פורסם 2010 בספטמבר 2515 שנים הנה הקפה שלמה, הקפה ראשונה של המירוץ אתה יכול לפרט את ההגדרות ASSISTS שלך?
פורסם 2010 בספטמבר 2615 שנים נראה טוב, שליטה מצויינת , אבל התחיל לשעמם אותי אחרי זמן קצר..זה לא שלא היה אתגר פשוט נמאס לי לעשות 400 פעם אותו מסלול.
פורסם 2010 בספטמבר 2715 שנים אני משחק כבר יומיים , ער עד השעות הקטנות של הלילה כי עכשיו אני קצת בחופש, המשחק פשוט מדהים !בהתחשב ב זה שהתקנתי פה על המחשב 4 GB זכרון ו כרטיס לא חזק של ATI 5670 בתוספת קטנה של הארד דיסק חדש של WD ו ספק כוח של CHIFTEC 550W , הכל רץ פשוט PERFECT . ייתכן ובימים הקרובים ייצא תיקון למשחק כי יש בו כמה באגים / לאגים . בינתיים קראתי שחברת CODEMASTERS עברו את המכירות של HALO בבריטניה , ממש מדהים !
פורסם 2010 בספטמבר 2915 שנים מישהו יכול להסביר לי את החוקים שאני צריך לדעת?עכשיו עשיתי את המירוץ הראשון השלמתי 10 סיבובים וסיימתי רביעי ואז פסלו אותי בכלל חוק של DRY TYRE שלא החלפתי או משהו איזה עוד חוקים אני צריך לדעת ? ואיך אני מחליף צמיגים אני צריך ידנית לעשות את זה בעצמי שאני עוצר בפיט סטופ? ללכת לסוג צמיגים ולהחליף?מה עוד אני צריך לעשות במהלך מירוץ גם כן בשלב מסויים הזהירו אותי ואמרו לי שאם אני לא נכנס לאזור של הפיט סטופ בסיבוב הנוכחי אז פוסלים אותי אז נכנסתי למסלול ההוא אבל לא עצרתי פשוט נסעתי עם הלימיטר ויצאתי משם ונדמה לי שזה עבד כי לא פסלו אותי אגב אני ממליץ לשים את ה CAR SETUP על האמצע ב NATURAL השליטה הרבה יותר טובה לי כרגע שניסיתי לשים על DRY באופציה הכי גבוהה השליטה הייתה יותר עצבנית ורגישה
פורסם 2010 בספטמבר 2915 שנים מבחינת הצמיגים יש לך 2 סוגים PRIME ראשי צמיג קשה יחסית נותן פחות אחיזה אבל מחזיק יותר זמן ב 20% אמור להחזיק 8-9 הקפותOPTION צמיג משני נרך יותר נותן המון אחיזה אבל יחזיק רק 4-5 הקפות ב 20 אחוזהחוק אומר שבמסלול יבש אתה חייב להשתמש השניהם ...לפני תחילת מרוץ כאשר אתה בפיט את יכול לפנות לבחור מצד שמאל שלך הוא מטפל בנושא של צמיגים אצלו אתה יכול לקבוע אסטרטגיה למירוץ של מתי להכנס ועם איזה צמיג להתחיל ולאיזה להחליףברגע שאתה נכנס לפיט יחליפו לך לסוג שבחרת מראש בטופן אוטומטיאם יכריזו על מסלול רטוב החוק קצת שונה http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulations/sporting_regulations/8680/עוד דבר חשוב שים לב שאם אתה עושה qualify לעשירייה הראשונה אז אתה מזנק למירוץ עם הסט צמיגים שאיתו עשית את הזמן שנתן לך את המקום הזה בזינוק אז תזהר לא לשחוק אותם יותר מידי
פורסם 2010 בספטמבר 2915 שנים אגב אני ממליץ לשים את ה CAR SETUP על האמצע ב NATURAL השליטה הרבה יותר טובה לי כרגע שניסיתי לשים על DRY באופציה הכי גבוהה השליטה הייתה יותר עצבנית ורגישה אני בCAR SETUP הולך על ההכי מהיר, אמנם קצת פחות שליטה אבל עוזר לשפר את התוצאה.
פורסם 2010 בספטמבר 2915 שנים ככל שאני משחק יותר ככה אני מתחיל לאהוב יותר את המשחק משחק נהיגה משובח את האמת רק עדיין לא הצלחתי לסיים 10 הקפות במירוץ הראשון חח כל פעם קורה לי משהו אחר עכשיו נתנו לי עונש לעבור בפיט ועשיתי את זה ואחרי שיצאתי ממנו בדיוק נתנו לי עוד עונש שנסעתי מהר מידי בפיטבאיזה מהירות אני צריך לנסוע שם? אין לי ממש אפשרויות המכוניות נעולה על הילוך ראשון האם אני פשוט צריך להחזיק את הגז לחוץ בהילוך ראשון עד שאני יוצא מהפיט? באיזה מהירות \ מהלך אני צריך להכנס לפיט וכן אני מפעיל את הלימיטר באסה אבל אני מצליח להגיע למיקום 4-6 אבל אז אני נכנס לפיט להחליף צמיגים ויוצא 15-16 ואם אני מקבל עוד עונש הלך עליי מקום 24
פורסם 2010 בספטמבר 3015 שנים אני לא מצליח לסיים את המרוץ הראשון LOL כל פעם סיבה אחרת או שאני מסתחרר או שאני מקבל עונשים ולוחץ RESTART קצת מתסכל אבל זה טוב הבעיה אצלי לא המשחק
פורסם 2010 באוקטובר 115 שנים עד עכשיו עברתי את המירוץ השלישי בנתיים הרשמים הם שהמשחק מאוד מהנה מאוד קשה ומאוד מתגמל .... הדבר היחיד שביאס אותי זה שבעונה הראשונה אין לך ממש סיכוי לנצח אלא אם מורידים את הרמה של המתחרים ממש וזה רק בגלל המנועים של הקבוצה שאתה מתחרה איתה או ליתר דיוק של כל הקבוצות שהיה אפשר לבחור כולם מנועים של קוסוורת והם פשוט חלשים יותר במירוץ השלישי לדוגמא היה לי קצת זמן פנוי עשיתי איזה 4 שעות אימון על המסלול עשיתי סטאפ אישי שלי לרכב ולא משנה כמה התאמצתי עם הלוטוס ירדתי עד 1:39 כאשר המקומות הגבוהים עושים 1:35 בכל אופן הצלחתי לסיים ככה 16 ... עשיתי סתם משחק מדידת זמן לקחתי רכב של רד בול על ההקפה הראשונה באותו מסלול עשיתי 1:34....בקיצור בעונה הראשונה אין לך ממש סיכוי וזה חבל
פורסם 2010 באוקטובר 115 שנים מחבר לא יודע מה איתך אני שיחקתי על EXPERT ובמסלול הראשון והשני הגעתי מקום 2
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.