ברוכים הבאים לפורום ביקורות גולשים - נא לקרוא - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ברוכים הבאים לפורום ביקורות גולשים - נא לקרוא


MiniMizer
 Share

Recommended Posts

שלום לכל ציבור הגולשים של HWzone,

הפורום הוקם במטרה לספק לכם במה לפרסם את רשמיכם ממוצרים שקניתם או כאלו שנמצאים ברשותכם, על מנת להוות מקור מידע נוסף לגולשים העומדים בפני רכישה ומחפשים חוות דעת, התרשמות של משתמשים אחרים וכיו"ב.

קניתם כרטיס מסך חדש? מעבד חזק יותר? מקלדת שאתם מאוד אוהבים? נשמח אם תספרו על כך בפורום - בין אם המוצר מוצלח ואתם ממליצים עליו לאחרים, ובין אם התאכזבתם ממנו, על מנת שתוכלו לחסוך מחבריכם לפורום עוגמת נפש מיותרת.

פורום זה פתוח לציבור וכולם מוזמנים לפרסם בו ביקורות מוצרים, אולם על מנת לשמור על הסדר הטוב ולמען הנוחות, נבקש לשמור על מספר כללים בסיסיים:

* הכותרת של כל דיון תכיל את שם המוצר ושם החברה, באנגלית, וכן תיאור של המוצר (מסך, , גוף וכיו"ב)

* על הביקורת להיות מנוסחת באופן קריא וברור, ורצוי לצרף . סיימתם לכתוב? קראו את הביקורת שוב, על מנת לוודא שהיא אכן קריאה ומובנת.

* השתדלו לכתוב ביקורת אובייקטיבית ומקיפה ככל הניתן, תוך ציון היתרונות והחסרונות של המוצר.

* זהו עדיין אתר מחשבים - ביקורות על חומרה, ציוד היקפי, מסכים, אודיו וכו' יתקבלו בברכה. קניתם מקרר חדש ואתם רוצים לחלוק חוויות? תתקשרו לחבר.

* על מנת להגן על הגולשים מפני פרסום סמוי, סנקציות חמורות יינקטו כנגד כל אדם אשר ינסה לנצל לרעה את הפורום ויפרסם מוצרים במסווה של ביקורות אובייקטיביות, לכאורה.

* אנו מבקשים לשמור על רמה גבוהה הן של הביקורות והן של התגובות - יש לשמור על תרבות דיון וכבוד הדדי. הודעות שאינן הולמות יימחקו ללא אזהרה.

* בשונה מהפורומים האחרים אין שום סיבה להקפיץ דיון (אפילו אם עברו 24 שעות והדיון שקע), אפשר להקפיץ אך ורק אם נוסף מידע חדש לביקורת.

* כללי הפורום צפויים להתעדכן מעת לעת. זוהי אחריותכם לעקוב אחריהם!

* לוח ריכוז הביקורות מכיל קישורים עדכניים לכל הביקורות שפורסמו בפורום, לפי נושאים - אתם מוזמנים להעזר בו

חוקי הפורום - https://hwzone.co.il/community/guidelines/

שימו לב! ביקורות קצרצרות וחסרות מידע רב יאלצו בלית ברירה ועל פי בחירתינו להיות מועברות אל הפורומים הקשורים אל אותם המוצרים!

אנחנו מקווים כי פורום זה ישגשג ויהווה מקור מידע שימושי לכולם, אולם הצלחתו תלויה רק בכם. בכל שאלה או בקשה ניתן לפנות בהודעה פרטית לאחראי הפורום.

בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...