פורסם 2010 באוקטובר 1015 שנים מעלים את המהירות בכבישים הטובים, מורידים את המהירות בכבישים גרועים ובאזורים צפופים. מה רע?
פורסם 2010 באוקטובר 1015 שנים כולה 10 קמ"ש, המשטרה במילא לא עצרה אנשים במהירויות האלה, השינוי לא רלוונטי.העלאת המהירות צריכה להיות העלאה גורפת ל-130 קמ"ש בכל הכבישים שמוגדרים היום ככבישים של 90 קמ"ש - בין עירוניים עם שני מסלולים לכל כיוון ושטח הפרדה בנוי.
פורסם 2010 באוקטובר 1015 שנים הגזמת! מקסימום 120. וגם אז, יש רכבים ישנים שבמהירויות גבוהות, פחות יציבים. וברגע שמהירות כמו 120 תהיה מותרת, הם ינצלו אותה, למרות שזה לא יהיה כל כך בטיחותי.
פורסם 2010 באוקטובר 1015 שנים מחבר מעלים את המהירות בכבישים הטובים, מורידים את המהירות בכבישים גרועים ובאזורים צפופים. מה רע? לא אמרתי שזה רע, השאלה זה האם עושים את זה בגלל שזה רעיון טוב, או שנזכרו עכשיו לעשות את זהבשביל להכין את השטח לדיון בבג"ץ שנוגע למצלמות המהירות החדשות.כולה 10 קמ"ש, המשטרה במילא לא עצרה אנשים במהירויות האלה, השינוי לא רלוונטי.העלאת המהירות צריכה להיות העלאה גורפת ל-130 קמ"ש בכל הכבישים שמוגדרים היום ככבישים של 90 קמ"ש - בין עירוניים עם שני מסלולים לכל כיוון ושטח הפרדה בנוי.השינוי כן רלוונטי - אם קודם המשטרה עצרה אנשים ב-120 (למשל, סתם מספר), שזה 20 קמ"ש מעל המותר,אז אחרי השינוי היא תעצור ב-130 במקום 120, כי עכשיו 130 זה 20 קמ"ש מעל המותר... (דוגמא עקרונית, אל תתפסו אותי במספרים)ואני ממש לא מסכים - 130 זה הגזמה לכבישים מסויימים, וצריך לקבוע עבור כל כביש וקטע דרך בנפרד.431 למשל הוא כביש מאוד מאוד טוב עם 3 נתיבים (לפחות) ושטוח וישר למדי, אז שם בכיף אפשר לקבוע 130 בתור המהירות המרבית,אבל ישנם אזורים אחרים שלא הייתי ממהר כל כך להעלות את הגבלת המהירות (לפחות לא עד 130 אלא ל-100 או 110 למשל)כמו למשל כביש 443 שישנם חלקים בו שהוא מפותל וישנן עליות/ירידות שבמהירות כאלה עלול להיות מסוכן.
פורסם 2010 באוקטובר 1015 שנים צריך לדייקמהירות חוקית בארץ בכביש מהיר זה 110 קמש. וזה ככה מ 1993 .משרד תחבורה מגביל נסיעה בכביש מהיר עם תמרורים של 90 או מאה.אז לא מעלים מהירות -- מורידים ההגבלה בכבישים מסוימים.
פורסם 2010 באוקטובר 1015 שנים מחבר סמנטיקה.המהירות עכשיו תהיה יותר משהיא הייתה פעם? משמע שהעלו.זה לא משנה אם ביטלו הגבלה או סתם העלו, זאת עדיין העלאה.בכל מקרה, זה סמנטיקה בלבד ולא חשוב באמת אם תקרא לזה "העלאה" או "ביטול הגבלה"
פורסם 2010 באוקטובר 1015 שנים זה לא סמנטיקה.כביש מהיר בלי תמרור מגביל גם היום זה 110 גנבו את התמרורים ? סע 110 עד שיהיהתמרור..לא יהיו (ואין גם עכשיו בכביש 6 ) תמרורים של 110 !
פורסם 2010 באוקטובר 1015 שנים מחבר לא אמרתי שאתה לא צודק - אתה בהחלט צודק. אבל מה זה משנה?המהירות הייתה X ועכשיו היא Y כאשר Y>X => משמע, העלו את המהירות.אתה יכול לקרוא לזה הסרה של הגבלה, ואילו אני אקרא לזה העלאה.בפועל, מה ההבדל בין השניים? התוצאה הסופית זהה - המהירות המרבית המותרת עכשיו גבוהה יותר.
פורסם 2010 באוקטובר 1015 שנים אז מה זה כביש מהיר ?"דרך מהירה" — דרך שאיננה דרך עירונית, יש בה שני כבישים לפחות המיועדים לתנועת כלי רכב מנועיים בלבד, בני שני נתיבים לפחות לכל כיוון נסיעה, בין הכבישים מפריד שטח הפרדה, אין גישה לדרך מחצרים סמוכים ואין בה מפגשי מסילת ברזל או צמתים פרט להתמזגויות כבישים, ובכניסה לדרך מוצב תמרור המורה על "דרך מהירה"; [attachment deleted by admin]
פורסם 2010 באוקטובר 1015 שנים מחבר מה קשור? מי התווכח על ההגדרה של מה זה כביש מהיר?אני אמרתי שפעם המהירות הייתה 100, עכשיו היא יותר מ-100 ומכך נובע שהייתה העלאה במהירות המרבית המותרתמכיוון שהמהירות המרבית המותרת גבוהה יותר מאשר הערך הקודם שלה.
פורסם 2010 באוקטובר 2015 שנים עכשיו שר התחבורה כבר מדבר על 130 קמ"ש בכביש 6. הוא מבין איזה נזק הוא גורם להכנסות מהמצלמות המהירות העתידיות?!
פורסם 2010 באוקטובר 2015 שנים כביש 6 לא ירושת. יש אינטרס ברור שהמהירות בו תישאר גבוהה כדי שאנשים ירצו בכלל ליסוע בו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.