פורסם 2010 באוקטובר 115 שנים לפני כמה שבועות שמתי לב שבב"ל הקפיצו לי את המחיר של החבילה (ציפיתי לזה כי נגמרה לי החבילה) ולכן התקשרתי אליהם ואמרתי להם שיש לי הצעה מCCC ל5מגה ב40 שח' ללא התחייבות. הם כמובן ניסו לשכנע אותי בשיחה דיי ארוכה לקחת מסלול עם התחייבות בעלות גבוה יותר - בסוף אמרתי לנציג שימור לקוחות באופן חד משעמי או שהוא משווה את ההצעה או שינתק אותי במיידי. הוא שם אותי על המתן במשך דיי הרבה זמן ובסוף חזר וסיפר לי בשימחה שהוא קיבל אישור ללהשוות את ההצעה - 40 שח' ללא התחייבות ל5 מגה.היום אני נכנס לחשבון שלי ורואה שאני משלם 46 שח'. לא כלכך הבנתי למה אז פתחתי את הפירוט וראיתי את דבר הבא:קבועים 40.02סה"כ עסקאות למע"מ 40.02סה"כ לפני מע"מ 40.02מע"מ % 6.40 16סך הכל לתשלום 46.42כלומר שהוא נתן לי את המחיר שביקשתי --- ללא מע"מ. ממתי ספקיות אינטרנט נותנות הצעות ללא מע"מ?!?!אני הולך להתקשר ביום ראשון לבב"ל לבדוק שוב רק לוודא שאין פה אי הבנה ואם זה נכון אני אתלונן על הנציג ואתנתק במקום!אני כלכך מעוצבן כרגע! הם ממש הגיעו לשפל המדרגה!
פורסם 2010 באוקטובר 115 שנים שמעת על להתקשר לשירות לקוחות ?ויש להם הקלטה של השיחה שלהם - אם תבקש הם יבדקו מה היה בשיחה שלכם ויתנהלו בהתאם !
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים איך הדיון הזה קשור לרשתות ו/או אינטרנט? : אם יש לך בעיה עם חברה מסויימת תפנה לשירות לקוחות כמו שdigitalseeker כתב.
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים מחבר אכן צריך היה להיות בפורום כללי.לגבי שירות לקוחות -- זה בדיוק מה שאני מתכנן לעשות ביום ראשון. גיליתי את זה בשישי בלילה כשלא היה עם מי לדבר.
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים איבדת אותי כשאמרת "הודעתי לנציג באופן חד משמעי". לא ברור לי למה אתה מנסה לסחוט הטבות. אם החברה דפוקה אז למה אתה נשאר בה. אם היא לא דפוקה והיית מרוצה מהשירות שלה למה אתה מתווכח על המחיר? מתאים לך קח, לא מתאים לך לך ל CCC. 90% מהשיחות במוקדי השירות והמכירות הן שיחות כאלה. זה שוק חופשי.
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים ותר על שיחות טלפון עם נציגים חסרי סמכויות. פנה אליהם בכתב ותטען כי חויבת בסכום שונה מזה שסוכם עליו. דרוש החזר כספי, והמשך חיובים בסכום שסוכם עליו, או לחילופין שינתקו אותך מיידית ואז גם תפנה לחברת האשראי ותכחיש סכום עסקה.
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים ^^^וכמובן, אין כמו לאיים בתביעה משפטית אם הם לא מזכים אותך מיד על ההפרש.כל העסקאות בארץ מצויינות תמיד עם מע"מ, אלא אם כן צוין מפורשות אחרת. זה בפירוש לא חוקי.
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים ^ אני נגד איומים שפשוט ברור שלא תבצע. אף אדם שפוי לא יתבע בשביל 6 שקלים (לא ידוע לי על חוק כלשהו שיתן לך פיצויים לדוגמא במקרה זה). אם אתה מתחיל לאיים בתביעות שעל פניו נראות מגוכחות, אתה תתפס כלא רציני ע"י הצד איתו אתה מתמודד.אין גם שום מצב שמקרה זה לא יפתר במקרה הכי קיצוני בפנייה לחברת האשראי ש"תחתוך" את הוראת הקבע לספק.הנציגים איתם הוא יתמודד אינם נמדדים לפי כמות הלקוחות שהחליטו לתבוע, אלא על כמות הלקוחות שאיימו להתנתק והם הצליחו לשכנעם להשאר.
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים ^^^דווקא אין בעיה עם לתבוע על סכום כזה.ואפילו אפשר להרוויח איזה אלפייה או משהו, אם השופט יחליט לפסוק לך פיצוי לדוגמא
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים שופטי תביעות קטנות, לרוב, אינם פוסקים פיצויים לדוגמא/עוגמת נפש, אלא אם הדבר נקבע בפירוש לפי חוק (כגון בחוק הספאם).איום בתביעה בגין סכום של 6 שקלים (כאשר הרבה יותר קל לפתור זאת בפקס בן 3 שורות לחברת האשראי במקרה הקיצוני), איננו רציני.
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים מחבר אין לי שום כוונה לתבוע אותם על 8 שח'. אני כן אתנתק אם זה יתברר כנכון (אין לי התחייבות).הסיבה שנשארתי איתם מאוד פשוטה - אמרתי להם מה שהציעו לי המתחרים ונתתי להם צ'אנס להשוות. אין לי ניסיון עם CCC אבל גם אין לי העדפה כלשהי לבב"ל, בסה"כ החלטתי לתת להם צ'אנס לשמר אותי. לא חיפשתי דיל "טוב יותר" חיפשתי את אותו דיל שהציעו לי המתחרים והשארתי את ההחלטה בידיים שלהם.עכשיו אני מתחרט על זה. אני אתנתק כי לדעתי זאת התגובה הראויה למה שהם עשו ואני אתלונן על הנציג לא מתוך רצון לנקמה אלה בכדי שהוא לא יעשה את זה לאדם הבא בתור. אני רוצה להאמין שמדובר בחריגה מהנוהל של נציג שהיה להוט מידי לשמר לקוח ולא שמדובר באיזשהו נוהל קבוע בב"ל.
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים שלום yonatanph,אשמח לבדוק את הנושא לעומק מול שירות הלקוחות שלנו.במידה ואתה מעוניין, אנא שלח לי בהודעה פרטית או במייל online@bezeqint.net את הפרטים הבאים:שם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר טלפון ושעות נוחות לחזרה.המשך גלישה מהנהלוטם בזק בינלאומי
פורסם 2010 באוקטובר 415 שנים תגידו, לוטם הזו זה דבר אמיתי?אני רואה אותה בהרבה דיונים הקשורים לבזב"ל, ותמיד מתעלמים וממשיכים בדיון כאילו כלום.מישהו ניסה לפנות בתהליך המוצע ויצא משהו מזה?
פורסם 2010 באוקטובר 415 שנים מחבר טוב דיברתי עם השירות לקוחות של בב"ל והם טוענים שאני אראה את המחיר הנכון רק מחודש הבא כי משלמים חודשיים אחורה.דבר ראשון תודה ללוטם על התיחסות, כנראה שקצת ניסחפתי ואני מתנצל על כך ;Dיש לי פשוט נסיון עבר רע מאוד עם ספקיות והפתיל שלי קצר מאוד ביחס לדברים כאלה :-\
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.