המלצה לאופניים חשמליים? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לאופניים חשמליים?


ccc

Recommended Posts

נמאס מלהוציא 1000 שקל דלק, 500 שקל דוחות חניה, ו300 שקל ביטוחים לחודש בשביל נסיעה עירונית שלוקחת 5 שעות בגלל פקקים.

רציתי קצת לינקים, מחירים ומידע על אופניים עם מנוע חשמלי, נסיון אישי וכו'.

THANK YOU

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש איזו חנות בארץ שמוכרת/ מרכיבה קיט של מנוע לאופניים בסביבות 3500 שקל, לא שווה ממש לדעתי, כמעט בכל חנות שמוכרת אופניים חשמליים יש רק את הקיט הזה שנראה לי די זבל ולא אמין.

יש אופניים חשמליים של TREK (סדרת RIDE+, כל דגם שלהם שרשום לידו + בעיקרון), שהמנוע בהם הוא מנוע עזר בעוצמות של 25%,50%,100% ו200% מעוצמת הדיווש. יצא לי לרכב על כאלו פעם, אתה רק נוגע בפדל והמנוע מטיס אותך, לא ממש מזיעים איתם (בכלל לא על 200% כוח עזר) והם נראים די אמינים, מספיקה לבערך 30KM לפי בעל האופניים, ואאל"ט למנוע יש הגבלת מהירות לבערך 35 קמ"ש. יש מין צג קטן ונחמד על הכידון שנותן לך לבחור את עוצמת המנוע, הדלקת אורות (פנס+נצנץ אחורי), להפעיל מצב הטענה (ממש שימושי בירידות) ועוד כמה דברים שאני לא זוכר. הייתרון פה זה שברגע שאתה רק נוגע במעצור המנוע מפסיק והעצירה גם טוענת קצת את הסוללה. המחיר בארץ הוא סביב ה4-6 אלף שקל למיטב זכרוני (קצת יותר מהאופניים החשמליות הזבל שתראה שמסתובבות בדרך כלל) אבל זה שווה את זה.

דרך אגב, אני לא יודע אם מוכרים אותן פה אבל יש חנות של טרק באזה"ת החדש נתניה (באתר שלהם אין שום אזכור לאופניים האלה אז אולי זה יבוא אחר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...