gufi123 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

gufi123

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    8
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של gufi123

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. אפשר לשנמך את הSSD המארז והמאווררים ואולי גם את הRAM בלי לפגוע במערכת אם אני לא צריך תגובה מהירה מאוד במשחקים (הם הפרט היחסית שולי במחשב)?
  2. התכוונתי צוואר בקבוק שלא אוכל לקדם את המחשב לDDR5, אבל אני לא יודע כמה הDDR5 חשוב בארבעת השנים הקרובות. מה בנוגע לכרטיס מסך החלש יחסית של אינטל, הוא יצליח להתמודד עם פוטושופ ומשחקים לא הכי כבדים (בלי קשר לאיכות הנראות במשחק)?
  3. בדקתי את הרשימה, והיא חורגת בטיפה, אבל סביר. השאלות שעלו לי: 1. אם אני הולך על לוח אם של ddr4 יש טעם לקנות את היקר כשגם ככה כל המערכת תהיה צוואר בקבוק בהמשך? 2. המעבד של amd 5600g הוא לא גם יותר זול וגם עם מעבד גרפי מובנה טוב יותר מהדגם שכאן של אינטל? או שלמטרות שלי, של אינטל יספיק כמו שצריך. 3. הרמה של amd 5600g והחלקים המתחברים אליו לא יספיקו לצרכיי? תודה רבה על העזרה.
  4. אני מניח שכן. אבל הדגש העיקרי, אני צריך שמות של חלקים שהם מספיק טובים לצרכים שלי כפי שפירטתי, ושיתאימו אחד לשני.
  5. גם הכוונה לאלו רמות חלקים לכוון, ואיזה חברות כיום נחשבות טובות, תעזור לי. וגם הכוונה במסך. חיפשתי באתר הזה את הדף של מפרטים מוכנים, שבו השתמשתי בעבר, אבל כנראה הורידו אותו מהאוויר.
  6. יכול להרכיב לבד, הכי חשוב לי זה מה שכתבתי בהערות הנוספות. הבעיה שכיום אני כבר לא יודע מה החלקים שנחשבים טובים.
  7. אני עוד לא יודע מאלו חנויות אקנה, אבל אני מניח שכל אמאזון אירופה הוא אפשרי.
  8. ב"ה 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 3500 (חוץ מציוד הקפי), עדיף פחות אבל אפשר לחרוג קצת במקרה הצורך. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? תכנות, עיצוב בפוטושופ וכדומה, ועבודה משרדית (ללא עריכת סרטים). 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? הכול, אבל רק מסך אני צריך גדול ונוח לעבודה. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) אין. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא מאוד. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין הגבלה. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? אין צורך. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אני גר באירופה. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בימים הקרובים. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? שלא יהיה מעט מידי USB. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) אין. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: חשוב מסך שנוח לעבוד איתו. עדיף לשמור על מחיר זול כמה שאפשר. אם מציאותי, כרטיס מסך שמשולב במעבד, שיהיה מספיק טוב כשלעצמו, ויאפשר בעתיד להוסיף כרטיס מסך נפרד ולהתאים את המחשב לעריכת סרטים למקרה הצורך. תודה רבה.
×
  • צור חדש...