עבור לתוכן

אתר TMS החדש!

Featured Replies

פורסם

אני קניתי מערך SLI אצל TMS ולאחר תקופה מסויימת המאוורר באחד הכרטיסים התחיל להרעיש בצורה יוצאת דופן.

יש לציין שבכלל לא שומעים את המאווררים של הכרטיסים ולגבי הויכוח עם המוכר בחנות שכל עוד הכרטיס עובד אז הכרטיס בסדר, אני מסביר לו שיש לי כרטיס נוסף שמחובר 5 ס"מ ממנו ולא שומעים אותו כלל כך שמן ההיגיון המרעיש לא תקין אפילו אם זה רק מאוורר. המאוורר הוא חלק מהכרטיס.

אתה לא קונה רכב ואומרים לך הווישרים לא עובדים אבל הרכב עדיין נוסע אז הכל בסדר. פשוט הזוי שמתנערים מאחריות בכל הנוגע למאווררים.

השאלה מתי קנית את המחשב. כי כל התלונות שיש פה זה על TMS שהייתה לפני שנה.....שאלה מתי אתה נתקלת בבעיה שלך

  • תגובות 33
  • צפיות 10k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אתה לא קונה רכב ואומרים לך הווישרים לא עובדים אבל הרכב עדיין נוסע אז הכל בסדר

למעשה, זה בדיוק מה שאומרים לך על וישרים של רכב - אין עליהם אחריות (וגם לא על צמיגים, דרך אגב - נראה אותך חוזר ליבואן הרכב עם פנצ'ר... :))

פורסם

פנצ'ר זה לא אותו דבר.

וקניתי את זה לפני שנתיים בערך. עדיין באחריות.

פורסם
  • מחבר

אתה מוזן ליצור קשר עם TMS בטלפון או באימייל אנו נראה איך נוכל לעזור לך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים