פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים יש קשר ליעילות - כל תור מוגבל בזמן לשנייה, וקוד שיעבור את המגבלה הזאת יושעהאני לא יודע כמה זמן השרת נותן לכל סיבוב, אבל עם הכלי בדיקה יש לך משהו כמו מגבלה של חצי שניה - שניה לתור.אכן' date=' בנוסף לזה העניין הוא שהפרסר שלהם מעדיף ג'אווה משום מה, קוד זהה מבחינה לוגית רץ יותר טוב כשהוא כתוב בjava מאשר C# למרות שהם מקבלים בסופו של דבר Plaintext ומפרסרים אותו בעצמם.[/quote']איך הגעת לזה?אגב אתה העלת קוד או שאתה עדיין בשלב תכנון \ כתיבה?למי שמעוניין לעקובhttp://ai-contest.com/profile.php?user_id=10358כרגע המאזן נצחונות - הפסדים הוא 9 - 8.
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים אני לא יודע כמה זמן השרת נותן לכל סיבוב, אבל עם הכלי בדיקה יש לך משהו כמו מגבלה של חצי שניה - שניה לתור. איך הגעת לזה? אגב אתה העלת קוד או שאתה עדיין בשלב תכנון \ כתיבה? למי שמעוניין לעקוב http://ai-contest.com/profile.php?user_id=10358 זה מה שאני לפחות רואה מהתוצאות, אני צריך לעבור על הקוד שוב אולי, בכל מקרה אני בשלב של תכנון והרצה Offline, לפחות אני יודע מה אני הולך לעשות השבוע בעבודה מעניין באמת איך זה רץ על השרת שלהם, וגם לא מצאתי תעוד באיזה רוויזיה של C# הם תומכים בדיוק, והאמת שהתחרות הזה פשוט מבקשת תמיכה בF#
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים זה מה שאני לפחות רואה מהתוצאות, אני צריך לעבור על הקוד שוב אולי, בכל מקרה אני בשלב של תכנון והרצה Offline, לפחות אני יודע מה אני הולך לעשות השבוע בעבודה מעניין באמת איך זה רץ על השרת שלהם, וגם לא מצאתי תעוד באיזה רוויזיה של C# הם תומכים בדיוק, והאמת שהתחרות הזה פשוט מבקשת תמיכה בF# אני חושב שזה יותר קשור לזה שהטוטוריאל מדגים עם גאווה, אז עם זה הרוב התחילו. Download the C# starter package to get started writing your entry in C#. The starter package is a simple working entry that you can use as a starting point. You can even submit the zip file on the Upload Your Code page, since it is a valid working entry! (Our servers are running Mono 1.2.6.) אין לי מושג מה זה, זאת גם הסיבה שבגללה לא התחלתי עם C# מעבר לזה שרציתי להתאמן על שפה שלא נגעתי בה כבר המון זמן ו-C++ זה שפה נוראית בשביל דבר כזה.
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים bleh mono זה חרטא, אני מקווה שהם יעשו חלוקה לסוגי שפות, AKA לא java מול C#.אני עכשיו צריך לעבור על mono 1.2.6 ולראות במה בדיוק זה תומך יחסית לC#3/3.5/4
פורסם 2010 באוקטובר 215 שנים זה לא משנה, המידע עובר כ-cleartext וזה מריץ את הקוד כ-Executable.ב"SDK" כן, אתה בטוח שגם בשרתים שלהם? למה הם צריכים MONO אז? זה rte המדמה .net, בכל מקרה בבדיקות שעשיתי JAVA נותן "ביצועים" טובים יותר, לא יודע למה, הפרסר שלהם ככל הנראה נכתב טוב יותר לJAVA. אני יעלה גרסאה לגוגל בימים הקרובים נראה מה יהיה, צריך לחכות שגם תיהיה קהילה קצת יותר גדולה ושיתוף קוד, זה דווקא דיי מעניין.
פורסם 2010 באוקטובר 515 שנים מחבר אני אוסיף 2 הערות בנושא השגיאות:1. Turn 1Turn 2WARNING: player 1 timed out.Turn 3Player 2 Wins!שגיאה אומרת שיש בעיה בקוד הנוגע לstart_package עצמו, זאת אומרת לדוגמא אתם שולחים ספינה לפלנטה שלא קיימת.2.WARNING: player 1 crashed.Exception in thread "main" java.lang.NullPointerException at Engine.main(Engine.java:139)Exception in thread "Thread-2" java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 1 at ViewerPanel.run(ViewerPanel.java:85) at java.lang.Thread.run(Unknown Source)ושגיאות דומות -- syntax error בקוד, תנסו לקמפל ותראו שיש שגיאות.
פורסם 2010 באוקטובר 515 שנים מחבר אני לא משתמש במולטי-טרידינג, הבאתי דוגמאות לשגיאות שיכולות לקרות ואיפה לחפש פתרון. לי זה עוזר בדבאגינג
פורסם 2010 באוקטובר 515 שנים הבעיה הכי גדולה זה שאי אפשר לדאבג, כי אתה לא יכול להדפיס למסך כי המנוע לוקח לך את ה-STDOUT. עם שגיאות קומפילציה אין בעיה להסתדר...
פורסם 2010 באוקטובר 1515 שנים מחבר מצאתי בפורום שלהם תוכנה של מישהו שעוזרת בדבאגינג. http://www.ai-contest.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=743&hilit=game+engine
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.