עבור לתוכן

שירות של לוג'יטק

Featured Replies

פורסם

כאשר קיבלת, השליח ביקש את המוצר התקול?

הם שולחים בשירות UPS Express saver- ללא דרישה של המוצר התקול.

באחד המקרים הם ביקשו מלקוח לרסק את המוצר ולשלוח את התמונה אליהם, כדי שיוכלו לשלוח עכבר חדש.

  • תגובות 133
  • צפיות 27.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לרסק? as in - CRUSH?!

פורסם

חבל מאוד שאני מגלה את זה עכשיו, חבר קנה לפני 3 שנים בערך רמקולים של לוג'יטק R10 שנהרסו...הוא רצה למסור אותם לתיקון בחנות בארץ אבל

זה כבר היה מחוץ לאחריות....כמה חבל.

פורסם

חבל מאוד שאני מגלה את זה עכשיו, חבר קנה לפני 3 שנים בערך רמקולים של לוג'יטק R10 שנהרסו...הוא רצה למסור אותם לתיקון בחנות בארץ אבל

זה כבר היה מחוץ לאחריות....כמה חבל.

תסתכל את התגובה הראשונה בעמוד השלישי

אולי יתמזל מזלו גם, שינסה.

פורסם

ניסיתם בכל אחד מהמקרים לפנות למעתק? היום מי שמביא את לוג'יטק זה בנדא...

פורסם

VI - לאיזו כתובת מייל שלחת/דרך איזה אתר?

פורסם

VI - לאיזו כתובת מייל שלחת/דרך איזה אתר?

תסתכל בעמוד השני, בהתחלה שלו

פורסם

קרה לי את אותו הדבר:

icth_lt1.jpg.jpg

העכבר הגיע תוך 5 ימים עם UPS עד הבית, הייתי בשוק מהשירות שלהם...

אגב, תשמרו על החשבונית, אני הייתי צריך להוכיח להם שלא נגמרה לי האחריות.

פורסם

בשביל לשלוח להם מייל הם דורשים:

Model Number

P/D or S/N

Product Number

איפה אני מוצא את אלה?

הדבר היחיד שאני רואה על המאחורה של המקלדת זה Model Name...

על הקופסא גם יש איזשהו סריאלי מעל ברקוד שלידו כתוב Cordis Dsk S510... אבל אני לא יודע אם זה זה + חסר לי עדיין נתון אחד.

פורסם

זה פשוט כיף לשמוע שיש חברה כזאת שמתייחסת ללקוחות שלה בהתאם.

למישהו יש ניסיון שירות של ציוד היקפי של מיקרוסופט כמו הדאת'אדר? אולי עדיף לעבור מעכשיו רק ללוג'יטק :)

פורסם

הP\D אמור להיות בשורה אחת מעל ה-P\D.

"Your product’s part number can usually be found on the bottom. It’s a nine- or ten-digit number that usually begins with the number ‘8.’"

במקלדת שלי זה מופיע על מדבקה לבנה קטנה.

מיקרוסופט ישראל החליפו לי פעמיים את העכבר, ללא שום חשבונית, מכיוון שלא ידעתי היכן נרכש.

פורסם

מצאתי את זה - זו מדבקה זולה כזאת והיא מחוקה לגמרי... שיט. מה אני עושה עכשיו? :-\

פורסם

מצאתי את זה - זו מדבקה זולה כזאת והיא מחוקה לגמרי... שיט. מה אני עושה עכשיו? :-\

תשמע אחרי מה שקרה לי נראה לי שהדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה בכלל לדבר איתם ולשכוח מהתיעצות עם כל אחד אחר, הם פשוט מלכים

פורסם

כבר היום קיבלתי מייל מUPS על כך שהחבילה הגיעה לידי UPS או נשלחה כבר על ידם, ותאריך המסירה הינו 31 לחודש...יום ראשון.

מדהים:o:jump: :jump: :jump:

אני באמת עדיין בהלם מהשירות שלהם, זה משהו בלתי ייאמן. :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: :yelclap: :yelclap: :yelclap:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים