרא, כמו שקיים בישראל.
פורסם 2010 בנובמבר 215 שנים הבעייה היא לא בשירות לקוחות אלא בלקוחות עצמם.בתור אחד שיצא לו לראות מה זה שרות לקוחות באירופה (בעיקר בגרמניה) אז תאמינו לי שהשירות פה ברוב הרשתות הוא הרבה יותר טוב, הלקוח הישאלי המצוי התרגל לזה שהחנות/חברה צריכה ללקק לו את התחת ועם היא לא תלקק לו ולא תעשה כרצונו אז הוא פשוט ירים את הקול ויעשה בלאגן.באירופה לא תראו לעולם שתקבלו פיצוי מכיוון שיש לך איזשהי תקלה, אלא יטפלו בה לפי תנאי האחריות, ועם רק תעז להרים את הקול יגיע שומר ויוציא אותך.דרך אגב, גם השירות של היבואנים בארץ של לוג'יטק הוא טוב מאוד בדר"כ אחרי שהם מוודאים תקלה הם מחליפים למוצר חדש כנ"ל עם מיקרוסופט.אני עובד בבאג ככה שהווידוא תקלה נעשה בסניף עצמו והתהליך עצמו קצר מאוד (ווידוא תקלה בסניף--->שיחה לסוכן של היבואן לאישור החלפה--->לקוח יוצא עם מוצר חדש.)
פורסם 2010 בנובמבר 215 שנים אני נתקלתי בשירות דומה מ HP ישראל.חצי שנה בערך אחרי שקניתי את המדפסת, היא הפסיקה לעבוד.התקשרתי אליהם הם ניסו לפתור איתי את זה בטלפון, אבל לא הצליחו ולכן שלחו לי מדפסת חדשה אחרי כמה ימים.נכון שהמדפסת עדיין הייתה באחריות, אבל עדיין השירות היה מעולה. ולכן גם את המחשב הנייד שלי קניתי מ HP.(אגב, כל מדפסת מגיעה עם איזה 2 קופסאות צבע ככה שגם קיבלתי צבע שהספיק לי לאיזה חצי שנה).
פורסם 2010 בנובמבר 315 שנים טוב חברים, נראה לי שהחגיגה נגמרה...שלחתי להם היום מייל על הMX-500 שהכפתור השמאלי שלו נלחץ פעמיים במקום פעם אחת.והם פשוט רשמו לי שאין פתרון לבעיה שלי.As I understand the left button on your MX500 isn't working properly, it is double clicking instead of single clicking. Unfortunately there is no solution for this problem. I wish I could have provided you with a more positive answer.מה אני יכול לעשות במצב כזה? יש טעם לשלוח מייל בחזרה ולהגיד שזה לא מקובל עלי?מצד שני העכבר כבר לא בתקופת האחריות שלו.
פורסם 2010 בנובמבר 315 שנים האם אני צריך את הקבלה בשביל לקבל את העכבר? אני אמור לקבל אותו מחר או מחרותיים
פורסם 2010 בנובמבר 315 שנים האם אני צריך את הקבלה בשביל לקבל את העכבר? אני אמור לקבל אותו מחר או מחרותייםלא...לשליח של הUPS לא מעניין שום דבר, העבודה שלו היא רק להביא לך את החבילה ולקבל אישור ע"י חתימה ממך.
פורסם 2010 בנובמבר 315 שנים יש גבול לטוב ליבם. אין לך אחריות, קנה עכבר חדש. הם עולים גרושים עכשיו.כפי שסיפרו אנשים בדפים הקודמים, גם להם נגמרה תקופת האחריות. אז למה התגובה השונה?
פורסם 2010 בנובמבר 315 שנים ה mx500 הוא כ"כ ישן שכבר אין להם תחליפים עבורו.הוא גם לא באחריות.משמע, אין שום סיבה שבגינה הם יצאו מגידרם ע"מ לבוא לקראתך...
פורסם 2010 בנובמבר 315 שנים שמח לשמוע שמקבלים כזאת אחריות!רכשתי לחברים עכשיו ציוד היקפי של לוג'יטק, חוץ מהציוד האיכותי, עכשיו אני שקט במידה ותיהיה תקלה.
פורסם 2010 בנובמבר 315 שנים שלום לכולםאכן, 9 עמודים של שבח והלל ( מוצדקים ) לשירות של לוג'יטק, אבל -השירות אומנם מצויין, רק שהמוצרים עושים רושם של פחות.אולי הם שובי לב ועין בתחילה, אבל דחילק, ציוד ג'נרי / מדבקהנראה לי מחזיק יותר מאלו של לוג'יטק.אם תעברו שוב על הדיון, ב"משקפיים" של תקלות בציוד - תראושהמוטו " להבא רק לוג'יטק " קצת מעלה תהיות.ולא אני לא משביט שמחות, ושווה לחשוב על זה.
פורסם 2010 בנובמבר 415 שנים ^^^באיזה חברה אין תקלות/מוצרים שמתקלקלים אחרי איזה שנה?זה קורה לכל חברה, פשוט זה נראה הרבה מכיוון שהשירשור הוא על המוצרים של לוגיטק
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.