פורסם 2003 בנובמבר 222 שנים אתה משווה את ישראל לשווקים הגדולים בעולם??חוץ מזה, כמה טיסות מלאות יוצאות מישראל לשאר העולם?? הרבה הרבה פחותעוד יותר טוב...הטיסות מלאות, תאמין לי...ולא אמרתי מהירות הקול, אמרתי מהיר יחסית למה שקיים כיום.
פורסם 2003 בנובמבר 222 שנים עוד יותר טוב...הטיסות מלאות, תאמין לי...כמו שאמרתי, ישראל היא לא מדד לשוק העולמי. לפני שמפתחים מטוסים ענקיים כאלה לוקחים בחשבון את כל השוק העולמי. שם רוב הטיסות לא מתמלאות בצורה יומיומית.
פורסם 2003 בנובמבר 222 שנים לבנות מטוסי גדולים ומהירים יותר זה לא בעיה, אבל לתכנן ולבנות מטוס נוסעים על קולי (שאפילו יעבור את ה2 מאך) זה יהיה אתגר נחמד למהנדסים(למרות שאני בטוח שכבר יש תוכניות כאלה במגירה של מישהו) וגם השאלה כמה זה יהיה כלכלי לחברות התעופה
פורסם 2003 בנובמבר 222 שנים רוב הטיסות לניו-יורק מלאות כנ"ל לרוב נמלי התעופה הגדולים באמת כמו אוהר בשיקאגו...רוב הגמבואים מלאים
פורסם 2003 בנובמבר 222 שנים ומה בדיוק מבטיח לך שמטוס יותר גדול יהיה מלא?יכול להיות שמתוך 600 מקומות יתפסו רק 420 שזה עדיין מספיק בשביל למלא ג'מבו... אבל לא מספיק בשביל להראות רווחים נאותיםחוץ מזה, כמו שכבר אמרתי, השיקולים היחידים הם לא רק אם הטיסות יהיו מלאות.מטוסים גדולים יותר דורשים מסלולים שמסוגלים לעמוד בעומס שלהם וזה עולה המון המון כסף ליצור מסלולים כאלה בכל נמל תעופה גדול בעולם...
פורסם 2003 בנובמבר 222 שנים תשמע אין טעם לוויכוח...אם חברות התעופה מוציאות מטוסים כאלה כנראה יש ביקוש...
פורסם 2003 בנובמבר 222 שנים אני חושב שכמו שאמרת, זה לא רק ההביקוש מול היצא (כלומר, אם בכלל יתמלאו הטיסות, כי הן כן בסופו של דבר, לא חייבים שכל הצי יהיה מטוסי ענק, אפשר גם מטוס אחד ענק והשאר בגודל בינוני), אלא הכדאיות של ההתפתחות הזאת באופן כללי. שידרוג תשתית עולה יותר מאשר מטוס נוסעים או אפילו כמה מטוסים כאלו.
פורסם 2003 בנובמבר 422 שנים לפי מה שאני יודע יש פיתוחים של בוינג ואייר באס לייצר מטוס אמנם לא כמו הקונקורד אבל בעל נפח עצום (600 איש) ומהירות גדולה 900+ לא זוכר עוד פרטים אבל זה בדרך בתגובה לשיבי ולערן מור... אכן יש מטוס כזה בפיתוח,הוצמד לו הכינוי עיר מעופפת,בגלל הצפיפות שלו,הדגש הוא לא על מהירות אלא על תכולת הנוסעים.. כלומר כל מטוס כזה ייבנה להחזיק בסביבות 1000 איש...(אכן אכן),בתנאים שלא ידרשו מאיתנו לעמוד... אין לי מושג איך הדבר הזה ייעשה אבל זה נדע בעתיד...בכל אופן המטוס לא יהיה מהיר אלא בעל מהירות הדומה לבואינג 747 של ימינו...הדש הוא שוב...כלכלי... ולגבי דבריך ערן על התאמת מסלולים,אתה טועה מכיוון שתחשוב,אפילו מעבורת החלל קולומביה,השוקלת פי עשרות מונים מ747 ממוצע יכולה לנחות בשלום על מסלול אספלט...אני מניח שגם 747 עם 1000 נוסעים ישרוד..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.