שלחתי WD 1TB ירוק לתיקון ומחליפים לי אותו לסמסונג 103SJ זה בסדר? או לבקש אחר? - עמוד 2 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שלחתי WD 1TB ירוק לתיקון ומחליפים לי אותו לסמסונג 103SJ זה בסדר? או לבקש אחר?


IdolAdmin

Recommended Posts

קרירין- תפנה אל החנות ותאמר שהכונן הקשיח תקול, תבקש שיבדקו ושיחליפו אותו.

בהנחה כמובן שהוא אכן תקול.

תהליך האחריות עם אינו יוצא דופן מהתהליך עם רכיבים אחרים. אולי בחלק מהרכיבים הבדיקות יותר מהירות או שלא נעשות בדיקות, זה גם תלוי לאיזה גוף אתה פונה (יבואן/חנות/יצרן), אבל אוברול אין שום דבר מיוחד.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבאתי כבר ביום שישי את ההרד דיסק חזרה לחנות, קיוויתי שאקבל חדש באותו יום אך לא כך..

אז רק בראשון אדע אם באמת ההרד דיסק היה תקול או שזה בעיה מהביוס..

לא הבנתי את הבדיקות שאמרתם לי

איזה בדיקות כדאי לי לעשות דבר ראשון עם ההרד דיסק? בדיקת תקינות של היצרן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...