עבור לתוכן

IQPC - שירות שעוד לא נראה כמוהו - סגירת הפרשה

Featured Replies

פורסם

אני לא בטוח שיקבלו את התביעה הזו.

לוח האם הגיע במצב תקול למעבדה(אולי לא מת לגמרי, אבל עדיין לא מתפקד). אין להם את הידע לתקן אותו והוא לא כבר לא נמצא במסגרת האחריות ולכן הלקוח נדרש לשלם את מלוא המחיר(כמעט) ללוח חדש.

חוץ מהלוח, גם הקירור של המעבד היה שבור ברגלו(לפי דבריי הטכנאי) ולכן גם הוא הצטרך החלפה.

אם הלוח אם הגיע במצב תקין לחלוטין למעבדה- ונהרס, אז הייתי בהחלט שוקל תביעה.

לפעמים מחשב מגיע למעבדה כשיש לו כמה בעיות ולא אחת בודדת.

לא מזמן לחבר שלי כל הזמן נכבה המחשב, בדקתי את הטמפ' והן היו אסטרונומיות, כשפתחתי את המארז ראיתי שהמאוורר של הקירור למעבד נתקע והחלפתי לו לקירור חדש.

כשהמחשב עלה, הוא סבל מתקיעות חוזרות ונשנות, ומסתבר שגם ה- RAM סבל מפגיעה פיזית.

לאחר החלפה של שני אלה, אין שום בעיה.

  • תגובות 137
  • צפיות 27.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

א הם מוכנים ללכת לבית משפט על כזה דבר, כנראה שהם יודעים שהועבדות הן לטובתן ושזה לא יפגע בפרסום שלהם.

פורסם

ברגע שיפורסם פסק הדין לגבי מקרה כזה, שאר החנויות בישראל ישנו את התקנון. צריך רק אחד שירים את הכפפה.

אין כזה דבר שאתה מקבל למעבדה מחשב, ללקוח אין מושג מה הטכנאי עשה ואין לו שום אסמכתא שהוא לא הרס את המחשב כי תמיד אפשר להגיד שהלוח היה אל בסדר.

זה גם לא משנה גילו של הלוח. לידי עומד מחשב שנקנה בשנת 2004 עם פנטיום 4 כאשר כמה קבלים מנופחים וטיפה נוזלים והמחשב עובד ככה כבר שנה.

וזה מחשב ניסויים שלי אז כל הזמן אני מוציא ומחליף ואני לא רואה אותו פתאום הולך כפות.

נכון שלבחור היו בעיות BIOS וזה אבל אם האבחנה הייתה בעיית גוף קירור וטמפרטורה, אז או שהטכנאי טעה והבעייה בלוח או שהטכנאי צדק ומשהו בלוח היה פגום.

בכל מקרה לי אין מושג מה קרה באמת אז הכל השערות אבל באופן כללי ראוי שבית משפט ייתן דעתו על המצב כיום כי התקנון לא מכסה את זה.

פורסם

לא ברורה לי ההתנהלות של החנות הזו. לא עדיף להם לסגור את העניין מול הלקוח גם אם הדבר נעשה לכאורה לפנים משורת הדין? דיונים כאלו גורמים לחנות להפסיד הרבה יותר כסף, לעומת פתרון נקודתי של המצב.

זו לא הפעם הראשונה וגם השנייה, בה זכורה לי תלונה נגד החנות שהתנפחה לדיון ממש ממש ארוך.

באחת הפעמים הראשונות, עובדים שונים של החנות אף הגיבו בדיון, בצורה מאוד לא מכובדת (בלשון המעטה). אותו דיון נמחק לבסוף לאחר איום בתביעה על המתלונן.

פורסם

לי קרה מקרה ב-KSP. הלוח הגיע עם חריץ PCIE לא תקין, ולאחר שהבאתי אותו למעבדה הטכנאי טען שהלוח התקבל עם פינים עקומים בסוקט של המעבד. מה שעושים במקרה כזה הוא כותבים מכתב נורא רשמי ל"קשרי לקוחות" או "פניות הציבור" של החנות (במידה ואין כזה אז להנהלה \ עו"ד מייצג) ומודיעים להם שבמידה ולא תקבלו פיצוי הולם (ומגדירים מהו פיצוי הולם לדעתכם) אתם פונים לבית המשפט.

כך, במידה והעניין כן יגיע לבית המשפט החנות תצא עוד יותר חרא, כי אתם הודעתם לה שתתבעו אותה והיא עדיין שמה עליכם קצוץ.

תאמין לי, אף עסק לא ימהר ללכת איתך לשום משפט על כמעט שום דבר ושום סכום. זה פשוט לא שווה להם.

פורסם

אין לך מה להפסיד , בטוח הם לא צודקים ומה שבטוח צריכה להיות חקיקה בנושא , הם אמורים להיות מיקצועיים ולתמחר ולהזהיר בפמי תקלות שעלולות להיווצר כתוצאה מהבדיקה שלהם ולך יש את הזכות להחליט אם אתה מסתכן או לא ואת זה הם מנעו מימך - ראבק למה אתה חושב שצריך טופס הסכמה וויתור לפני ניתוח ? הם צריכים לבדוק ולהזהיר לפני , כמו כן הם מתימרים להיות מקצוענים כך שזה תפקידם לזהות , הם מקבלים כסף עלהשרות כך שזה תפקידם לדווח .

זו אחראיות מלאה שלהם גם אם המחשב היה תקול , אתה פנית אליהם כדי לתקן והם הרסו !

פורסם

תוסיף לתביעה: טרטורים, נסיעות, דלק, זמן מבוזבז, זמן עבודה שירד לטמיון כי אין מחשב, עוגמת נפש...

בהצלחה.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

מקפיץ כדי שכולם יקראו את הסיכום של הפרשה.

פורסם

אז בשורה התחתונה: שירות נוראי, מתחת לכל ביקורת, ניסיון להתיש את הקונה ולגרום לו לשלם על הטעויות של העובדים בחנות.

להתרחק כמו מאש.

פורסם

לפני שהנושא הזה "נסגר". אני רק רוצה להגיד שאתם לא יודעים כלום על הפרשה הזו ובכלל על החנות הזו, בניגוד אלי שביררתי את הנושא.

בקרוב אפתח ת'רד בנושא, עד אז אין שום סיבה "לסכם" שום-דבר ובטח לא להקשיב לכל אחד.

פורסם

אז מה נסגר ?

פורסם

לפני שהנושא הזה "נסגר". אני רק רוצה להגיד שאתם לא יודעים כלום על הפרשה הזו ובכלל על החנות הזו, בניגוד אלי שביררתי את הנושא.

בקרוב אפתח ת'רד בנושא, עד אז אין שום סיבה "לסכם" שום-דבר ובטח לא להקשיב לכל אחד.

כמובן. אתה מבין הכל, אנחנו לא מבינים כלום. נוח מאוד לנהל דיון ככה :lol: :lol: :lol:

פורסם

איפה "סיכום הפרשה"?

פורסם

^^

פוסט ראשון בת'ראד - עודכן.

פורסם

כמובן. אתה מבין הכל, אנחנו לא מבינים כלום. נוח מאוד לנהל דיון ככה :lol: :lol: :lol:

כמובן שאני אכתוב הכל, כמו שאמרתי אפתח ת'רד.

כרגע אין באפשרותי

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים