Codemasters F1 2010 - דיון ראשי - עמוד 5 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Codemasters F1 2010 - דיון ראשי


stingeR-

Recommended Posts

  • תגובות 103
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני משחק כבר יומיים , ער עד השעות הקטנות של הלילה כי עכשיו אני קצת בחופש, המשחק פשוט מדהים !

בהתחשב ב זה שהתקנתי פה על המחשב 4 GB זכרון ו כרטיס לא חזק של ATI 5670 בתוספת קטנה של הארד דיסק חדש של WD ו ספק כוח של CHIFTEC 550W , הכל רץ פשוט PERFECT .

ייתכן ובימים הקרובים ייצא תיקון למשחק כי יש בו כמה באגים / לאגים .

בינתיים קראתי שחברת CODEMASTERS עברו את המכירות של בבריטניה , ממש מדהים !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו יכול להסביר לי את החוקים שאני צריך לדעת?

עכשיו עשיתי את המירוץ הראשון השלמתי 10 סיבובים וסיימתי רביעי ואז פסלו אותי בכלל חוק של DRY TYRE

שלא החלפתי או משהו

איזה עוד חוקים אני צריך לדעת ?

ואיך אני מחליף צמיגים אני צריך ידנית לעשות את זה בעצמי שאני עוצר בפיט סטופ? ללכת לסוג צמיגים ולהחליף?

מה עוד אני צריך לעשות במהלך מירוץ

גם כן בשלב מסויים הזהירו אותי ואמרו לי שאם אני לא נכנס לאזור של הפיט סטופ בסיבוב הנוכחי אז פוסלים אותי

אז נכנסתי למסלול ההוא אבל לא עצרתי פשוט נסעתי עם הלימיטר ויצאתי משם ונדמה לי שזה עבד כי לא פסלו אותי

אגב אני ממליץ לשים את ה CAR SETUP על האמצע ב NATURAL השליטה הרבה יותר טובה לי כרגע

שניסיתי לשים על DRY באופציה הכי גבוהה השליטה הייתה יותר עצבנית ורגישה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת הצמיגים יש לך 2 סוגים

PRIME ראשי צמיג קשה יחסית נותן פחות אחיזה אבל מחזיק יותר זמן ב 20% אמור להחזיק 8-9 הקפות

OPTION צמיג משני נרך יותר נותן המון אחיזה אבל יחזיק רק 4-5 הקפות ב 20 אחוז

החוק אומר שבמסלול יבש אתה חייב להשתמש השניהם ...

לפני תחילת מרוץ כאשר אתה בפיט את יכול לפנות לבחור מצד שמאל שלך הוא מטפל בנושא של צמיגים אצלו אתה יכול לקבוע אסטרטגיה למירוץ של מתי להכנס ועם איזה צמיג להתחיל ולאיזה להחליף

ברגע שאתה נכנס לפיט יחליפו לך לסוג שבחרת מראש בטופן אוטומטי

אם יכריזו על מסלול רטוב החוק קצת שונה

http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulations/sporting_regulations/8680/

עוד דבר חשוב שים לב שאם אתה עושה qualify לעשירייה הראשונה אז אתה מזנק למירוץ עם הסט צמיגים שאיתו עשית את הזמן שנתן לך את המקום הזה בזינוק אז תזהר לא לשחוק אותם יותר מידי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב אני ממליץ לשים את ה CAR SETUP על האמצע ב NATURAL השליטה הרבה יותר טובה לי כרגע

שניסיתי לשים על DRY באופציה הכי גבוהה השליטה הייתה יותר עצבנית ורגישה

אני בCAR SETUP הולך על ההכי מהיר, אמנם קצת פחות שליטה אבל עוזר לשפר את התוצאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככל שאני משחק יותר ככה אני מתחיל לאהוב יותר את המשחק

משחק נהיגה משובח את האמת

רק עדיין לא הצלחתי לסיים 10 הקפות במירוץ הראשון חח

כל פעם קורה לי משהו אחר

עכשיו נתנו לי עונש לעבור בפיט

ועשיתי את זה ואחרי שיצאתי ממנו בדיוק נתנו לי עוד עונש שנסעתי מהר מידי בפיט

באיזה מהירות אני צריך לנסוע שם? אין לי ממש אפשרויות המכוניות נעולה על הילוך ראשון

האם אני פשוט צריך להחזיק את הגז לחוץ בהילוך ראשון עד שאני יוצא מהפיט?

באיזה מהירות \ מהלך אני צריך להכנס לפיט

וכן אני מפעיל את הלימיטר

באסה אבל אני מצליח להגיע למיקום 4-6 אבל אז אני נכנס לפיט להחליף צמיגים ויוצא 15-16 ואם אני מקבל עוד עונש הלך עליי מקום 24

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד עכשיו עברתי את המירוץ השלישי בנתיים הרשמים הם שהמשחק מאוד מהנה מאוד קשה ומאוד מתגמל .... הדבר היחיד שביאס אותי זה שבעונה הראשונה אין לך ממש סיכוי לנצח אלא אם מורידים את הרמה של המתחרים ממש וזה רק בגלל המנועים של הקבוצה שאתה מתחרה איתה או ליתר דיוק של כל הקבוצות שהיה אפשר לבחור כולם מנועים של קוסוורת והם פשוט חלשים יותר במירוץ השלישי לדוגמא היה לי קצת זמן פנוי עשיתי איזה 4 שעות אימון על המסלול עשיתי סטאפ אישי שלי לרכב ולא משנה כמה התאמצתי עם הלוטוס ירדתי עד 1:39 כאשר המקומות הגבוהים עושים 1:35 בכל אופן הצלחתי לסיים ככה 16 ... עשיתי סתם משחק מדידת זמן לקחתי של רד בול על ההקפה הראשונה באותו מסלול עשיתי 1:34....

בקיצור בעונה הראשונה אין לך ממש סיכוי וזה חבל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...