Duke Nukem Forever - דיון מקדים - עמוד 11 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Duke Nukem Forever - דיון מקדים


HuGeMouTh

Recommended Posts

אני חייב לציין שזהו זה , לא יהיה המשך לעולם לסידרה הזו, לא היה ולא יהיה מישחק כמו שהיה לפניי 13 שנה . נקודה, המישחק החדש הוא סתמי ביותר.

אל תגיד לעולם לא

יש הפתעות לטובה ולרע שקורים למרות שאנשים אמרו שזה לעולם לא יקרה

זה שהמשחק בכלל יצא זה עוד דבר שאנשים אמרו שכבר לא יקרה

בעניין המשחק המקורי -אני לא חושב שהוא היה כזה טוב -אני כן חושב שהוא תרם המון לתעשיה מבחינת הכנסת אווירה למשחקי FPS

אבל יש משחקים יותר חשובים לדוגמה הטירה הנצית 3D ודום 1 שאפכו את הFPS לנפוצים

או קוויק 1 שהראה איך לעשות FPS מפוליגנים

או HL1 וגולדנאי הראשון שהראו איך לעשות FPS עם קצת חשיבה ולא סתם להרוג את כל האויבים

פשוט לאורך השנים לדוק לא יצא המשך והיה אליו הרבה דיבורים

למעשה מאז הPS1 וN64 לא חושב שיצאו לו המשכים אמיתים -אני לא מחשיב את המשחק צד שיצא עם אני לא טועה ב2004

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 222
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ל DN3D הייתה חשיבות אחת בלבד, להראות שמה שניראה הכי טוב או דורש ממך לחשוב זה לא תמיד הדבר הכי טוב. הוא סלל את הדרך ל Painkiller ו Serious Sam ועוד הרבה משחקים אחרים שפשוט נתנו למוח חופשה קצרה להרגע ובאותו זמן גרמו הנאה רבה.

החשיבות שלו הייתה בעובדה שהוא היה כל כך לא רציני וכל כך משעשע בזמן ש ID (עם ו WOLF3D) ו RAVEN (עם HEXEN ו HERETIC) יצרו משחקים שהיו מאוד דומים ל DN3D אבל הרגישו אפלים, רציניים וכבדים (למרות שגם מאוד טובים, רוב האנשים ישבו היום מול דום וממש לא יפריע להם הגרפיקה הישנה, זה משחק מדהים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול, הבדיחות והירידות על יריבים משעשעות, סטייל משאיות עוצרת לידך, duke we have a power amror for you, כשדלת המטען נפתחת רואים את השריון של מסטר ציף (מ-HALO) ודיוק עונה "power armor is for pussies", או כשדיוק מוצא גופה ואומר "that's one dead space marine", הבעיה שבין הבדיחות המשעשעות יש קטעי FPS ג'נרים להחריד. מרדים, מגבלה מפגרת של 2 נשקים, שליטה נוראית בקטעי נהיגה. בקיצור, חסר מעוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל DN3D הייתה חשיבות אחת בלבד, להראות שמה שניראה הכי טוב או דורש ממך לחשוב זה לא תמיד הדבר הכי טוב. הוא סלל את הדרך ל Painkiller ו Serious Sam ועוד הרבה משחקים אחרים שפשוט נתנו למוח חופשה קצרה להרגע ובאותו זמן גרמו הנאה רבה.

החשיבות שלו הייתה בעובדה שהוא היה כל כך לא רציני וכל כך משעשע בזמן ש ID (עם ו WOLF3D) ו RAVEN (עם HEXEN ו HERETIC) יצרו משחקים שהיו מאוד דומים ל DN3D אבל הרגישו אפלים, רציניים וכבדים (למרות שגם מאוד טובים, רוב האנשים ישבו היום מול דום וממש לא יפריע להם הגרפיקה הישנה, זה משחק מדהים).

זה פשוט כלכך לא נכון, DN3D כאשר הוא יצא היה אחד הכותרים שנראו הכי טוב בשוק ה-FPS בזמנו למרות שהוא היה בערך אחד מכותרי הRaycasting האחרונים שייצאו, Quake שייצא חצי שנה אחרי Duke פשוט נראה זוועה, גם בגלל המעבר ל-3D אמיתי, וגם בגלל העיצוב הגראפי הדיי מעפן של המשחק.

המשחק ממש לא סלל את הדרך לPainkiller הוא פשוט יצא בתוקפה שמשחקי מחשב לא "ניסו" להיות ריאליסטים, והוא ממש אבל ממש לא ניסה לתת למוח לנוח כמות החידות שהייתה בו, וכמות האינטרקציה שהייתה עם הסביבה הייתה הרבה מעבר למה שהיה במשחקים של אותה תקופה, ואפילו בחלק מהמשחקים היום אם כבר DN3D סלל את הדרך למשחקים כמו Half Life וFPSים אחרים שמיועדים לאנשים עם IQ יותר גבוה משימפנזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב סיימתי את המשחק ולצערי אני חייב לומר שזה אחד ממשחקי היריות, וממשחקים בכלל, הכי גרועים ששיחקתי הרבה זמן

ולא סתם אני אומר לצערי, אני גדלתי על DN3D ואהבתי אותו בצורות מטורפות (שיחקתי בו שוב לא מזמן, סתם לנוסטלגיה)

המשחק מתחיל גרוע, ולא משתפר, היריות משעממות, הגרפיקה סבירה (למרות שהיא ממש לא מפריעה לי), המשחק לינארי

בצורות מטורפות, כל הקטע של 2 נשקים דבילי לגמרי במיוחד למשחק דיוק נוקם, שיטת החיים במשחק (חיים מתחדשים), ועוד

אינספור בעיות (רמת קושי לא עקבית, נשקים מעפנים, קטעים מטומטים שאין להם מקום בדיוק נוקם ועוד ועוד......)

כשהדבר היחידי שטוב במשחק זה שהם עשו אותו די מצחיק, ודי דבילי ברוח דיוק נוקם הישן, אבל זהו.

לדעתי הם הרסו פה משחק שהיה לו פוטנציאל מטורף, ולא מגיע להם שייקנו את המשחק הזה, לכן אני מזהיר

כל מי שמתלבט לקנות/לא לקנות - בוודאות לא לקנות. הייתי נותן למשחק הזה 3/10 בגלל שאני נחמד.

נ.ב : מעריץ מטורף של דיוק-נוקם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני די בטוח שהציון הזה הוא בגלל החוויות שהיו לכולם מהראשון, אם זה היה משחק שעומד בפני עצמו לא היו נותנים לו כל כך נמוך.

יכול להיות שהיו נותנים לו 5/10 במקרה שהמבקר היה ממש אדיב באותו רגע. בכל מקרה המשחק לא עומד בפני עצמו ועצם העובדה שהם אכזבו כל כך במיוחד אחרי 12 שנים של מרתיחה אותי, ועוד, אם הוא כן היה עומד בפני עצמו ולא היה לו את מותג הדיוק, זה משחק שלא היה מוכר עותק וחצי - ההפך, רק בגלל השם שלו המשחק הזה יימכור עותקים לפראיירים (כמוני)..

הוא משעמממםם בטירוףףף, הסיבה היחידה שהמשכתי לשחק היא כי קיוויתי, באמת שקיוויתי שפתאום יהיה איזה משהו שייגרום לי להגיד

אוקיי בסדר המשחק לא טיטאניק 2

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בדיוק , היה סיפור שזה שהיה לו את הבעלות על המוצר (לא זוכר את שמו) , שיגע כל הזמן את צוותי הפיתוח , החליף מנועי משחק וגרם לפשיטת רגל.... זה לפחות מה שאני זוכר....

אחרי זה היה סיפורים של המכירה של החברה , וכל מיני בלאגנים אחרים עד שזה התגלגל לאן שזה התגלגל היום...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן היוצר של DN (ניראה לי שהוא גם אחד מהמקימים של החברה) ניסה ליצור את המשחק המושלם וכל פעם שהוא ראה חברה מוציאה משחק עם גרפיקה יפה יותר או רעיון חדש טוב הוא היה דורש מהמפתחים לשלב את זה ועם הזמן הם הגיעו למצב שגם היה צריך לשדרג מנוע ומשם התחילו עוד ועוד בעיות.

בעיה נוספת היא שהוא עשה בערך מה ש ID עושים, מגדילים את גדול הפרוייקט אבל לא את מספר האנשים שעובדים עליו. זו אחד הסיבות ש ID הוציאה רק משחק אחד ב 10 שנים האחרונות וכל האחרים פותחו על ידי RAVEN ושותפות אחרות. אפילו היום הם עובדים בקבוצות קטנות יחסית, RAGE עם משהו כמו 70 עובדים (קבועים) ו עם 60, בהשוואה ל 100+ ואפילו 200+ שיש בחברות אחרות היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"כל הדברים הגדולים לוקחים זמן... הרבה זמן", צוטט באתר המשחק נשיא חברת ההפצה 2K, כריסטופר הרטמן.

"אחרי הפוגה מעולם המשחקים דיוק נוק'אם חוזר והוא טוב מתמיד. חזרתו של המלך מהימים הגדולים של משחקי היריות

תספק את מעריצינו הסבלניים והנאמנים, כמו גם דור חדש של תותחים לועסי מסטיקים, קצוצי שיער וחובשי משקפי שמש.

דיוק נוק'אם לנצח הוא עדות לעידן בו משחקי יריות היו חצופים וכיפים".

חצוף :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...