עבור לתוכן

שירות של לוג'יטק

Featured Replies

פורסם

יש לי עכבר G5 (מדהים לכמה אנשים הוא תקול) בכל מקרה הוא עבד אצלי איזה שנה, שנה וחצי ובזמן האחרון הוא נכבה ונדלק מדי פעם

ניסיתי מחשב אחר ויציאות USB אחרות עדיין הבעיה נמשכת, שלחתי עכשיו מייל אליהם אבל עכשיו נזכרתי שיש לי אחריות רק לשנה אחת

קניתי אותו דרך איבורי. האם זה עדיין תופס או שזה קרב אבוד מראש?

מי שקיבל את העכבר הוא היה צריך להראות את הקבלה לשליח או משהו דומה(להוכיח שיש עליו אחריות)?

  • תגובות 133
  • צפיות 27.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תשמע אחרי מה שקרה לי נראה לי שהדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה בכלל לדבר איתם ולשכוח מהתיעצות עם כל אחד אחר, הם פשוט מלכים

הבעיה היא שגם הPiD/SN וגם הPart Number הם שדות נחוצים בטופס שליחת מייל =/

פורסם

עדכון:

קבלתי מהם עכשיו מייל שאומר שהעכבר עדיין במסגרת האחריות אבל האחריות כבר לא תקפה אצל איבורי מהם קניתי את העכבר(היא הייתה לשנה אחת)

השאלה למי אני אמור לפנות עכשיו? לאיבורי או שוב לlogitech?

פורסם

לוג'יטק. האחריות היא אחריות יצרן...

פורסם

עדכון 2:

ניסיתי למצוא את הקבלה הארורה מאיבורי אבל לצערי לא מצאתי(מצאתי לכל שאר המוצרים שרכשתי מKSP/איבורי) מה שכן מצאתי את האריזה

של העכבר :facepalm:

עד כמה קריטי שתיהיה לי הקבלה בקבלת עכבר חלופי או לשליחתו לפחות לתיקון. האם זה אבוד?

פורסם
  • מחבר

יש לי עכבר G5 (מדהים לכמה אנשים הוא תקול) בכל מקרה הוא עבד אצלי איזה שנה, שנה וחצי ובזמן האחרון הוא נכבה ונדלק מדי פעם

ניסיתי מחשב אחר ויציאות USB אחרות עדיין הבעיה נמשכת, שלחתי עכשיו מייל אליהם אבל עכשיו נזכרתי שיש לי אחריות רק לשנה אחת

קניתי אותו דרך איבורי. האם זה עדיין תופס או שזה קרב אבוד מראש?

מי שקיבל את העכבר הוא היה צריך להראות את הקבלה לשליח או משהו דומה(להוכיח שיש עליו אחריות)?

לא עכבר, לא תמונה, לא קבלות - רק תן להם P/N, PID ו-Model Number והם דואגים לשאר...

ד"א גם ב-G5 המדבקה הייתה בחלק התחתון של העכבר ונשחקה כמעט לגמרי (אבל הפרטים הרלוונטיים עדיין היו ברורים), שמתי לב שב-G500 המדבקה מופיעה על החוט, ליד חיבור ה-USB - יותר חכם (לא נשחק), רק להקפיד ולא להוריד את המדבקה...[br]פורסם בתאריך: 29.10.2010 בשעה 19:23:28


עדכון 2:

ניסיתי למצוא את הקבלה הארורה מאיבורי אבל לצערי לא מצאתי(מצאתי לכל שאר המוצרים שרכשתי מKSP/איבורי) מה שכן מצאתי את האריזה

של העכבר :facepalm:

עד כמה קריטי שתיהיה לי הקבלה בקבלת עכבר חלופי או לשליחתו לפחות לתיקון. האם זה אבוד?

לדעתי נסה בחנות (אמורה להיות להם כל הסטורית הרכישות שלך במחשב).

אם לא הולך - פנה ישירות ללוג'יטק (פרסמתי את הלינק באחד הפוסטים הראשונים)

פורסם

יש לי עכבר G5 (מדהים לכמה אנשים הוא תקול) בכל מקרה הוא עבד אצלי איזה שנה, שנה וחצי ובזמן האחרון הוא נכבה ונדלק מדי פעם

ניסיתי מחשב אחר ויציאות USB אחרות עדיין הבעיה נמשכת, שלחתי עכשיו מייל אליהם אבל עכשיו נזכרתי שיש לי אחריות רק לשנה אחת

קניתי אותו דרך איבורי. האם זה עדיין תופס או שזה קרב אבוד מראש?

מי שקיבל את העכבר הוא היה צריך להראות את הקבלה לשליח או משהו דומה(להוכיח שיש עליו אחריות)?

אצלי היה (ויש) עכבר G5 עוד מהשינים שיש רק כפתור אחד בצד שמאל הוא בן 3 וחצי והוא עדין עובד, הגלגלת שלו נדפקה והם מחליפים לי אותו בלי שאני יתן להם את התקול בכלל.

פורסם

נערך...

פורסם

זאת התגובה שקבלתי מlogitech

Dear -----,

Thank you for contacting Logitech's Customer Care.

Based on how I understand your Problem description the G5 is unfortunately faulty and a warranty exchange is needed.

Based on the supplied information your product is still covered by warranty. In order to obtain the warranty exchange your first point of call should be the point of purchase, as they should be able to arrange the warranty exchange.

If you have any additional questions, please feel free to visit our website at [url]http://www.logitech.com[/url] or reply to this e-mail.

Kind Regards
Francis Veltman
Logitech Europe S.A.
Customer Care - Europe, Middle East and Africa

Please note; while waiting for your response, we put all support requests to a waiting status. If we do not hear back from you within 2 weeks, we assume that your request is solved and change its status accordingly. A survey will then be automatically sent asking for your feedback. If you received a message saying your support request is solved, you can still write back to us by responding to the last email and update your support request.

אז כמו שזה נראה אני צריך ללכת לאיבורי לא?

פורסם

מישהו יודע איזה פרטים בדיוק צריך לתת להם חוץ מפרטי המוצר עצמו? (כמו לדוגמא שם, כתובת והכול)-או שהכול מתבצע דרך החנות שבה המוצר נקנה?

אם זה דרך החנות אין משהו מיוחד בשירות הזה, אתה קונה מוצר עם אחריות לזמן מוגבל וברגע שהוא מתקלקל אתה מוסר לחנות שלך להחלפה...

באג גם נותנים שירות כזה-אתה מביא להם מוצר מקולקל והם בדרך כלל מחליפים במקום. ;)

פורסם

קניתי את העכבר (MX1000) מאופיס דיפו לפני שנתיים (והוא התחיל לעשות לי הרבה צרות כבר לפני שנה, אבל לא ידעתי שיש מה לעשות עם זה...). אני לא מצליח למצוא את הקבלה. האם באופיס דיפו אפשר לאחזר את הפרטים של העסקה באמצעות שם בעל הכרטיס שביצע את העסקה - או שחובה לדעת עם איזה כרטיס בדיוק התבצעה העסקה (שזאת אפשרות לא ריאלית)?

מה לגבי לוג'יטק העולמית? האם תתאפשר החלפה בלי קבלה (=הוכחת רכישה)?

^^ ההודעה העילגת שכתבתי קודם נערכה.

פורסם

כבר היום קיבלתי מייל מUPS על כך שהחבילה הגיעה לידי UPS או נשלחה כבר על ידם, ותאריך המסירה הינו 31 לחודש...יום ראשון.

מדהים:o:jump: :jump: :jump:

אני באמת עדיין בהלם מהשירות שלהם, זה משהו בלתי ייאמן. :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: :yelclap: :yelclap: :yelclap:

WOW איזו מהירות, החבילה כבר הגיעה לישראל

פורסם

קניתי את העכבר מאופיס דיפו לפני שנתיים MX1000 (שהתחיל לעשות לי הרבה צרות כבר לפני שנה, אבל לא ידעתי שיש מה לעשות עם זה...), אבל אני לא מוצא את הקבלה. בעסקאות אשראי נשמר שם בעל הכרטיס במקרה?

אני לא חושב-במע' הקודמת שלהם הם שיחזרו לפי מס' כרטיס האשראי.

פורסם

קניתי את העכבר מאופיס דיפו לפני שנתיים MX1000 (שהתחיל לעשות לי הרבה צרות כבר לפני שנה, אבל לא ידעתי שיש מה לעשות עם זה...), אבל אני לא מוצא את הקבלה. בעסקאות אשראי נשמר שם בעל הכרטיס במקרה?

אם העסקה נעשתה בתשלום באשראי , אין לך בעיה לגשת לחנות עם הפרטים ולדרוש את האחריות.

פורסם

WOW איזו מהירות, החבילה כבר הגיעה לישראל

איפה אתה רואה במעקב הזה תאריך משוער למסירה? אני לא מוצא

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים