פורסם 2010 בנובמבר 1415 שנים אני קניתי מערך SLI אצל TMS ולאחר תקופה מסויימת המאוורר באחד הכרטיסים התחיל להרעיש בצורה יוצאת דופן.יש לציין שבכלל לא שומעים את המאווררים של הכרטיסים ולגבי הויכוח עם המוכר בחנות שכל עוד הכרטיס עובד אז הכרטיס בסדר, אני מסביר לו שיש לי כרטיס נוסף שמחובר 5 ס"מ ממנו ולא שומעים אותו כלל כך שמן ההיגיון המרעיש לא תקין אפילו אם זה רק מאוורר. המאוורר הוא חלק מהכרטיס.אתה לא קונה רכב ואומרים לך הווישרים לא עובדים אבל הרכב עדיין נוסע אז הכל בסדר. פשוט הזוי שמתנערים מאחריות בכל הנוגע למאווררים.השאלה מתי קנית את המחשב. כי כל התלונות שיש פה זה על TMS שהייתה לפני שנה.....שאלה מתי אתה נתקלת בבעיה שלך
פורסם 2010 בנובמבר 1415 שנים אתה לא קונה רכב ואומרים לך הווישרים לא עובדים אבל הרכב עדיין נוסע אז הכל בסדר למעשה, זה בדיוק מה שאומרים לך על וישרים של רכב - אין עליהם אחריות (וגם לא על צמיגים, דרך אגב - נראה אותך חוזר ליבואן הרכב עם פנצ'ר... )
פורסם 2010 בנובמבר 1415 שנים מחבר אתה מוזן ליצור קשר עם TMS בטלפון או באימייל אנו נראה איך נוכל לעזור לך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.