שאלה על שיטת קנייה באנטרנט עם ויזה נטען - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה על שיטת קנייה באנטרנט עם ויזה נטען


UponTheRose

Recommended Posts

שלום,הגיע אליי מידע שיש בדואר ויזה נטען איתו אפשר לקנות באנטרנט

ידוע לכם על מה מדובר?זה בטוח ואמין השיטה הזאת?ואיך קונים עם הויזה באנטרנט?באותו אופן שקונים עם ויזה רגילה?

אפשרי ללכת להירשם לאיביי עם הויזה וזהו???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכרטיסים נטענים אפשר להשתמש רק כשמעבירים את הכרטיס במכונה באופן פיזי

סכום הקניה יורד מהכרטיס ונשארת עליו יתרה לשימוש

לא נכון.

אני לפני חודשיים בערך רציתי לקנות כמה דברים מהאינטרנט ולא יכלתי להשתמש בויזה רגילה, אז הלכתי לדואר

אתה משלם 20 שקל על הכרטיס ואז יכול לטעון אותו בעד 1000 שקל אם אני לא טועה, משלם כסף מזומן לפקידה בדואר והם מביאים לך ויזה לכל דבר.

עם הויזה אפשר לקנות באינטרנט, אני נרשמתי עם הויזה הזאת ל-. אפשר לקנות בכל חנות בארץ

לפי מה שאני זוכר אפשר לעשות הכל מלבד בתי מלון, השכרת , ותחנת דלק.

אה ואי אפשר לטעון את הכרטיס שוב. צריך לשלם שוב 20 שקל לכרטיס חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר ללכת לדואר לעשות מה שנקרא ויזה נטען. יש על כך עמלה של 20 ש"ח בהנפקת כרטיס אשר חד פעמי. זאת אומרת- בזבזבת את כל ה-250 (דמי מינימימום כשהמקסימום הוא 1000), אי אפשר לגשת לדואר ולבקש להוסיף לשם כסף. תאלץ להנפיק כרטיס חדש. בהנחה ויש לך "הרבה" כסף ותרצה למשוך אותו בכספומטים תוכל לקנות גם קוד בעוד 7 שקלים (27 ש"ח כולל).

עם הכרטיס הנ"ל אפשר לקנות ברשת בפייפל, DX ולמעשה כל אתר ברשת. זה ויזה לכל דבר. הבעיה כאן מתחילה ברגע שאתה רוצה לרכוש נגיד מוצר ב-50 דולר ויש לך רק 40 דולר בחשבון ואז זה דורש הצצה מתמדת במצב החשבון ומשחקיי חישובים ועלויות של "כמה עוד יש לי בחשבון".

לצורך העניין כרטיס כזה הכי אמין ובטוח לקניות ברשת, חס וחלילה פורצים לך לחשבון פייפל לא יכולים למשוך בלי הגבלה כמו שהיו יכולים לעשות עם חשבון אשראי רגיל עד שהיית עוצר את זה. אלא "הבאר" נגמרת בשלב הרבה יותר מוקדם אם אתה לא מפסיק לעצור את "החליבה".

אתה מוזמן לשאול עוד שאלות דומות בנושא (יש לי קצת נסיון עם הכרטיסים הללו לאחר פתיחה של כמה עקב חוסר יכולת לקניות עם הכרטיס הישראלי שלי. :-\).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ERL אם כבר על הדרך נשאל לגבי אנונימיות בקנייה-

בנאדם רוצה להירשם לפייפל, איביי, או כל אתר אחר שמכבד עצמו ויש לו אמון באופן אנונימי לחלוטין, האם הדבר אפשרי?

שולחים את המוצרים לדואר ואז אוספים תחת שם כלשהו לא? חייבים להציג תעודת זהות או משהו בסגנון כדי להזדהות? או שיש קוד מסויים שמקבלים ואיתו לוקחים את המוצר? מה לגבי תשלום על המכס או מע"מ-זה במזומן בדואר או שזה כולל בויזה הנטען?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ERL אם כבר על הדרך נשאל לגבי אנונימיות בקנייה-

בנאדם רוצה להירשם לפייפל, איביי,אמאזון או כל אתר אחר שמכבד עצמו ויש לו אמון באופן אנונימי לחלוטין, האם הדבר אפשרי?

שולחים את המוצרים לדואר ישראל ואז אוספים תחת שם כלשהו לא? חייבים להציג תעודת זהות או משהו בסגנון כדי להזדהות? או שיש קוד מסויים שמקבלים ואיתו לוקחים את המוצר? מה לגבי תשלום על המכס או מע"מ-זה במזומן בדואר או שזה כולל בויזה הנטען?

אני יסםר לך מה לי היה.

רציתי לקנות מגן לפלאפון ועוד משחק ל-PS3 מכמה אתרים בחו"ל. נרשמתי לפיי פאל עם שם אמיתי ועם כתובת אמיתית למרות שאני לא בטוח שחובה, כי הויזה לא רשומה על שמך בכל מקרה, ואז נכנסתי לאותם אתרים שמהם הזמנתי עשיתי קנייה דרך פיי פאל וכתבתי רק שם משפחה וכתובת אמיתית כדי שידעו לאן לשלוח.

הדברים לא היו חייבים במכס כך שהם הגיעו תוך 3 ימים עד שבוע ימים בדואר רשום. ואפילו שהלכתי להוציא את הדברים מסניף הדואר הקרוב לביתי הפקידה לא רצתה לראות ת"ז.

אני מניח שאתה לא תקנה דבר שחייב במכס, כי בדר"כ אלו מוצרי חשמל מעל 200$ והכרטיס מאפשר לך לטעון רק ב-1000 שקל ומה כבר תביא בסכום הזה שהמכס יעצור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצורך העניין שולח לארץ רק ספרים ודיסקים. אם אתה רוצה להזמין דרכם ודרך אתרים אחרים ששולחים רק לארה"ב יש מגוון רחב של שירותים שמביאים לך דברים מארה"ב ומעניקים לך כתובת אמריקאית והם שולחים לך את המוצר לארץ. כמובן שהסיפור קצת מייקר את כל הפרוצדורה. תעשו חושבין אם זה משתלם להשתמש במטווח כזה או שתשלחו ל"דוד מאמריקה" שישלח לכם לארץ.

בנוגע לאנונימיות, כשאתה שולח מכתב לחבר שלך באילת נגיד, בשביל שלא ידעו ששלחת לו מכתב בדואר, אתה נוהג לרשום מבחוץ על המעטפה את השם שלו? אותו הדבר בנוגע לכאן (המוכר רוצה לדעת מי הקונה ולאן לשלוח לו את המוצר). תרצה לקבל את המוצרים לכתובת שלך עם השם שלך ושמר- "משה כהן" לא יקח לך בטעות את החבילה- מינימום פרטים מזהים- שם+משפחה+מיקוד+כתובת. לא סיפור גדול והמוסד לא ירדוף אחריך כי הזמנת קונדומים ברשת בניגוד לרשותה של אמא. ;)

על הכרטיס לא רשום השם, אבל לפעמים בהנפקתו יבקשו תעודה מזהה כדי שירשמו במחשב שהכרטיס שייך למר X. באותה מידה ניתן לקנות אחד ולהעביר אותו לאדם אחר.

השימוש הכי טוב לכרטיס הזה הוא או להעברות כספים בצורה אנונימית/חשאית/ חשש מגניבה של אנשים טכנופובים שמפחדים בסחר ברשת ובכלל או בעיקרה כמו שאני תופס מזה שימוש לחבר'ה צעירים (נערים) שרוצים להזמין דברים ואמא שלהם לא מרשה להשתמש בכרטיס שלה והכי נורא הלך הכסף בכרטיס הוא סגור.

באתר של הדואר וגם כשקונים כרטיס יש עלון נאה עם קצת פרטים על הכרטיס. בכלליות זה ניסוי וטעיה. אחרי הכרטיס הראשון שלך או כשתחבר אותו לחשבון פייפל תבין הכל.

אגב, אם אתה מחבר את הכרטיס לפייפל, אתה תזדקק לקוד איקטוב (לאקטב את הכרטיס) ואת זה משיגים בטלפון שמופיע מאחורה על הכרטיס לאחר קצת מנגינת המתנה ובקשה מהנציג הטלפוני. הקוד מגיע דקה אחרי שמילאת את כל הפרטים ברשת "וגנבו" ממך 2 דולר כפיקדון. זה כבר תרופה למחלה שתבוא בהמשך (מנסיון אישי).

אישית אני ממליץ לפעם ראשונה לטעון במינ' 400 שקל ולפחות 500 (400 שקל= בערך 100 דולר). זה נגמר מהר מאוד!

קניה נבונה, היו וחכמים ותזהרו לא להקליק על כל מוצר מגניב ונוצץ שתראו. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כיצד אוכל לבטוח באתרים מסויימים אחרי שאני נותן להם את המספר של הויזה שישלחו לי את המוצר?

יש אתרים שהם לא מפורסמים ומישהו רוצה לבצע קנייה דרכם, אז מה עושים כדי להיות בטוחים כשמשלמים להם?

ואם שולחים דיסקים, זה כולל עטיפה והכול נכון? גם , משחקים, מוזיקות וכל המדיות בשלמותן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע לעוקץ שמוטי דיבר עליו לא ידוע לי, אבל בפועל זה נשמע לי הגיוני כי המשיכה מתבצעת לאחר תקופה ולא באופן מיידי לעניות דעתי. אלא אם זה מתבצע שונה מאשראי רגיל וכאן זה יורד מיד. ??? בכל אופן באינטרנט הוא לא מאפשר לקנות אם אין לך מספיק כסף בחשבון. לא אחת כמה וכמה ניסיתי לקנות משהו בדולר ונשאר לי 3 שקל בחשבון. :-\ בשלב הזה אתה מתחיל לחפש מוצרים שהם פחות מדולר (ולך תמצא משהו כזה... :-X).

כשאתה קונה מחשב, אתה קונה בחנות שנפתחה אתמול ומשלם במזומן? ::) אותו הדבר גם כאן, לא קונים בכל אתר קטן וחסר שם/ביקורות. הכי טוב זה לקנות באתרים קטנים שיש להם אפשרות חיוב עם PP כי במקרה הכי נורא אפשר לתבוע אותם עם PP. זה כמו סוג של ביטוח מקיף. הכי מומלץ זה לקנות באיביי שם יש כיסוי מלא לכך שהמוכר אמין על פי הציון פידבקים ועל פי מספר המכירות שמעידים עד כמה המוכר אמין (שלא נדבר אם הוא SELLER).

חות מזה לא חסרים אתרים סינים שמוכרים מוצרים קטנים וזולים שהם אמינים כמו DX, FOACLPRICE ודומיהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי את הפרק בכלבוטק, ורק בפרק שלאחר מכן הם "נזכרו" להסביר מה בעצם קורה - כשמנסים להעביר אשראי בסכום שחורג מהמסגרת שלו, או במקרה הנ"ל - לאחר שהתרוקן - מופיעה במסוף הודעה ליצור קשר עם חברת האשראי.

העסק מתקשר לחברת האשראי, שם נאמר לו אם יש כיסוי לעסקה או אם לאו. ניתן לו קוד בן 4 ספרות אותו עליו להקיש במסוף. מתבקש היה שאם הקוד שגוי, לא ניתן היה לבצע את העסקה, אך בפועל, מדובר במעין "מספר פנייה", לצורך בירורים עתידיים.

אותו נוכל, תוך ניצול חוסר הידע של חלק מהמוכרים, היה עובר למסך הבא ומקיש קוד כלשהו, מבלי ליצור כמובן קשר עם חברת האשראי. בסופו של יום, בית העסק היה סופג את העלות של אותה עסקה.

לגבי אשראי נטען - במידה ואתם קונים איתו במקום מפוקפק, אדם אחר יכול לנצל את המספר ולקנות על חשבונכם ביתרה הקיימת על הכרטיס מבלי שתוכלו לעשות דבר.

בכרטיס אשראי נורמלי לעומת זאת - הכחשת עסקה מול חברת האשראי, ואתם מקבלים את כל הכסף חזרה ללא תלות בסכום הקנייה. גם במקרה של אי קבלת המוצר אתם זכאים להחזר סכום התשלום.

בנושא של בטחון הקנייה, אני אישית הייתי מעדיף כרטיס רגיל על פני זה הנטען.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...