אבטחה בראוטר WRT54GL . איזה סוג אבטחה לעשות? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אבטחה בראוטר WRT54GL . איזה סוג אבטחה לעשות?


asi1998

Recommended Posts

אני כרגע משתמש בwep כי זה האופציה היחידה שאני מכיר..

לאחרונה קראתי שזו הגנה חלשה מאוד וכל ילד יכול לפרוץ אותה, איזה סוג אתם ממליצים לעשות? הסבר לתשובה יתקבל בברכה..

אני משתמש בגרסת טומטו לראוטר אם זה משנה..

תודה לעוזרים!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

WPA Personal (לעיתים נקרא גם PSK) או WPA2 Personal אם כל ההתקנים ברשת שלך תומכים בה. למה? מהסיבה הפשוטה ששיטת האבטחה הזאת יותר בטוחה מ-WEP, גם היא כמובן ניתנת לפריצה, אך בשילוב עם סיסמה חזקה היא מערימה הרבה יותר קשיים.

בשלב השני תשתמש באלגוריתם הצפנה AES ותגדיר לרשת סיסמה חזקה ככל הניתן. אם לדוגמה אתה לא מחבר התקנים חיצוניים לרשת באופן תדיר (כלומר אינך צריך להזין את הסיסמה באופן שגרתי) אז תחולל סיסמה אקראית של 20 תווים ותשתמש בה (כמובן לא לשכוח לשמור אותה במקום בטוח למקרה שתצטרך).

ולסיום, תשנה את ה-SSID של הרשת שלך לשם חסר משמעות, כלומר לא השם או שם המשפחה שלך ולא שם הדגם של הנתב שלך. אם אני לא טועה Tomato מגדירה את ה-SSID אוטומאטית כ-wireless.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלפת ה-SSID חסרת משמעות

אני לא מסכים.

אני לא טוען שזה אמצעי ישיר כמו הצפנה או שימוש בסיסמה חזקה, אבל לדעתי יש היגיון רב בלהסוות את שם בעל הרשת (למעט מקרים בהם מדובר ברשת ציבורית מלכתחילה) ואת שם דגם הנתב, בייחוד אם לא טורחים לשנות את סיסמת הגישה לממשק הניהול שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו זכותך לא להסכים, אבל להסתרת/שינוי SSID אין שום משמעות של . כמעט כל הנתבים המודרניים מגיעים היום עם SSID יחודי המבוסס על המספר הסידורי של הנתב ואני לא רואה שום סיבה לגעת בכך. מושגת על ידי הצפנת WPA2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...