עבור לתוכן

דיברתי עם היבואן של אסוס והגיעו לוחות ה - A7V266E

Featured Replies

פורסם

"Cant Stand The Heat ...

Get OUT !

U might get burned ..."

כל עוד יש מי שנותן אחריות ארוכת תווך

לי לא אכפת !

אם יש מישהו במיקרונזיה שמקבל את האחריות

גם אני צריך לקבל אותה ~!

ואין פה בכלל ספק !

ממש לא מעניין אותי איזה חברה נסגרת איפה

אני הלקוח

אני רוצה שירות ומחיר הוגן - זה מה מעניין אותי בחיים ... לא ? :)

זאת בעיה אך ורק של המפיץ

ושל מי שהוא רוצה לעבוד איתו ...

פורסם

שאלה לי

מה יקרה אם היבואן פושט רגל אחרי שנה וזה קורה הרבה

איך יתן חנות ( שקימת ) סחורה פגומה ליבואן שאיננו , הוא יצטרך לשלוח ליצרן וזה עולה המון כסף או איך יצן יבואן אחריות למוצר שהחברה היצרנית פשטה רגל. אצה רואה אנחנו בפלונטר ולכן כל חנות צריכה לעשות את השיקולים שלה וגם הלקוח.

אני מבין אותך טוב מאד ואני רוצה להיות בצד שלך אך אתה צריך להבין את האינטרסים של הצד השני

הרבה חנויות, יבואנים, יצרנים פשטו רגל בגלל שטויות שרצו לבוא לעזרת הלקוח

והלקוח לא תמיד צודק על אף המנטר שלומדים :" שהלקוח תמיד צודק"

פורסם

נראה לי שאנחנו נכנסים לויכוח סרק

תעשו חושבים ותבינו גם את הצד השני שרוצה להרוויח ולא רק להפסיד

פורסם

שאלה לי

מה יקרה אם היבואן פושט רגל אחרי שנה וזה קורה הרבה

איך יתן חנות ( שקימת ) סחורה פגומה ליבואן שאיננו , הוא יצטרך לשלוח ליצרן וזה עולה המון כסף או איך יצן יבואן אחריות למוצר שהחברה היצרנית פשטה רגל.

זאת בעיה שלו. אם היבואן פושט את הרגל, שהחנות תשבור את הראש מולו. הלקוח לא צריך לסבול בגלל זה.

חוץ מזה, כמה יבואנים שונים של חלקי מחשב שונים ומשונים יש בארץ? עשרות...

כמה נסגרים? מעט מאוד.

לא סתם חברות גדולות לא מוכנות לחתום הסכמים עם כל ליצן שרוצה לייבא את המוצרים שלהם..

ABIT, למשל, רוצים כמויות אדירות רק בשביל להתחיל לדבר עם אנשים...

הם עושים את זה כדי שלא יבואו צמד אנשים מטופש (פנדה?), יהפכו ליבואנים, ואחרי כמה חודשים לא יוכלו יותר לעמוד בתשלומים, ויכריזו על פשיטת רגל...

בגלל המגבלות האלה, הסיכוי שיבואן יפשוט את הרגל הוא נמוך מאוד. ועובדה שגם זה כמעט לא קורה (אני מדבר על יבואנים נורמלים. לא כל ה"חיקויים" כמו קומה וכו').

ובלי שום קשר, שוב, אם היבואן פושט רגל, החנות צריכה להתמודד מול היבואן.

אתה יודע מה? שתוסיף סעיף בעניין האחריות שאומר שאם היבואן פושט רגל לאחר שנה, האחריות מתבטלת. ושנינו יודעים שהסיכוי שיבואן יפשוט את הרגל הוא נמוך. מאוד.

אבל לבוא ככה ובלי להודיע ללקוח, פשוט לגנוב לו שנתיים אחריות שהיבואן נותן ?!

פורסם

שאלה לי

מה יקרה אם היבואן פושט רגל אחרי שנה וזה קורה הרבה

המצב שאתה תיארת הוא מצב שבו אין אחריות על מוצר אפילו חודש. כי באותה מידה שיבואן יכול להתחסל אחרי שנה וחצי שהוא מחר לך את המוצר, הוא גם יכול להתחסל שלושה חודשים אחרי שהוא מכר את המוצר, ואז זה אמר שאין אחריות על החלק?

זה גם הסיכון שחברת מחשבים לוקחת על עצמה כשהיא עובדת עם יבואן, ואם היא עבדה עם יבואן לא טוב שהתחסל, היא צריכה לקחת את האחריות בפני הצרכן, כשם שיבואן שהחברה של המוצר שהוא מייבא התחסלה צריך לנהוג מול החנות.

לכן, ממה שאתה אמר ומתאר נתן להבין כאילו יבואים וחנויות בכלל לא צריכות להתחייב על אחריות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים