מילה טובה על דל/יעל - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מילה טובה על דל/יעל


avinatbezeq

Recommended Posts

לפני כשנה קניתי מסך U2410 דרך מכירה קבוצתית שהייתה פה באתר.

המסך קצת ישב אצלי עד שהגיע המחשב החדש. לאט לאט נכנסה להכרתי האיטית ההבנה שיש בעיה - המסך לא נדלק כשהמחשב מתעורר משינה. לא הבנתי שיש בעיה, אחר כך לא הייתי בטוח אם זה הכרטיס או המסך. בסופו של דבר רכשתי עוד מסך (2209wa המצוין, ע"ס המלצות פה באתר), חיברתי אותו במקביל, ואששתי שהבעיה אכן במסך.

התקשרתי לפנדה שהפנו אותי ישירות לדל. עכשיו, את החוויות שלי מדל אפשר לחלק לשניים, ממש כאילו אלו שתי חברות:

בחלק הראשון ביליתי יום בנסיונות להשיג אותם בטלפון. ביום השני, כשכבר הצלחתי להשיג אותם, נפלתי על נציגת שירות בשם (כמדומני) מאיה. אחרי שהצלחתי להסביר לה את הבעיה היא שאלה אותי אם המחשב שלי הוא . כשאמרתי לה שלא היא "הסבירה" לי שמאחר שהמחשב אינו של הם אינם יכולים לעזור לי כי זו בוודאי בעיה במחשב (?!?). בסבלנות מרובה הסברתי לה שיש שני מסכים, ושאלתי אותה אם זה שאני אחליף את קצות הכבלים בין שני המסכים ישכנע אותה שאכן הבעיה היא במסך. היא הסכימה שכן, וסיכמנו שהיא תחזור אלי לשמוע מה קרה. לא חזרה.

בחלק השני התקשרתי לדל. ענו לי ישר, כמדומני נציגה בשם הלה. הבינה ישר מה קרה. אישרה החלפה. יום אחרי התקשר אלי בחור נחמד בשם נדב מ"יעל", בא עם מסך חדש, העלה, החליף, הפעיל, לקח את הישן - אמריקה בישראל.

ועל השרות הזה אני מוריד את הכובע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...