פורסם 2010 באוקטובר 2615 שנים שירות של חברה רצינית שמעריכה את לקוחות ומנסה לשמור עליהם אמור להיות כזה. התלהבות מהשירות הנורמלי בסטנדרטים אירופאיים ואמריקאיים, מציג יפה מאוד כמה עסקים שלנו רחוקים מארה"ב ואירופה ביחס ללקוחות.
פורסם 2010 באוקטובר 2715 שנים מחבר שירות של חברה רצינית שמעריכה את לקוחות ומנסה לשמור עליהם אמור להיות כזה. התלהבות מהשירות הנורמלי בסטנדרטים אירופאיים ואמריקאיים, מציג יפה מאוד כמה עסקים שלנו רחוקים מארה"ב ואירופה ביחס ללקוחות. בדיוק כך... תארו מה היה קורה אם רוב החברות (או חלק מהחברות) בארץ היו כך...
פורסם 2010 באוקטובר 2715 שנים בדיוק כך... תארו מה היה קורה אם רוב החברות (או חלק מהחברות) בארץ היו כך... היו פושטות את הרגל או מצליחות בענק אני שלחתי להם הודעה גם לגבי G5 תקול שלי.. נראה מה הם יענו
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים באמת שאין עליהם , לפני כמה שנים קניתי סט אלחוטי של עכבר ומקלדת. לא ממזמן באופן מפתיע התקלקל לי הUSB דונגל שקולט את המקלדת והעכבר. פניתי אליהם אתמול, ואמרו לי לבחור כל מוצר שלהם עד מחיר של 79.99$ . בחרתי את ה- Logitech® Wireless Wave Combo MK550 , אמרו תוך שבועיים יגיע, ואקבל מספר מעקב של UPS ברגע שזה יישלח. אניאשכרה לא מאמין עד עכשיו , אני חשב שאני חולם :sleep:. כזה שירות בחיים לא ראיתי, ולא חושב שאראה במקום אחר. זה מבטיח את העתיד של LOGITECH אצלי בבית. ד"א -השפה על המקלדת תהיה רק אנגלית, משהו מכיר פתרון טוב יותר לאתיות נוספות עברית\רוסית שלא בעזרת מדבקות? [ זה מכער את המקלדת והורס את היופי] תודה
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים אתם חושבים שזה מדהים שהם שלחו לכם החלפה?סתכלו מה הם כתבו ליDear Matan Frenkel,Thank you contacting Logitech.I have send you a replacement as an exception, as normally the 3 year warranty is already over, I have replaced your G5 with a G500 as the G5 is no longer available.איפה יש דברים כאלו? הציוד ההיקפי שלי גםככה רק LOGITECH, וגם לנכדים שלי אני יקנה רק LOGITECH
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים מאוד מאוד מעניין מה שאתם כותבים כאן. ובאמת שירות מעולה!אני רכשתי לפני שנתיים(+-) סט מקלדת+עכבר אלחוטי של לוג'יטק - S510 באופיס דיפו שבא עם אחריות של חמש שנים.לפני קצת פחות משנה הסט הפסיק לעבוד כמו שצריך - העכבר הלך טוטאל לוס והמקלדת פשוט לא עבדה נכון(מקשים נלחצים באקראיות וממשיכים להיות לחוצים - מאוד מסתכל במשחקים). יש לי את הקופסא המקורית אך אין לי את הקבלה ובשירות לקוחות של אופיס דיפו אמרו שבלי קבלה/הוכחת רכישה(ולא - קופסא לא נחשב) הם לא יכולים לעזור לי.שווה לפנות אליהם אתם אומרים? או שאולי ליבואן? מי הוא בכלל? מעתק?
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים בקשה סבירה מאוד לדעתי. שמע, דברים יקרים שיש להם אחריות ממושכת עושים (כמו חנונים) איזה קלסר קטן ומתייקים שם הכל. לאנשים פה בפורום יש מחשב (שלוש שנות אחריות), מסך, רמקולים יקרים בדר"כ, עכברים, מקלדות, פלאפונים וכו' וכו' - להכל יש אחריות ולהכל יש תעודות אחריות. חבל חבל חבל לאבד
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים בקשה סבירה מאוד לדעתי. שמע, דברים יקרים שיש להם אחריות ממושכת עושים (כמו חנונים) איזה קלסר קטן ומתייקים שם הכל. לאנשים פה בפורום יש מחשב (שלוש שנות אחריות), מסך, רמקולים יקרים בדר"כ, עכברים, מקלדות, פלאפונים וכו' וכו' - להכל יש אחריות ולהכל יש תעודות אחריות. חבל חבל חבל לאבדאם לא ראית את ההודעה הראשונה בעמוד הזה, השירות שלהם פשוט מדהים - הבחור שאין לו קבלה עם המקלדת והעכבר תנסה לצלם את הקופסא ואולי גם אתה תקבל חנינה כמוני
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים כנ"ל פהעכבר התקלקל , שלחתי מייל , שלחו חדשציוד הקפי - רק לוג'יטק!כאשר קיבלת, השליח ביקש את המוצר התקול?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.