עבור לתוכן

אכזבה גדולה מאוד מה460GTX של גיגבייט

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

תודה Zeus710

השארתי היום בKSP לבדיקה מעמיקה,אני מקווה ???

אני גם יודע לתקן כרטיסיי מסך +להרכיב מחשב מ-0 , את 9800GTX שיפצתי אני, ותאמין לי שאני יודע אם חלק פגום, אחריי שחיברתי את הכרטיס ב3 מחשבים , כבר היתי בטוח בזאת .כמו בכל דבר שקונים צריך יותר מזל מהאחריות שלא שווה כלום

רוני

  • תגובות 47
  • צפיות 7.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני מתאר לעצמי שיש לך ידע רב, כי למשל יש לי ידע תאורטי יותר מפרקתי, לכן אני יודע איזה חלקים אני רוצה, אבל לא הרכבתי אף מחשב.

איבורי בהתחלה היו גם גרועים, וכאשר קניתי מחשב ראשון שלי ב - 2004 אצלם כולם אמרו שאני פרייר, כי אייבורי שמה חלקים שעברו תיקון ואחריות שלהם על הפנים (דרך אגב, המחשב הזה עדיין עובד אצל בו דוד שלי כמו גדול). עכשיו עם ניסיון של 2 מחשבים שנקנו אצלם אני יודע שהם עושים מאמצים רבים על מנת לתת שירות מיטבי ללקוחות. אני בא לסניף שלי ברחובות בתור לקוח וותיק ומקבל יחס אישי ממנהל הסניף, כמו לקוח VIP. יכול להמליץ על סניף רחובות ומנהל אורי לכל אחד בשקט נפשי ולא לדאוג שיבואו אליי אחר כך בטענות ;)

אם KSP רוצה לשמור על לקוחות ולשנות תדמית שחנות שמוכרת זול, אבל אתה משתתף בהגרלה - התמזל לך אתה בסדר אבל אם קיבלת כרטיס פגום אז נפלת לפח. אני מאוד מקווה שהם שומרים על לקוחות ולא שכחו שעדיין יש משבר כלכלי בארץ וצריך להאריך כל לקוח שבא אליהם וקנה חומרה יקרה.

בקיצור מאחל לך הצלחה. אל תוותר. אתה יודע שכרטיס פגום. תתלונן להנהלת הראשית של KSP, תכתוב לASUS ותבקש עזרה, אל תוריד ידיים, כי חיים הם מאבק 8)

פורסם
  • מחבר

כן ,זה נכון , לי יש ידע מעשי במחשבים, לכן אני מאוד כועס על האמינות של KSP, ועוד שקניתי שם מוצרים באלפיי שקלים כולל נייד יקר.היום שניכנסתי לשם בקושי אמרו לי שלום , צבועים שכאלו, אבל אם היתי בא לקנות מוצר אז היו החיוחים המזויפים שלהם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים