פורסם 2001 בדצמבר 223 שנים השאלות שלי היו:"מתי לוח האם של ASUSa7v266-eמגיע אליכם ?!אתם יבואנים רשמים של ASUS ?!"התשובה שלהם הייתה:"גיא שלום, הלוח במלאי - הגיעו לוחות לדוגמא ויש משלוח בדרך (כנראה יגיעו ביום ד' ) חב' ליגד הינה יבואן מס' 1 של ASUS בארץ.לקוחות פרטיים אנו מפנים למפיצים שלנו באיזור מגוריהם - באיזה איזור אתה מתגורר ? "
פורסם 2001 בדצמבר 223 שנים מחבר http://www.asus.com.tw/Products/Motherboard/ddr266/a7v266/spec.htmlאם זה הלוח מחירו ללקוח סופי 163 דולר למזומןלא זה לא הלוח, הלוח שעליו אתה מדבר הוא ה - A7V266והלוח שעליו אני מדבר הוא ה - A7V266-Eעם CHIPSET של VIA ה - KT266Aוהמחיר שלו הוא: 180 דולר +-
פורסם 2001 בדצמבר 223 שנים אים תמשיך במסחר ובמשווקים של ליגד תהיה פשוט מחוק ומנודא אצלם וזאת הבטיח לי זגדון מליגד !!!ואז השמועה תעבור כמו אש בשדה קוצים ותהיה מחוק ומנודא אצל כל היבואנים !!!אתה פוגע במשווקים מורשים של ליגד כמו S.O.S מחשבים וכ"ו.......דן
פורסם 2001 בדצמבר 223 שנים מחבר אים תמשיך במסחר ובמשווקים של ליגד תהיה פשוט מחוק ומנודא אצלם וזאת הבטיח לי זגדון מליגד !!!ואז השמועה תעבור כמו אש בשדה קוצים ותהיה מחוק ומנודא אצל כל היבואנים !!!אתה פוגע במשווקים מורשים של ליגד כמו S.O.S מחשבים וכ"ו.......דןלא בדיוק הבנתי בדיוק למה אתה מתכוון ?!על מה אתה מדבר ?
פורסם 2001 בדצמבר 323 שנים על מסירת אינפרמציה המוגבלת בן הדילר ליבואן החומרה העשויה לפגוע במשווקים אחרים או ביבואן.(למשל מחירי עלות חלקים בסיטונאות הטבת אחריות שלא עוברת ללקוח וכ"ו ומבצעים שונים למשווקים) .דן
פורסם 2001 בדצמבר 323 שנים הטבת אחריות שלא עוברת ללקוחמה?!זה לא נראה לך קצת חוצפה שהחנות תתעשר על חשבון הלקוח ?!אם היבואן נותן 3 שנים אחריות, וחנות מסויימת נותנת רק שנה אחריות (ואז על השנתיים הנוספות היא תיקח כסף מהלקוח, ותלך להחליף בחינם אצל היבואן), אני לא הייתי קונה שם בחיים!
פורסם 2001 בדצמבר 323 שנים עומרי צודק 100% נמאס מחרא הזה שכולם מחפשים איך להתעשר מהר (שזה כשלעצמו טוב) אבל לא על חשבון הלקוח ! (הקלות מסוימות בהחלט ניתנות לשיקול ואפילו ממולצות - גם המפיץ צריך לחיות ממשהו ... נכון ?) (כמו גם היבואן...) אבל ! ... אם למישהו יש מידע על איזושהי מפיצה לא משנה מה המידע הזה כולל ! אני בטוח שאחנו בתור ציבור הלקוחות רוצים לדעת אותו (אין זכות להסתיר מאיתנו ) אני חושב שכולנו מודעים לכך שלמפיץ מוכרים יותר בזול .. (סידרו של עולם... מובן בהחלט) אך ... ואני מתנצל להודיע לך : אבל אם אני (ואני מתאר לעצמי שיש עוד רבים כמותי ...) נגלה שיש משהו שהוא מחוץ למסגרת בין היבואן למפיץ (הפוגע בלקוח או הלא נותן תמורה מלאה לכספו !) ... וכי יש חשש קל שבקלים שהיבואן או המפיץ דפוקים אותנו בכל צורה שהיא ... תאמין לי שלא הבן אדם שסיפר את זה ידפק ... (עצוב לי שאתה חושב ככה ...) *מסר לכל החנויות* תיהיו הוגנים ! אם אני ארצה שמישהו ימכור לי %$#% אני יכול לפתוח כל עיתון ולהוציא משם פרסומים דפוקים לחומרה ומחשבים ... לא ?
פורסם 2001 בדצמבר 323 שנים אף משווק לא חייב לתת יותר משנה אחריות על מחשב דיסק קשיח או לוח אם אים הוא לא רוצה בכך !!! הרווח מאוד נמוך ואף אחד לא רוצה "חתונה" ל3 שנים עים לקוח בשביל רווח מאפן של 3-7 אחוז והרבה כאב ראש !!! דן
פורסם 2001 בדצמבר 323 שנים בעיה שלו.מי שלא מסוגל לתת את האחריות שהחברה העולמית נותנת, שלא יהיה יבואן.
פורסם 2001 בדצמבר 323 שנים לכל החברה רב שלומותדן צודק במאה אחוז ותסלחו לי כולכם, אומנם אני מצדד בלקוחות כל הזמןאבל בתור איש מכירות , ובעל חברה לשעבר אתן לכם את זוית הראיה שלי ואז תבינו טוב טוב את הסוחרים.1. האחריות היא של היצרן בלבד - מה יקרה אם היבואן פושט רגל מי מבטיח שיהיה הרבה זמן , לכן לפי החוק האחריות של היצרן ואז במקרה ומתקלקל מעל שנה ועל הקופסא רשום שלוש שנים אחריות אתם צריכים לשלוח ליצרן והוא יחליף לכם. רק לידיעה משלוח עולה במינימום 15 דולר וצריך גם להמתין כחודש.2. היבואן לא חייב לתת לכם שלוש שנים אלא מחווה של רצון טוב- זוכרים את המקרה של הבחור שקנה בחו"ל והתקלקל לו אחרי שנה ולא היו חיבים להחליף.על תשכחו שהיבואן לא יכול לתת שלוש שנים אחריות וזאת מהסיבה מה יקרה אם היצרן יפשוט רגל אז היבואן יפשוט רגל.3.הרווח היום במחשבים הוא 3 אחוז נטו - בגלל מצב השוק וגם בגלל מלחמת מחירים מטומטמת( ועומרי יכול לתת לכם מספר דוגמאות - שאותם ראיתי בפורום זה). הבעיה מתחילה כאשר יש תקלה בלוח :לחנות יש שעת עבודה של טכנאי = כדי להגדיר תקלה לפרק וגם להרכיב + משלוחים וזה שווה ערך ל......50$ ותאמינו לי זה נכוןואז על כל תקלה יש לו הפסד אדיר. אז נכון אם משתמשים בלוח טוב כמו של אסוס אחז התקלות אפסי וכולם מבסוטים.כמו כולם גם חנויות רוצות להרוויח כסף - והיום זה ממש מעט מאד ואתם דושים שיגרמו לחנויות להפסיד ואם חנויות יפסידו גם אתם תפסידו- החנת תסגר ולא יהיה לכם ממי לקבל את האחריות המקומית.4. אי לכך אתם לפני שקונים תעשו את הבדיקות הנ"ל:א. בדיקה אצל חברים לקבלת המלצות על חניויתב. השוואת מחירים ואחריותג. בחירת החנות - וזה לא יהיה בהכרח החנות הזולה - תזכרו זול עולה כסף.אם תבחרו לפי מחיר אז תמיד תפסידו.תודה על סבלנותכם.
פורסם 2001 בדצמבר 323 שנים זה ממש לא משנה!היבואן נותן לחנות 3 שנים אחריות! הוא נותן לחנות 3 שנים!אז גם החנות צריכה להעביר את זה ללקוח!יבואן שלא בטוח שהוא יצליח לשרוד, לא יתן לחנות אחריות ל-3 שנים!חוץ מזה, אם IBM העולמית (לדוגמה) נותנת ליבואן 3 שנים אחריות, והיבואן נותן לחנות 3 שנים אחריות, וכל החנויות בעולם נותנות ללקוח 3 שנים אחריות בדיוק כמו ש-IBM העולמית נותנת ליבואנים, איזו זכות יש לחנויות בארץ לבוא, ולתת ללקוח רק שנה אחת?!כאשר אם הלקוח יבוא אחרי שנתיים, החנות תחליף את הלוח בחינם עם האחריות מהיבואן, אבל תיקח מהלקוח כסף! דבר שלא קורה בשום מקום אחר בעולם!צריך להוסיף את זה לת'רד שלי, "רק בישראל"...
פורסם 2001 בדצמבר 323 שנים עומרי יקיריתבין דבר אחד פשוט.מה יקרה אם היצרן יפשוט רגל איך יוכל היבואן לתת אחריות מעל שנה. הוא יצטרך לפשוט רגלראה מה קורה בחול חברות פושטות רגל בגלל דברים כאלו.תקרא היום באון ליין שרק היו חברה בארצות הברית שהיתה שווה 23 מליארד דולר פשטה רגלויש עוד מיקרים רבים.אם חנות תתן לך אחריות מעל שנה זאת זכותה אבל לא חובתה ואתה הלקוח תבחר לך ממי לקנות.
פורסם 2001 בדצמבר 323 שנים מה יקרה אם היצרן יפשוט רגל איך יוכל היבואן לתת אחריות מעל שנה. הוא יצטרך לפשוט רגלראה מה קורה בחול חברות פושטות רגל בגלל דברים כאלו.היצרן?! כמו ש-3DFX פשטה רגל?ומה זה קשור?היבואן נותן 3 שנים אחריות! הוא נותן! הוא מסכים! מסכים! נותן!ואז החנות, החנות!, החנות באה ולא נותנת את האחריות הזאת ללקוח!זה לא משנה איך תנסה להציג את זה, זאת חוצפה של החנות, שמנסה להרוויח על חשבון הלקוח.אתה כל הזמן אומר שיש אחריות של היבואן במקרה של תקלה, נכון?אז אם היבואן נותן 3 שנים אחריות, הלקוח צריך לקבל 3 שנים אחריות!לחנות אין זכות לא להגיד לו את האמת (זאת אומרת, לשקר לו) ולהגיד לו שיש רק שנה אחריות! ומעבר לזה לקחת ממנו כסף שלא מגיעה לה!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.