פורסם 2011 בינואר 1214 שנים ואתה רוצה גם להשיג גישה לכמה שיותר משאבים ולהשתלט על שטח נרחב יותר מצד שני.
פורסם 2011 בינואר 1214 שנים שאלה: יש בעיה אם אני בונה יותר מדי ערים בצפיפות (הגעתי קרוב ל20 ערים)?בשביל ההסטרטגיה שאתה משחק יש שירשור מצויין באתר המאריצים של המשחקהוא מסביר איך לבנות המון ערים ולנצל את הבונוסים ברמה מקסימלית מאוד מומלץ http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=388793
פורסם 2011 בינואר 1214 שנים ^^בהמשך לכך, יש עוד טקטיקה שפירסמת (או שזה אותה אחת?) ליישוב ערים קטנות ובצפיפות:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=474949.msg4086670#msg4086670ניסיתי את זה בפועל והשגתי ניצחון קל:כדי להשיג את היתרונות של טקטיקה כזו, צריך לבחור סיביליזציה שבאה לידי יתרון עם הרבה ערים.אני שיחקתי על רמה 4- Prince עם הערבים כדי להיות מאוזן כספית והרווחתי כסף בכמויות. כמובן שקשה בהתחלה, אבל בהמשך היתרון בא לידי ביטוי.בפועל הקמתי על שטח מצומצם יחסית, 14 ערים בדיוק. כל עיר שכבשתי בהמשך יישמתי כ-puppet.
פורסם 2011 בינואר 1214 שנים ^^כן G-Man זו בדיוק אותה אסטרטגיהאני נותן פה קישור לבלוג מאוד מעניין על המשחק.הבחור שכותב את הבלוג היה יוצר מודים מאוד מפורסם ל CIV3 ואחר כך עזר ל Firaxis עם הפיתוח של של התוספות והאיזון של CIV4בכתבה הוא מסביר מה הוא חושב שהשתבש ביצירה של המשחק.אישית אני לא ממליץ לקרוא לאנשים שאהבו את המשחק , כי זה רק יהרוס לכם.אבל מאוד מעניין לקרוא דעה של בן אדם שמכיר את הסדרה על כל פירטיה ונותן לנו הסברים על Game design A של המשחקאני ממליץ לדלג על השלב הראשון של הבלוג ולעבור ישר ל - Five Problems with Civ5's Design What Went Wrong with Civ5עריכה: זה שיר הספד לסידרה המוצלחת Civilization
פורסם 2011 בינואר 1214 שנים קודם לכל, תודה לכולכם על התגובות. טוב לראות שיש פוטנציאל טוב לקבלת עזרה פה (הת'רד הזה לא כל כך פעיל).בשביל ההסטרטגיה שאתה משחק יש שירשור מצויין באתר המאריצים של המשחקהוא מסביר איך לבנות המון ערים ולנצל את הבונוסים ברמה מקסימלית מאוד מומלץ http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=388793האמת שלא כל כך חשבתי 'אסטרטגית', אלא שבמקום לקנות שטחים, אני חוסך על ידי בנית ערים. אבל כמו שכתבו לפניך, אני מפסיד את הבונוסים של כל עיר..עוד שתי שאלות:1. למה ככל שעיר יותר חדשה, היא צריכה יותר תורות כדי לבנות כל דבר, מאשר הערים הראשונות, כשהן היו חדשות? מה ההגיון?2. למה כשאני רוצה להרחיב עיר לשטח יותר גדול, ככל שאני מתרחב, השטחים הרחוקים יותר יקרים? (שוב, מבחינת ההגיון. מה ההגיון פה?)תודה לכם.
פורסם 2011 בינואר 1214 שנים ^^^ אין לי תשובה לשאלה השניה , אני בעצמי לא יודע.אני יכול רק לשאר . ואני חושב שהמפתחים של המשחק מעודדים אותך להתפתח לערים חדשות , שכוללות את השטחים שאתה רוצה, ולא פשוט לקנות אותם.השאלה הראשונה שלך יש תשובה מאוד לא פשוטה שהמקור שלה בכלכלה של המשחק. אני אנסה להסביר פה במספר מילים . המקור הוא מהקישור לבלוג שנתתי שמרחיב על הנושא (תחת הנושא What Went Wrong with Civ5 סיבה מס 1, הדברים שמסומנים בצהוב לקראת סוף העמוד) בגלל שהמשחק CIV 5 עבר לשיטה של יחידה לוחמת אחת ליחידת שטח אחת, אז נוצר מצב שכמות היחידות לקראת סוף המשחק צריכה להיות יותר קטנה מכמות השטח שיש במפה.ובשביל לא להגיע למצב שיש לך יותר מידי יחידות, הפמתחים של המשחק יקרו את הבניה של יחידות. אבל זה גרם לבעיה נוספת שבתחילת המשחק יווצר מצב שיהיה יקר מידי ליצר יחידות , ואז השחקן יצטרך לשבת ולא לעשות כלום הרבה מאוד תורות.כאן התחילה שרשרת של תיקונים שהובילה לשינוי משמעותי בכל כלכלת המשחק שהיא די מסובכת ואני לא מבין אותה לפרטים הקטנים.אבל בשורה תחתונה זה ליצור מצב שבתחילת המשחק עיר חדשה יכולה ליצר חילים מהר, ובסוף המשחק עיר חדשה ועיר גדולה יהיו מוגבלים ביצור חילים.מקווה שזה ברור מספיר
פורסם 2011 בינואר 1214 שנים כן, ברור. תודה.אגב, לגבי מספר ערים שבונים. כתבו לי בפורום של gamespot, שבשלב מסויים, כשיש יותר מדי ערים, אז חלקן לוקחות משאבים יותר מאשר מספקות.
פורסם 2011 בינואר 1614 שנים מישהוא יודע האם יש דרך לדעת מה מצב תוכנית החלל של היריבים שלך?תשובה פשוטה לשאלה פשוטה.לא.
פורסם 2011 בינואר 1614 שנים קיוויתי שזה נמצא איפה שהוא ורק אני לא מצאתי.אתמול אגב עשיתי upgrade ב socail policiy ב autocracy שקניית יחידות תהיה יותר זולה ב 33% ולא היה לזה שום השפעה על מחיר היחידות. בעייה מוכרת?מה הדרך להפוך יריב במצב עויין (hostile) לידיד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.