עבור לתוכן

שירות של לוג'יטק

Featured Replies

פורסם

איפה אתה רואה במעקב הזה תאריך משוער למסירה? אני לא מוצא

א) תאריך למסירה מופיע במייל הראשון שמקבלים מUPS עם המספר מעקב,

ב) בתוך עמוד המעקב, אם הסטטוס הינו "בהובלה - בזמן" אז התאריך רשום מתחת ל "פרטי מעקב" ומעל "מספר שטר מטען:".

  • תגובות 133
  • צפיות 27.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

א) תאריך למסירה מופיע במייל הראשון שמקבלים מUPS עם המספר מעקב,

ב) בתוך עמוד המעקב, אם הסטטוס הינו "בהובלה - בזמן" אז התאריך רשום מתחת ל "פרטי מעקב" ומעל "מספר שטר מטען:".

בסטטוס שלי רשום רק בהובלה :o

ואין תאריך למסירה במייל

טוב לא נורא, זה כבר בישראל :yelclap:

פורסם

אם העסקה נעשתה בתשלום באשראי , אין לך בעיה לגשת לחנות עם הפרטים ולדרוש את האחריות.

השאלה היא איזה פרטים אני צריך בשביל לדרוש את האחריות, אם אני לא מוצא את הקבלה (כלומר איזה פרטים דרושים לאחזור הקבלה). האם חובה לדעת את מספר הכרטיס איתו התבצעה העסקה (שזאת אפשרות לא ריאלית לחלוטין) - או ששם בעל הכרטיס (כפי שהוא מוטבע על גבו ובטח גם שמור בפס המגנטי) יאפשר לממש אחריות גם כן?
פורסם

היה לי סיפור דומה, גם העבר של לוג'יטק MX610 מת, יום אחרי כבר קיבלתי חדש מהאריזה, שירות מעולה כולם צריכים לקחת מהם דוגמה :yelclap:

פורסם

הנא רשום לי גם ON TIME עכשיו והיום, חזק :smile1:

פורסם

קיבלתי היום את המקלדת WAVE K350 + את העכבר M510 =]

[מאוחר יותר אעלה תמונות]

זהו-התעוררתי מהחלום :yelclap: :yelclap:

פשוט לא יאמן השירות שלהם !!!@#

פורסם

שלי כבר בעיר שלי אבל עוד לא הגיע :-\ התקשרתי לUPS ויש להם את מספר הטלפון הנכון שלי ואמרו שזה יגיע, רשום שהם מחלקים עד 7

מוזר :o

עריכה : קיבלתי, השליח אמר לי שזה התעקב טיפה בגלל מה שקרה בתימן עם אל קעידה והניסיון הלא מוצלח שלהם להעביר חומר נפץ בבקבוקי דיו

פורסם

אוקיי, הסיפור שלי:

היה לי MX1000 שהתקלקל אחרי שנתיים וחצי (כפתור שמאלי היה נלחץ פעמיים במקום פעם אחת)

פניתי למעתק וקיבלתי 1100MX במקום מיכוון שאין יותר את הדגם 1000MX. חזרתי הביתה וממש לא אהבתי את העכבר (אפשר למצוא פה דיון שלי על יכולת הדיוק העגומה של העכבר בתזוזות קטנות.. גם ברשת העניין נפוץ) פניתי שוב למעתק והם נתנו הוראה לאופיס דיפו לתת לי זיכוי על סך העכבר שהיה בזמנו 280 שקל.

יצא שהשכרתי עכבר לשנתיים וחצי.. :)

פורסם

אוקיי, הסיפור שלי:

היה לי MX1000 שהתקלקל אחרי שנתיים וחצי (כפתור שמאלי היה נלחץ פעמיים במקום פעם אחת)

פניתי למעתק וקיבלתי 1100MX במקום מיכוון שאין יותר את הדגם 1000MX. חזרתי הביתה וממש לא אהבתי את העכבר (אפשר למצוא פה דיון שלי על יכולת הדיוק העגומה של העכבר בתזוזות קטנות.. גם ברשת העניין נפוץ) פניתי שוב למעתק והם נתנו הוראה לאופיס דיפו לתת לי זיכוי על סך העכבר שהיה בזמנו 280 שקל.

יצא שהשכרתי עכבר לשנתיים וחצי.. :)

אצלי יצא שקיבלתי שדרוג במתנה חח :smile1:

פורסם

איזה עצוב זה שאנחנו מתלהבים משירות שאנחנו אמורים לקבל מכל חברה.

פורסם

איזה עצוב זה שאנחנו מתלהבים משירות שאנחנו אמורים לקבל מכל חברה.

האמת שהשירות הזה קצת מצדיק התלהבות, אפילו לא הייתי צריך להוכיח להם שהעכבר תקול, בעקרון כל מי שיש לו מוצר שלהם מעל שנה, יכול לפנות אליהם והוא יקבל מוצר זהה או שווה ערך ללא תוספת תשלום - אז יש ממה להתלהב :smile1:

פורסם

האמת שהשירות הזה קצת מצדיק התלהבות, אפילו לא הייתי צריך להוכיח להם שהעכבר תקול, בעקרון כל מי שיש לו מוצר שלהם מעל שנה, יכול לפנות אליהם והוא יקבל מוצר זהה או שווה ערך ללא תוספת תשלום - אז יש ממה להתלהב :smile1:

בעל ערך גבוה יותר אפילו :yelclap::jump:

פורסם

מעניין עד כמה הם נדיבים :) חושב לנסות את השיטה על ה Z5500 שלי ;)

פורסם

והנה המנטליות הישראלית מזהה את הקומבינה.

רק לא לצאת פראייר....

פורסם
  • מחבר

מעניין עד כמה הם נדיבים :) חושב לנסות את השיטה על ה Z5500 שלי ;)

אין פה שום "שיטה", יש שירות. ולפחות במקרה שלי (ושל עוד כמה פה, לפי מה שקראתי) השתלם להם - כל accessory שאקנה מעכשיו יהיה של logitech.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים