תקלה שאולי אינה תקלה: 8800GT תקין לחלוטין מסרב לעבוד (בכלל) על PCIE 2.0 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה שאולי אינה תקלה: 8800GT תקין לחלוטין מסרב לעבוד (בכלל) על PCIE 2.0


vic07

Recommended Posts

הכותרת די אומרת הכל, אבל בכל זאת:

היה לי 8800GT במחשב, במקור עם לוח P35. הלוח נשרף בשלב כלשהו והוחלף לG41, עדיין PCIE 1. הכרטיס עבד מצויין. לא מזמן שדרגתי לHD4890 והGT הונח אחר כבוד בצד.

לפני יומיים חבר שלי החליט לקנות מחשב חדש כי שלו כבר ממש לא סוחב. הוא לא בדיוק גיימר (לפחות לא מעבר לדברים כמו SC2 או DRAGON AGE), אז חשבתי לעצמי שאני אביא לו את ה8800GT ואחסוך לו הוצאה מיותרת של קניית כרטיס מקביל. קנינו את שאר הרכיבים (Athlon X3 כלשהו, לוח אם 760G ספק כוח חביב - pro 82+ 425W ושאר ירקות), הרכבנו - המחשב לא עובד. אחרי שהתייאשנו מלהבין מה הבעיה חזרנו לחנות, שם התברר שהזכרונות תקולים (שני הסטיקים. מה הסיכויים?) - אבל על הדרך התברר שגם אחרי החלפתם המחשב לא מצליח להציג שום דבר עם ה8800GT, למרות שהוא כן מציג במובנה.

ניסינו עם כרטיס אחר (נדמה לי 4370) כדי לשלול בעיית סלוט - עובד. ניסינו ליתר בטחון עם לוח אחר - כלשהו, לא זוכר איזה בדיוק אבל גם הוא PCIE 2.0 - לא עובד גם פה. כשחזרנו הביתה ניסיתי את ה8800GT עם מחשב ישן למדי עם PCIE 1 - הספק הדי בסיסי לא החזיק במאמץ וקרס, אבל עד אז קיבלנו תצוגה תקינה.

מה יכולה להיות הבעיה? האם באמת יש מצב שהכרטיס הזה לא יעבוד על PCIE 2.0, לפחות בלוחות AMD? כי אם לא, התקלה החלופית היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה שאחרי שהזכרונות הוחלפו והלוח+מעבד+זכרונות בצעו POST תקין, ה8800GT הוכנס ונבדק עם הספק של המעבדה - איזשהו טרמלטייק חבוט, אבל שכן כלל חיבור 6PIN. יכול להיות ששם הייתה הבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...