אשמח לקבל המלצה לכ. מסך תומך ב-2 רזולוציות נפרדות תקציב- 400ש"ח - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אשמח לקבל המלצה לכ. מסך תומך ב-2 רזולוציות נפרדות תקציב- 400ש"ח


din707b

Recommended Posts

היי,

אני מחפש כרטיס מסך פשוט ושקט לשמוש ע"מ לצפות בסרטים ע"ג הטלוויזיה ברזולוציה שונה מן המוניטור (המוניטור 3:4 והמסך רחב)

כרגע יש לי כרטיס מסך NVIDIA8400 שאינו יודע לעשות זאת (ניסיתי עם מספר דרייברים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם שכפול- clone ברזולוציות שונות מסבך את הענין הייתי מעונין בכרטיס שבוא אוכל להשתמש בטלוזיה כפלט וידאו, כלומר בהרצת וידאו על המוניטור הטלויזיה תקבל וידאו אוטומטית (ברזולוציה שונה).

המוניטור שלי בפורמט 4:3 והלטלויזהיה 16:9.

לוח האם שלי: -M2NPV-VM2 כרטיס מסך 8400GS

כרגע במצב שכפול-CLONE אין יכולת לבחור רזולוציה שונה. הבעיה היותר מטרידה היא שה- 8400GS אינו מאפשר שמוש הטלויזיה כפלט וידאו (ניסיתי מספר ושינוי הגדרות- בפועל אע"פ שהמצב קיים בהגדרות הפונקציה איננה עובדת ונראה כי קיימת בעיה עם הכרטיס הנ"ל עפ"י סקירות שקראתי בגוגל, זאת למרות שאני משתמש בצג-חיבור אנלוגי ובטלויזיה בחיבור דיגיטאלי).

כרטיס המסך המובנה בלוח עושה את העבודה נאמנה אולם איכותו לטעמי פחותה בהרבה מן המתקבל על הדעת רמת הפלט בינונית אף ביישומים בסיסיים כגון קווי מתאר של הדפדפן, הצגת תמונות וכד'.

בקיצור כל שחשקה נפשי הוא בכרטיס בסיסי שמאפשר או CLONE ברזולוציות שונות או הגדרת מצבשל פלט (המוניטור מתפקד כרגיל ובמקביל בעת פתיחת מועבר גם פלט לטלויזיה שמוצג ע"ג הטלויזיה במסך מלא ועדיין מאפשר שמוש רגיל במוניטור (גם פה חשוב שתהיה רזולוציה שונה).

כפי שציינתי למעט בעיית האיכות דוקא הכרטיס המובנה של הלוח מאפשר את הגדרת מצב הטלויזיה כפלט כמתואר , כך שאני מאמין שהתכונה הנ"ל קיימת גם בכרטיסים פשוטים שנותנים איכות צפיה טובה יותר מן הכרטיס המובנה רק שאיני רוצה "ליפול" שוב דוגמת ה- 8400GS כרטיס שציפיתי ממנו לתמוך בתכונה שנחשבת פשוטה.

תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא מבין משהו בסיסי.

אין שום כרטיס ש"תומך" בclone ברזולוציות שונות, כי זה סותר את ההגיון. אם מדובר ברזולוציות שונות - זה לא clone.

מה שאולי אפשר לעשות זה להגדיר clone לרזולוציה הגבוהה מבין השתיים, ואז במסך עם הרזולוציה הנמוכה התצוגה תיגלל מצד לצד. צריך שהדרייבר יתמוך בזה.

לגבי פלט , אני לא לגמרי מבין מה אתה עושה / רוצה לעשות. האם כשאתה מחבר את שני המסכים ומריץ אפליקציית - הוידאו מוצג לך בשני המסכים? בטלוויזיה בלבד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פלט וידאו אמור לאפשר לך להשתמש במוניטור כרגיל. ברגע שתפתח קובץ הוא יוצג כרגיל במוניטור אבל תראה אותו ואותו בלבד גם בטלויזיה יתפרס על כל המסך וניתן להתאמה עפ"י רזולציית המסך.

זה בעצם מה שאני רוצה. כרטיס המסך המובנה שעל הלוח שלי מאפשר זאת אבל האיכות שלו אינה טובה למרות שהוא תומך ברזולצית HD והשאלה שלי היא איזה כרטיס מסך פשוט ולא מתחמם יכול לעשות זאת בצורה טובה יותר לכאורה אני מאמין שכל כרטיס מסך עשוי לתמוך בכך אבל איני יודע כיצד ל אמת זאת.

לגבי הטענה שלך באשר ל-CLONE אני לא יודע אם קיימת אפשרות כזו אבל כוונתי היתה להציג את אותו מסך בשני צגים נפרדים כשהכרטיס מגדיר שתי רזולוציות נפרדות, בכל אופן אם זה קיים ומוגדר בצורה שונה אני מעריך שזו אופציה יקרה לכן אני מחפש כרטיס שיתן לי אפשרות הגדרת הטלויזיה כפלט .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי מה שאתה קורא לו "פלט וידאו", קוראים לזה "רשמית" video mirroring, וזה אכן אמור להיתמך בכל דרייבר מודרני. הנה קטע קצר שמסביר מה לחפש בדרייבר:

When playing a video, it is also shown fullscreen on the other monitor

This happens if the video mirroring feature of your video card is enabled. You can disable this option on the tab for your video card under advanced display properties, Nvidia calls this feature Full Screen Video, for ATI video cards it is called theater mode, and calls it PureVideo/DVDMax.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...